1150x200-051a7674-5bbf-491a-93fe-5680d7648151.jpeg

Timrå IK

582062 inlägg · 6215 ämnen

Forum

« · 1895633 · »


Sidan uppdateras nu automatiskt med de nya inlägg som skrivs.


Sv: Silly Season 2018/2019
RunarUp: Det blir Kinnvall!!
Kommentera

Sv: Silly Season 2018/2019
palleparling: ..inte Dallas...inte Molinder...tack.
Kommentera

Sv: Silly Season 2018/2019
palleparling: alla ljudklippen till bilden är mål av Wedin så en förlängning med honom kmr de säkert vara.
Kommentera

Sv: Silly Season 2018/2019
palleparling: Jäälans autokorrekt. Leftare blev ledare förmodar jag...
Kommentera

Sv: Silly Season 2018/2019
palleparling: Axel Jonsson Fjällby, är det en orimlig värvning?
Kommentera

Sv: Silly Season 2018/2019
Hahl Bundy: det presenteras en till snart, ser ut som en back vid tekning på den bilden. Och ledare är han, så inte Kinnvall iaf.
Kommentera

Sv: Silly Season 2018/2019
Bigthelin: Timrå vill nog se hur han klarar sig i SHL, det är vad jag tror.
Kommentera

Sv: Silly Season 2018/2019
Hahl Bundy: Var nog nån som var lite ivrig på tangentbordet.
Undra om det är Timrå eller Boyce som bara ville ha 1 år? Jag hade inte höjt på ögonbrynen om det varit längre.
Kommentera

Sv: Silly Season 2018/2019
jå1: En kvart för tidigt... eller kommer det mera?
Kommentera

Sv: Silly Season 2018/2019
jå1: släppa Boyce på en måndag. Härlig start på veckan. Fyll på med Gallo och några nya så blir det nog en bra vecka detta.
Kommentera

Sv: Silly Season 2018/2019
jå1: MEENNN...
Kommentera


Sv: Apropå nånting...
Reign in red: Nä nu är jag less på att jag måste söka på allsvenskan när vi faktiskt är ett SHL lag . Kanske lite dumt att gnälla på sån småsak men jag vill inte att vi ska behöva stå tillsammans med såna lag som Modo, Leksand och AIK för dom spelar faktiskt på en lägre nivå.

Detta inlägg är både på skämt och lite allvar
Kommentera

Sv: Silly Season 2018/2019
Otto1: dax för palmberg
Kommentera

Sv: Silly Season 2018/2019
Simmalugnt: 11.45 kommer det en nyhetsuppdatering!
Kommentera

Sv: Silly Season 2018/2019
Knylan: Precis, vi älskar ju lirare som Dahlén och Elias. Då kan vi knappast gnälla när JJ visar hjärta för sin moderklubb.
Kommentera

Sv: Silly Season 2018/2019
Puckat: Säga vad fan man vill om HV men någonstans är det vackert ändå. Tror nog inte riktigt att det fanns på Johnssons horisont att han skulle få återvända hem när han väl fick lämna. Sen är det nog alltid positivt att de som lämnar oss får göra det med en bra känsla. Hur det än går för honom så kommer Timrå IK alltid vara ett alternativ för honom i framtiden.
Kommentera

Sv: Silly Season 2018/2019
Och där var det officiellt att Johnsson går hem till HV71

www.hv71.se/artikel/u6lcajgbx-3iaijd/johan-johnsson-atervander-till-hv71
Kommentera

Sv: Silly Season 2018/2019
21 officiellt klar för HV
Kommentera

Sv: Apropå nånting...
Jonte ❤️
Kommentera

Sv: Elias Pettersson
Otto1: Grönborg är inte dum, det blir bara lite fel när han tänker. 😋
Kommentera

Sv: Elias Pettersson
mikenomad: Han hade otur när han tänkte!
Kommentera

Sv: Elias Pettersson
Sputnik: Fel. Han tänkte fel helt enkelt.
Kommentera

Sv: Elias Pettersson
mikenomad: Än idag skulle jag vilja veta vad Grönborg tänkte när han lämnade Elias Pettersson hemma under os.
Kommentera

Sv: Apropå nånting...
Bara att lägga ALLT nu från sponsorer företagare supportrar att få hem Anton och en back av högsta klass kan nån starta en värvningstråd där man kan bidra till värvningar både privat företag mm. Brister så in i helvete på att marknadsföra sig TIMRÅ nu när man har en chans så sitter de gamla skiten kvar i väggarna än VAKNA O VISSA UPP ATT DET ÄR SHL NU
Kommentera

Sv: Apropå nånting...
T T: Det går bra för Timrå-grabbarna ute i världen.

Nu får vi hålla tummarna för Tampa i NHL-slutspelet så att Strålman också blir en Timrå-vinnare i år.
Kommentera

Sv: Apropå nånting...
Någon som var på boxningen igår? Man fick höra ramsan O A Micke Lind, säg O A Micke Lind. Det var lite oväntat 😁
Kommentera

Sv: Elias Pettersson
Veteranolle: Elias tårar glömmer jag aldrig. Tror fan han får svårt att känslomässigt gradera Timrås avancemang och laget Växjös SM-guld.
Kommentera

Sv: Apropå nånting...
Grattis Anton Lander - Gagarin Cup-mästare!
Kommentera

Sv: Elias Pettersson
T T: Tack Elias Pettersson du gjorde så att denna hockeysäsong blev den bästa på mycket länge. Timrå Ik till shl och Elias bjöd på en magisk hockey underhållning som slutar med SM guld för vår superstjärna.
Nu kan vi bara längta till att få följa Timrå i SHL och Elias i NHL
Ha en skön sommar hockey vänner så syns och hörs vi i NHK Arena i september.
Kommentera

Sv: Apropå nånting...
Rytter: Andrén 99,01% sjukt
Kommentera

Sv: Apropå nånting...
lincoln:

Självklar var tik-khk en sjukt mycket intressantare serie, game 7 och täta matcher.

Finalen i år var ju bara en slakt.
Kommentera

Sv: Apropå nånting...
Men Bert gråter av stolthet och är nöjd med finalserien 👍
Kommentera

Sv: Apropå nånting...
palleparling: Mot Saik, inte totalt
Kommentera

Sv: Apropå nånting...
Rip Kirby: max poäng? 55 vinster?
Kommentera

Sv: Apropå nånting...
TD: Stoort grattis till Elias. Sveriges bästa spelare just nu!
Inget grattis alls till Vederstyggelse Lakers. Sveriges mest dopade klubb.

Men vilket lag dom hade i år. Trots detta känns det som om TIK-KHK var betydligt intressantare som serie. Och det tror jag inte man behöver vara TIKare för att tycka
Kommentera

Sv: Apropå nånting...
{Grattis Elias till Guldet!
Kommentera

Sv: Apropå nånting...
Rip Kirby: Ja, det är helt galet. Hoppas SHL blir en smula jämnare nästa säsong :)
Kommentera

Sv: Apropå nånting...
Kattgubben: Växjö sopar banan med SAIK fullständigt. Fyra raka vinster och just nu 19-1 i målskillnad. Lägg till detta att man också tog maxpoäng under SHL. Fruktansvärt överlägsna!
Kommentera

Sv: Apropå nånting...
mikenomad: Fasen, jag missade andra perioden :( Elias bär ju laget på sina axlar :D
Kommentera

Sv: Apropå nånting...
Tikkare: 2 nya baljor idag, hittills..
Kommentera

Sv: Elias Pettersson
Tur att han inte stannade en säsong till i TIK. Då hade vi gått miste om all spänning.
Kommentera

Sv: Apropå nånting...
mikenomad: vilken lirare han är E.P
Han fixar guldet till Växjö.
Kommentera

Sv: Apropå nånting...
Kattgubben: Inte Elias inte...
Kommentera

Sv: Apropå nånting...
Idag känns det så uppenbart att Växjö vill avgöra på hemmaplan.. känns inte alls lika vassa som innan.
Kommentera

Sv: Elias Pettersson
kulltorp: När han lirade med oss i J-18 Ånge. Han var 9-10 år, började grina när han tappade pucken till 8 år äldre killar. Redan då en stor talang och vinnarskalle. Trodde dock aldrig han skulle bli såhär bra, det är bara sjukt.
Kommentera

Sv: Elias Pettersson
Reign in red: är nog klar för Luleå
Kommentera

Sv: Elias Pettersson
sargad: jag tänker..en dag kommer både Elias och Jonte vilja spela för Timrå igen. Tillbaka som ärrade NHL veteraner! Vilken investering Timrå har gjort för framtiden med sina ungdomar.
Kommentera

Sv: Elias Pettersson
vad tror vi om Erik Gustafsson? comeback i Timrå? förövrigt så va han med på samma bandycup som mig igår i Matfors.
Kommentera

Sv: Elias Pettersson
kulltorp: I dag hoppas jag Elias avgör den här SM finalen och får bli svensk mästare som han verkligen är värd och att jag slipper se honom i Växsjö tröjan något mer.
När det gäller Svenska klubbar vill jag bara se Timrå eller Ånge tröjan på Elias.
Kommentera

« · 1895633 · »