1150x200-tiken-1123131_9RDMimFNOEHPEMC.png

Timrå IK

SHL · 598760 inlägg · 6213 ämnen
« · 2105710 · »

Sidan uppdateras nu automatiskt med de nya inlägg som skrivs.

Sv: Apropå nånting...
{8671}: Nej, men det är ju en annan femma. Vi skulle kunna ha honom på läktaren om någon blir skadad ;-)

Skämt åsido han var DELs 30:e bästa poängplockare förra säsongen.

Hamnade på en sjundeplats om man bara fokusera på spelare som spelat lika få eller färre matcher.

Tredje bäst i sitt eget lag som slutade 12 av 14 den säsongen.

Med det i åtanke så är det inte så imponerande, men Kentä brukar lyckas.

Spock: Kan inte tänka mig en enda spelare i vårt lag som jag idag skulle byta ut mot grisen i säcken som löven just köpt. Jag avundas dom inte.

{8671}: Problemet är att Kentä scoutar mycket bättre än Torbjörns tvivelaktigt tvättade tusenlappars förening. Han scoutar också bättre än Leksand.

Tråkigt att jag fick "rätt"

"
2020-11-18 23:12
Helvete! Nu blir det ytterligare sju transatlanter i bjorkloven.
"

Som svar på att ECHL stängs.

Olli Nomadinen : Kom på jag tänkte på Bragd Birger. Men båda dom är grymma legendskribenter. 👍

EXPLORERSMÅLAND: Känns lite roligt att Löven inte direkt stor på sig själv efter en förlust mot Väsby , nu måste man plocka in lite fler spelare för att försöka nå en final Mot oss .
Är man Nervös redan så nu bådar det inte gott .

Olli Nomadinen : Härligt. Stjärnvärvningar som man aldrig hört talas om tidigare som har öst in poäng i TYSKA ligan. Modus operandi för en förening som går in i panikläge och börjar strössla pengar över utländska värvningar. Påminner lite om leksand för några år sedan och dom förnedrade vi ganska rejält ändå.

EXPLORERSMÅLAND: Såklart. Löven torskar nån match och Kennttäää handlar. Det är en naturlag

EXPLORERSMÅLAND: Nope men du är inte den förste som tror det. Ser nu att jag varit mikenomad sedan 2005. Innan dess rupert 2003-2005. Minns inte mitt användarnamn dessförinnan, skrev inget under det utan var bara inne och gluttade ibland

Poängsprutan Grant Besse klar för Löven!

Har sett att mångan klubbar har börjat sälja publikfigurer som placeras på sittplats. Kanske något för Timrå att ta tag i också? säg 500 kr så får man en plats i arenan.

Olli Nomadinen : mike66 ä dä du???🤷‍♂️🥳😇😂
Ja ha vari mä själv sen 2000( Gamla HS )
Satt vid fasta burken då å tittade flera timmar 🤪

FH - avdammad: Ja jag vet. Jag har varit med sedan typ 2000 själv fast i andra skepnader. Som mikenomad sedan 2007-08 nån gång

Olli Nomadinen : Det kanske hette något annat innan men HS i sin form har funnits sedan slutet av 90-talet.

Sputnik: Nä han la ner HS för ett antal år sedan men vi skrev mycket när det begav sig. En av få hockeysnackare jag träffat irl. Mkt trevlig man!

Olli Nomadinen : På tal om Hahl Bundy. Inte sett till han härinne på ett tag va?

sargad: Hahl Bundy....en hyllning till dels vår Riku, dels mannen med stort M. Al Bundy. En sann HS-legendar. Tråden är inspirerad av Brynäs appropå ingenting...
Jonte och Tenkrat....minnenas allé....
Det ska vara en Jonte

sargad: Hahl Bundy... mannen, myten o legenden!

Nisse på Mon or: En titt i backspegeln apropå att det tydligen är 100 000 kommentarer. Här nedan är första inlägget. Finns en och annan signatur som varit med sedan dess.

#### Apropå nånting...
#923043 · Hahl Bundy 18x20-logogrm.jpg · 2007-10-12 15:29
... så promotar jag en ny tråd nu.

Igår på C+ så lät det som om Jonte skulle vara tillbaks nästa vecka. Om det stämmer så blir det rena julafton med både Tenkrat o Jonte i laget.
Det är väl nånting det! ###

Låt oss njuta medan det varar. Saxat från den bättre kvällstidningen:

"Årets säsongsinledning i all ära, men Timrå avslutade även förra säsongen starkt. En titt i backspegeln visar anmärkningsvärda siffror. Sedan slutet av januari har Timrå endast förlorat tre matcher i hockeyallsvenskan, två mot Björklöven och en mot Tingsryd (på 27 matcher)."

Tikkare: Inte för att vara den, men lövens fans är lik råttan i sitt framförande, man har aldrig sett dom, inte varit relevant på ett sekel, värvar kenttä och slår rekord, de var grymt det ska dom ha, sen torskar man nån fest så pyser dom iväg på något stängt forum, gulligt.

TD: Finns nästan 1 miljon Lavoie i världen...

Nisse på Mon or: 100.001a kommentaren i Apropå nånting...👍

TD: är Alexdre släckt eller tänt?

TD: Alexdre vem?

TD: Hittat inget som tyder på det .

{8839}: denne där Lavoie heter Alexdre som spelade i Timrå ik kanske släckt?

Nucky: Ja, fortsätt skriva här så hittar vi nog dina kunskaper snart..

Tom Topp: Tack! Vill bara dela med mig av mina kunskaper😊

Nucky: Vi litar ju på Nubben vet du.

Tikkare: Ja, man saknar dem

Frebog: 100% Enig om att det är de som avses. De var obehagliga mot oss senast. Hoppas de är trötta på torsdag.

Nisse på Mon or: Väsbys tror jag han menar med Tobias Lindberg Colin Smith och Raphael Lavoie

Nucky: Trevligt att du är här och skriver, du är så välkommen in i Timråfamiljen!

TimraStockholm: Vart är alla Lövare? Det är så tyst om dom nu för tiden?

{8839}: vilket lag och vilken kanadick fd Timrå?

TD: Deras första kedja med Fd Timrå och Kanadik tysk (dålig ) och Kanadik (bra ) håller nästan Timrå första kedja (jätte bra) klass
Kul att ett Hockeyettan lag kan överaska alla lag .

TD: Faktum var att jag skrev fel. Men det var ju rätt ändå

TD: Såja Väsby!
Vi har två matcher mindre spelade än Löven men är ändå i serieledning.

TD: Vilda Väsby!

Tikkare: grattis

Tikkare: yes vilda väsby gör det riktigt bra med sitt sista-minuten-lag.

Hassan: ingen aning, och det är just det som är grejen.
Men det är stor humor att läsa era tvärsäkra uttalanden.

Tom ToppLavoie är kung alltid livsfarlig men är ju handplockade..

Sputnik: vårat försvarsspel känns tryggt, känns däremot lite svajigt hos löven!

{9037}: det är som dom säger, Löven faller sent på hösten. 3-5 till Väsby

Nucky: Men du har bättre koll menar du? Vilka har högre spelarlöner än er då? Timrå?

Sputnik: löven har ju dock inte släppt till några frilägen eller slagit indianare i egen zon. Möjligtvis en markeringsmiss på 0-1 men av forward.

KulltorpsOlli: hoppas väsby håller undan och att både Västerås och Kristianstad vinner så blir det en extra skön söndagkväll.

Tom Topp: Ja och vilka dåliga backar vi har!! Eller hur var det nu. 🧐

KulltorpsOlli: Väsbys förstakedja har ju lekstuga stundtals!

« · 2105710 · »