1150x200-tiken-1123131_9RDMimFNOEHPEMC.png

Timrå IK

SHL · 600346 inlägg · 6212 ämnen
« · 19759 · »

Sidan uppdateras nu automatiskt med de nya inlägg som skrivs.

Resultattavlan
Nu får det fan i mig vara nog!!!
Vem är det egentligen som sköter matchrapporteringen från de andra elitseriematcherna? Varje jäkla gång har jag sett hur nonchalant man sköter denna så kallade service. På Brynäsmatchen i lördags konstaterade jag att man nästan ständigt låg efter ett par mål på varje match. I matchen Modo-Luleå t.ex. stod det 2-1 på tavlan länge länge, fastän Luleå hade vänt matchen för länge sedan. Detta gäller ALLA MATCHER, VARJE GÅNG! Förra säsongen var precis likadan.
Har Timrå Ik bestämt att man ska bjuda på resultatservice får det banne skötas också, annars kan det lika gärna slopas. Önskar svar från någon ansvarig./Stefan

Sv: Info från Supporterklubben.
Alltså nu är det lite snurrigt. Man är alltså tvingad att anmäla sig till resan på lördag via telefon? Går det inte lika bra att anmäla sig på matchen på torsdag eller på Värdshusmacken? Är nämligen lite rädd för strålningen.

2 ggr ja!

2 frågor.

Visst måste man vara medlem precis com förut för att få åka på resor va ?

Antar att man måste det,kan man fixa det på värdshuset ?

knylan!!
jajamensan fattas bara!!

Måste man ringa och anmäla sig?

Hur många har anmält sig.....

RESA TILL GÄVLE PÅ LÖRDAG.!!!!!!
Ring 070/3937815 och anmäl er!!!!!

Sv: Supportermatchen
G Moverare: Hade faktiskt inte en aning om att det fanns någon artist som hette Norma Jean Bell. Det jag syftade på var Norma Jean, sålunda Marilyn.

Angående fråga två har jag kanske fel även där. Men historien jag fått berättat är mannen i fråga Albert Einstein.

3. Här råder det i allafall ingen tvekan att det var mannen som fick sina farhågor besannade.

Timrå rockar relativare än alla!

Sv: Fotboll
Madde..
näpp.. jag frågade ingen.. det var en av killarna
som ropade efter dig..han ville att du skulle ta
några kort..och jag fastnar ALDRIG på kort...

TIK031...
kl 17.00 är den sista chansen att ANMÄLA sig
till RESAN jönköpning.. så lyft luren o ring LAWA
eller maila [email protected]..

Info från Supporterklubben.
Supporterklubben har nöjet att kunna erbjuda våra medlemmar
ett årskort som gäller både på Total Studios i Sundsvall &
Timrå Hälsostudio i Timrå.
Priset för medlemmar i Timrå IK Supporterklubb är 1995:-

För det så för man i Sundsvall utnyttja Gym, Spinning & Pace.
Och i Timrå så ingår allt.

Sedan ligger har Vi fått en förfrågan om att hjälpa till på
Toner För Miljoner som går av stapeln 17-18/11. Vi behöver
ca: 20 st som kan hjälpa till med div uppgifter. Och bland
våra medlemmar så måste det väl finnas ett gäng som är
villiga att hjälpa till.

Intresserade av Gymkortet, Toner För Miljoner eller både och
skickar ett mail till [email protected]

Timrå IK Supporterklubb / Jimmy Uhlin

Gud;
Så du frågade någon helt enkelt?!!!
Då borde du dyka upp på någon utav våra kort, hade du jeansjacka?
Dominera på läktaren, med 1500 där så var det ingen utmaning. Kom och ge oss beröm på vår hemsida istället...! =)

Madde..
jag är lite blyg...men jag är helt säker på
vem du är!! du tog en del kort.. men ni ska
ha en hel del beröm... imponerande att ni
orkade åka så långt o dominera läktaren så
där..
p.s
jag var en av dom 2 rakade killarna till vänster
om klacken.. enligt swen lik torgny mogren..

Gud; Jag tycker att du kunde ha kommit fram och hejat iaf!
Hur kan du vara så säker på att du fått rätt ansikte till mitt namn?
Rambergsvallen har satt nytt bottenrekord...
Har börjat återhämta mig efter helgen, så mycket att läsa här i gb;n... får skriva ett inlägg senare...

Sv: Matchprogrammet
HH: Maila Kennet...

Friskan:
Men lilla vänn,,,du tjatar väl inte,,,,,Var länge sedan suppstyrelsen fick förslag, och varför suppsidan måste tillbaka,,,,,,

Och vem som är Webb ansvarig kan man ju fråga sig, tycks va j-ligt bra på devalvera iaf,,,,och försvann gjorde han sedan han lovat oss supportrar en es mässig sida,

Kära Kennet: Tror du vi supportrar är dum i huvudet, Du har mycket att förklara som du lovat,,,,gör det,,,,,,

Ni som skriver och klagar över den obefintliga uppdateringen av hemsidan:

Ni har rätt, just nu är allt under kritik men sedan ett par veckor tillbaka jobbas det för högtryck på nya lösningar. Problemen är långt mer fundamentala än vad vissa av er verkar förstå. Till att börja med har vi ingen webmaster, vilket i sig är en förutsättning för att kunna ha en internetsida. ´

Om ni undrar ngt, kanske är sugna på att hjälpa till går det bra att skicka ett mess till mig.

det har du rätt i Friskan! mer info om supp.klubben! när tiffo prylarna kommer, skall vi sätta upp info lite här och där... det vart lite strul när vi skulle beställa sist! men snart kommer det lite kvittorullar, stripes, bengaler och rökbomber... det skall bli lite fart snart! det lovar jag...

"En TIKare går aldrig ensam..."

Så har det gått ett bra tag sedan jag blev tillsagd att sluta tjata om Supportersidan............och är det nån som sett nån ny Supportersida??????
Och varför det inte finns nåt info i Matchprogrammet om Supporterklubben det är det ingen som har kommenterat. Det skulle väl kunna vara en liiiiten rad iaf.

Sv: Njurunda Comments
En kurs i marknadsföring skulle nog sitta fint.

Sv: Trogna fans
rillo..
kul att du är nöjd med något här i livet..
för ni sundsvalls supportrar brukar aldrig
vara nöjd med något...det måste varit
jobbigt att fylla i TIMRÅ IK som ditt favoritlag
när du fick din egna sida... vad säger de andra
småkissarna om att du har skrivit TIMRÅ IK som
favorit lag?? kan du inte stå för att du gillar sundvall??

Rillo>> Det går ju inte så väldigt bra för böbcäts heller ..

Gävle>> Från Svl busstation 10.30.
Visst har det vart lite dålig info men det ligger väl i folks intresse att ta reda på saker oxå. Det är ju inte omöjligt direkt.

Ska upp på värdhusmacken nu o anmäla mig :))

kommer ni hit??
*hoppas*
själv har man premiär för min flagga

rillo: Se där, Timrå ik är distriktets lag. Alla bryr sig, även vid motgång.
Timrå ik för distriktets bästa.

Friskan:Du har alldeles rätt jag mår så bra när timjå förlorar.Det är en fröjd att jobba dagar som denna.

alldeles riktigt Greve... kan fan bli riktigt skoj på Lördag! kanske hade blivit ännu bättre me´ tåg?! men men... 5-6 bussar tycker jag låter skapligt?!

"En TIKare går aldrig ensam..."

rillo..
skulle tro att du är runt en 15 år??
och nu när du har visat ditt rätta jag så
ändra ditt favoritlag o stå för att du håller
på kattmissarna..

Håller med, det skulle ju inte gå att förlora i Lördags, men oturen kan inte hålla i sig med ett sådant spel. Det kommer att ordna sig snart.

rillo: Se där en till Nike89..........går det dåligt för Timrå så lyser glädjen i ögonen på Sundsvalls-supparna.

Peltomaa is back, ska det ju vara.

Helt klart, ska fanimej ha på mig röd/vita fillingar till och med. Denna gången ska vi mosa Brynäs i deras håla, jag menar dom kan ju inte ha en sån tur igen som i Lördags. Nej, fram med vimplar, tröjor, och "dryck" så tar vi dom på Lördag. Nu är grabbarna på gång, det syntes i Lördags, Peltomaa i back.

måste fan i mig bli ett jävla gäng på Lördag! då jävlar ska vi knäcka Brynäs på alla plan!

En bra helg 3p till Bobcats 2 tappade för timjå SM GULD för Bajen kan det bli bättre.

HH..
klart att det ska finnas whiskey glas med täljsten
att köpa..det är ju som sagt vad inte bara yngre förmågor
som har TIMRÅ IK som favvolag..

Som alternativ till tandborsten fins fina ÖL glas, som går utmärkt att dricka grogg ur, utav det hemvävda slaget,,,,,Men Wisky glas skulle inte vara dumt,,,,,Och naturligt vis borde det som standard på alla wiskey glas följa med en liten bit Täljsten, mycket bättre än is då det inte blir vattenskadad,,,,,,,,,,,,

Daniel i kungsör...
när ryktet om attackopelns död nådde mig
så blev jag orolig.. kunde inte tro att det var sant..
hoppas nu att hårdträningen a´la peo fixar till det??

Moverare...
två ispass.. inte bra detta!!
annars i denna fråga så hänvisar jag till Smokey..

Sedan har vi den givna hitten i supportershoppen, för alla dom som har taskig smak i munnen, nämligen red eagles tand borsten.
Kämpa på Timrå.

Daniel i Kungsör: Låter bra hela prylen.

Moverare: Det där med två gånger på is oroar. Själv är det
närmaste is jag kommit några klirrande bitar som sakta upplöst i
svettig whiskey...

I' ll be damned! Sedär, så går det när man är så snar att döma. Bravo Timrå! Men webshopen måste man ändå hålla ögonen på, Timrå IK en klassiker under rubriken barn/ungdom, däremot ingen Z-tshirt, den finns på annan plats.

varför trycker dom inte upp Crippe match tröjor? det är ju ändå Crippe som har dominerat så här länge!

Red n´ white pride world wide!

El Maco: Och både matchtröjan och Z:a t-shirten finns på bild i webshopen..........här händer stora saker :)

Friskan: Jag är inte orolig eftersom dom största dumskallarna, på båda sidor, knappast kommer att spela supportermatchen. Allt i enlighet med principen mycket snack och lite verkstad. Det kommer att vara tämligen lugna och sansade människor som kommer att dra på sig den blå tröjan.

Lura ned mig i hörnen? Ha, det är ju där jag håller till. Och framför eget mål. Så försök bara.
Och tränat har jag, har varit på is två gånger i år, och springer regelbundet. Men mycket till hockeyspelare är jag ändå inte.

El Maco: Det finns oxå t-shirt med Ztryck i souvenirshopen på ladan, lite långt kanske men ändå.

El Maco: Rödvit #20 Zetterberg finns i sovenirbutiken på ishallen.

Sax för sjutton! T.Bolin. Detroit, Denver. Knark. Död. Hadde en skiva. Ligger på gödselstacken..

Fan, Henry Miller var nr2. Slarvigt. Baker hette Norma Jean som ni tänker på.

Fel, Norma Jean Bell är inte Marilyn Monroe. Hon är en svart amerikansk sångerska från 70-talet. Där brister hela iden med tävlandet.
Annars är det 1Monroe-2Mailer.
3. Mannen.

Sv: Bra uppspel!
MrMister: Alldeles riktigt angående Micke Lind.

Är det inte rätt troget? Jag sviktar inte i min Timrålogi och jag tror inte att någon annan gör det heller. Däremot så är det en förbannad plåga att matcherna får sådan uppmärksamhet nuförtiden. En bortaförlust mot Husum gick att avskärma när man bodde i Stockholm, en hemmadito mot Brynäs bombar ju mot en i text-tv, DN/Svenskan, Metro och allt vad det är.

Zetterberg omslagspojke för Sweden Hockey Games. Märkligt att det går att köpa en blågul tröja med #20 Zetterberg men inte en rödvit. Fuskar man bort Timrås största affischnamn på 20 år? Fixa Zetterbergkult NU!

Min teori:
1) Marilyn Monroe
2) Norman Mailer

Min sambos teori:
1) Isadora Duncan
2) Bertrand Russel

« · 19759 · »