Tycker att det är riktigt pinsamt att läsa alla klagomål och allt gnäll här på GB:n. Att nivån skulle sjunka så här lågt trodde nog ingen. Jag vet inte, men jag har för mej att Timrå tog två poäng igår mot ett för dagen svårspelat Luleå. Sedan hör jag rykten som säger att Timrå fortfarande är obesegrat på hemmaplan. Det var inte dåligt, tänker jag.
När det gäller klacken så är den sämre i år, frånsett mot Djurgården och Färjestad borta där vi var riktigt bra. Vad bör göras? Tja, det gäller att få igång de flesta på Södra Stå. Är man inte villig att ens klappa händerna så ska man naturligtvis inte stå vid klacken, eller i. Detta problem är något för Supporterstyrelsen att jobba på. Att alltså försöka få igång hela Södra Stå, och inte enbart de trogna 10-15 personer som står där varje match och gör sitt jobb. Ni som hoppas på Uhlin kan i stort sett sluta hoppas. Tyvärr. Så Kongo m fl. Ni är välkomna att dra igång ramsor, eller ännu fler ramsor rättare sagt.
en viss tramsighet får man räkna med... det är helt ok!! men när folk börjar använda GÄSTBOKEN som en chatt då har det gått för långt!!! eller när vissa BARA dissar allt,spelare hallen, hemsidan ect,ect.... det är ett TECKEN på att denna GÄSTBOK inte mår bra, då är det fan på tiden att vi tar tag i den biten innan många skiter i att gå in här!! nu tar vi inte detta mer här utan MESSA MIG o kom på något förslag till att vi inte ska tappa mer SKRIBENTER!! dom som inte håller med kan gå in i kattlådas skit GB för där är dom flesta hjärndöda
KONGO; Kan du bara ordna med min arbetsgivare så att jag inte behöver jobba kvällar och helger och ändå får samma lön; så visst det kan jag göra . Ska börja sy på en röd mantel på en gång för utan tröja tänker jag av förklarliga skäl inte stå.
Tycker den där killen med trumman gör ett jättejobb varje match i klacken... Han drar ju även igång ramsor... Är inte hundra men tror att han heter Skarin...
KONGO; Det borde väl finnas fler än Uhlin som kan få igång klacken. Vi är väl ändå ganska många supportrar och någon fler borde väl kunna axla manteln att leda klacken........ annars är det illa!
Modesty: Visst är det en bortförklaring... Har själv aldrig varit med om en sådan här dålig start, mina lag har 13 resp 1 poäng så här långt... O jag som var bland de 200 bästa med bägge lagen ifjol...
Men så allvarligt tar man ju ändå inte tävlingen... Det är ju inte direkt så man står o tänker på när man är på matcherna, det blir mest efteråt: "Just ja han gjorde ju 2 mål" lr nåt...
Felipe: Bara en allmän fråga. Du är väl inte ute efter att stiga så högt upp som möjligt på inläggstoppen va? Verkar nämligen så eftersom du svarar på varenda grej nån skriver. =)
Jimmy: Tro mig, det här är ingen löjlig tävling. Det är bara en bortförklaring... :-) När det gäller att vara bättre än sina kompisar i att "coacha" ett dreamteam så är det blodigt allvar. För övrigt väntar jag bara på att Jindrich ska börja spela igen. Han kommer att ge många poäng!
Det är inte sant, här kommer det mer salt i mina Dream Team sår... Men det är ju trots allt bara en löjlig tävling o jag tycker självklart det är skitkul att går så här bra för honom, potientialen har funnits länge...
FELIPE; det är väl just när man inte har så mycket att vara glad över som klacken behövs som allra mest för att stötta våra röd/vita krigare. Ju fler mål i baken, desto mer borde väl klacken låta för att sporra grabbarna, eller har jag fel nu igen ??
Leftwing: Nej, det kanske är dåligt försvarsspel men kanske framför allt Luleås oförmåga att göra mål som speglar sig i den nuvarande tabellpositionen.
Tror att man kommer lämna bottenskiktet bakom sig i takt med att nyförvärven, som jag tycker sett väldigt bra ut kommer in i laget. Både Malmö och Södertälje kan se sig akterseglade...
THE KING: Håller verkligen med dej om att kalcken låter väldigt mycke mindre nu i år än i fjol, låter klacken mycket brukar de ju oftast få med hela ladan. Så " KOM IGEN KLACKEN; KOM IGEN !!!"
Knylan: Personligen tycker jag att det inte spelar nån roll vad vi skriker för ramsor bara vi hejar på laget, men klacken blir ju torrare och torrare för varje gång. Ibland låter det nästan som bara ett 20tal skriker.... Dom som nu står i klacken kan vell öppna pipan iaf, istället för att bara stå där....
Jag sätter mina högst personliga spelarbetyg på TIK'arna efter varje match jag bevittnat. De finns att skåda om man klickar på mitt alias/min profil. ...Om någon nu bryr sig...? :-)
Det är ju typiskt att Challe skulle komma till Isstadion när Timrå inte spelar på topp. Plus att klacken inte var så jätte bra. Något tifo har vi inte heller sett på länge...