EXPLORERSMÅLAND: Känns lite roligt att Löven inte direkt stor på sig själv efter en förlust mot Väsby , nu måste man plocka in lite fler spelare för att försöka nå en final Mot oss . Är man Nervös redan så nu bådar det inte gott .
Olli Nomadinen : Härligt. Stjärnvärvningar som man aldrig hört talas om tidigare som har öst in poäng i TYSKA ligan. Modus operandi för en förening som går in i panikläge och börjar strössla pengar över utländska värvningar. Påminner lite om leksand för några år sedan och dom förnedrade vi ganska rejält ändå.
EXPLORERSMÅLAND: Nope men du är inte den förste som tror det. Ser nu att jag varit mikenomad sedan 2005. Innan dess rupert 2003-2005. Minns inte mitt användarnamn dessförinnan, skrev inget under det utan var bara inne och gluttade ibland
Har sett att mångan klubbar har börjat sälja publikfigurer som placeras på sittplats. Kanske något för Timrå att ta tag i också? säg 500 kr så får man en plats i arenan.
sargad: Hahl Bundy....en hyllning till dels vår Riku, dels mannen med stort M. Al Bundy. En sann HS-legendar. Tråden är inspirerad av Brynäs appropå ingenting... Jonte och Tenkrat....minnenas allé.... Det ska vara en Jonte
Nisse på Mon or: En titt i backspegeln apropå att det tydligen är 100 000 kommentarer. Här nedan är första inlägget. Finns en och annan signatur som varit med sedan dess.
#### Apropå nånting... #923043 · Hahl Bundy 18x20-logogrm.jpg · 2007-10-12 15:29 ... så promotar jag en ny tråd nu.
Igår på C+ så lät det som om Jonte skulle vara tillbaks nästa vecka. Om det stämmer så blir det rena julafton med både Tenkrat o Jonte i laget. Det är väl nånting det! ###
Låt oss njuta medan det varar. Saxat från den bättre kvällstidningen:
"Årets säsongsinledning i all ära, men Timrå avslutade även förra säsongen starkt. En titt i backspegeln visar anmärkningsvärda siffror. Sedan slutet av januari har Timrå endast förlorat tre matcher i hockeyallsvenskan, två mot Björklöven och en mot Tingsryd (på 27 matcher)."
Tikkare: Inte för att vara den, men lövens fans är lik råttan i sitt framförande, man har aldrig sett dom, inte varit relevant på ett sekel, värvar kenttä och slår rekord, de var grymt det ska dom ha, sen torskar man nån fest så pyser dom iväg på något stängt forum, gulligt.
TD: Deras första kedja med Fd Timrå och Kanadik tysk (dålig ) och Kanadik (bra ) håller nästan Timrå första kedja (jätte bra) klass Kul att ett Hockeyettan lag kan överaska alla lag .
Nacka TIKare: Jag tänker att Erixon säger det han måste säga för att försvara att han stannar kontraktstiden ut. Han vet nog själv att det är osannolikt att han kommer spela nåt. Man kan absolut förstå honom men att säga "Jag kommer ... | Läs mer
Skämt åsido han var DELs 30:e bästa poängplockare förra säsongen.
Hamnade på en sjundeplats om man bara fokusera på spelare som spelat lika få eller färre matcher.
Tredje bäst i sitt eget lag som slutade 12 av 14 den säsongen.
Med det i åtanke så är det inte så imponerande, men Kentä brukar lyckas.