Jag fick höra av en viss person att Peltomaa lider av en skada, vilket gör att han inte kommer upp riktigt i den kapacitet man nästan förväntar av honom. Är det någon som vet mer i detta ämne??
Jimmy: Problemet är att dom flesta utanför Timrå, även en hel del i Timrå, tycker att han är mest pinsam när han sliter av sig tröjan. Jag tycker att det brukar låta rätt bra utan att han rycker tröjan.
hehe okey=) nä det var inte det jag syftade på men men =) läste ett nummer av tidningen "Hockey" idag... o då hade dom intervjuvat tre supportrar (Timrå, frölunda o Hv71) å Timråkillen hette Jimmy Ulin å han var jävligt lik på "av med tröjan killen" o jag fick för mej att han hette Ulin i efternamn =)=)
IceMaster: Tack för infot... Zajkowski heter Modomålisen tror jag...
PS: Det är inte jag som är Jimmy Ulin (om det var det du syftade på) o jag tror det är typ en brorsa eller nåt åt den riktige som är "Av med tröjan-killen"
Jag har spelat ihop med Linus, o det är nog den mest talangfulle målis jag sett... han spelade även en massa juniorlandskamper under sista året i Njurunda... (han och en annan målis stod varannan match) .. Han gick till MODOs hockeygymnasium, men där var det en Schweitzisk målis som vart förste målis i A-jun lagen, så han lessnade o åkte hem till S-vall...
Nån som vet vart denne kung tagit vägen... Hoppas han är på plats i kväll så vi kan få tillbaks vårt mäktiga tryck i hallen från ifjol... Inte för att vi varit dåliga hittils men vi kan bättre... Även om inte denne hejarklacksledare inte dyker upp så får vi andra själva ta ansvaret o höja oss från tidigare matcher...
Thelander... Visst var han som var så bra i TV-Pucken, han vart väl utsedd till bäste målis där för några år sedan... Gick inte han till Modos Hockeygym???
Kan av ett visst skäl som inträffade i skolan igår inte närvar vid kvällens match. Får följa matchen i Hockeyligan men då vill jag höra en satans stämning! Ska inte vara tyst en minutjävel. Vore lysande isåfall!
Det är inte bara spelarna som ska visa vart skåpet ska stå. Även klacken måste ta i med hårdhandskarna!!! Nu måste det vara sång från första nedsläpp till slutsignal. Även om motståndarna gör mål.
Står man på Södra stå så måste man skrika också. Annars kan man byta läktare.
Jag tror att om Djurgården kan hålla den berömda Timråpressen första 10 min, så blir det svårt för timrå... men får dom in en balja eller två så blir djurgården ur balans o då tror jag att timrå vinner med 5-2 annars förlorar dom med 3-1, (målet av Timo....)
Tänkte bara att det skulle lossna framåt någon gång... Planet Hemp is calling planet earth... Vill alltid gå på matcherna, men får ofta ändra mina planer... Livet ser helt annorlunda ut idag än för ett halvår sedan... Ska du dit, stjärnan!?
Och vad beträffar försvarsspelet så var det både uppspel och försvar som brast... 2 skott på mål i första periden... Och det var två icingpuckar som gick på mål.
vet inte om de redan avhandlats men såg att jonte blivit farsa i juni. stort grattis presidenten ! hoppas grabben kommer bli en röd vit legend precis som sin far :-D