1150x200-051a7674-5bbf-491a-93fe-5680d7648151.jpeg

Timrå IK

581780 inlägg · 6215 ämnen

Forum

« · 2107907 · »


Sidan uppdateras nu automatiskt med de nya inlägg som skrivs.


Sv: Apropå nånting...
kulltorp: En klassisk 2-dagars, helt enkelt.
Kommentera

Sv: Apropå nånting...
Tycho: Idag hoppas man på tre nya poäng till TIK. Tror Mora kan vara en luring. Men jag tror vi får fortsätta firandet ikväll.
Kommentera

Sv: Apropå nånting...
Sputnik: Kan inte vara speciellt höga krav kunskapsmässigt för att skriva för AB.

"De är de moraliska serieledarna"

Det visste väl alla innan serien ens började?!
Kommentera

Sv: Apropå nånting...
Sputnik: När man väl kunnat fastställa vad Wennerholm lider av så kan man referera till en ny psykisk sjukdom
Kommentera

Sv: Mora IK - Timrå IK 2020-12-05
Knylan: Ajdå. Hoppas på snar tillfriskning för Freddan.
Låst ämne

Sv: Apropå nånting...
Sputnik: Ser faktiskt två fördelar med att förlora dagens match...
1. Wennerholm kommer hitta ett nytt älsklingslag(även om jag inte önskar många lag den olyckan)
2. Mora passerar Modo i tabellen

Fast det andra skulle hända även om vi ”bara” vinner extrapoängen. Förhoppningsvis tycker Wennis att vi tappat formen om vi inte krossar Mora och haussar nått annat lag... Fan, den lösningen kör vi på! 😂
Kommentera

Sv: Apropå nånting...
Sputnik: ”Just nu”, han hoppas att det snart ska bli ändring :)
Kommentera

Sv: Apropå nånting...
Hahl Bundy 2.0: Tittade lite på deras matcher igår , det var inga bra match tycker jag .
Att sedan MoDo och Löven förlorade sånt händer men tråkigt för dom .men det spelar ingen roll för mig .
Huvudsaken är att Timrå vinner
Jag svarade dig igår men det togs visst bort av någon anledning .
Kommentera

Sv: Apropå nånting...
God morgon Timråvänner, att Röven torskar mot Kik det glädjer mig mer än Modos torsk. Köpelaget nr 1 har tydligen big big problem. Ett Kik utan några som helst stjärnor kan stå emot ett stjärnspäckat Röven.
Mora blir en svår nöt för Timrå att knäcka. Men arbetsmoralen och glädjen att spela för varann och laget gör att jag tror att "The Big Red Machine" tar ännu en skalp.
Vi är Timrå IK och ger aldrig upp!!
Kommentera

Mora IK - Timrå IK 2020-12-05
"Jag har nyss snackat med Freddan. Det var helt enkelt så att han ramlade på träningen, sedan en spelare åkt om kul och åkt in i honom. Freddan slog huvudet i isen. Ingen hjärnskakning. Han fick sy några stygn, men allt är okej med honom."

Skadad huvudtränare, det är ändå inget man stöter på allt för ofta.
Låst ämne

Sv: Apropå nånting...
sargad: Det är väl just Wennerholm man inte vill ha med sig. 😅
Kommentera

Sv: Apropå nånting...
Sputnik: Men kul för alla som hetsar upp sig över att Timrå blir ignorerade i media.
Kommentera

Sv: Apropå nånting...
kulltorp: Jaha där kom dödstöten. Wennerholm på Blaskan..
"Just nu har Timrå gått om Löven som seriefavorit, medelpadingarna som inte har några svackor, är en poäng bakom västerbottningarna med tre matcher mindre spelade.
De är de moraliska serieledarna."
Kommentera

Sv: Apropå nånting...
Rallarn: någon som ser vad han skrivit idag ??
Kommentera

Sv: Apropå nånting...
Jensen_12: kanske vårt enda sätt att få löpsedlar i år då vi verkar vara väldigt långt ifrån medias förstaval.
Kommentera

Sv: Apropå nånting...
Hahl Bundy 2.0: Fyra raka- Saft å kaka, har hörts i hela Övik i veckan...
Kommentera

Sv: Apropå nånting...
Enough: lär bli löpsedlar om någon bryter vår svit.
Kommentera

Sv: Apropå nånting...
Villervalla: precis!
Kommentera

Sv: Apropå nånting...
Tom Topp: I XP kallas Modos 3 vinster för segertåg...
Ville bara säga det.
Kommentera

Sv: Apropå nånting...
Tom Topp: det är ju inte det, det borde vi veta.
Kommentera

Sv: Apropå nånting...
Villervalla: synd! Men klubbhjärta är aldrig fel!
Kommentera

Sv: Apropå nånting...
Tom Topp: hörde att Nubben var ute efter honom men han ville stanna ett år till i Kik.
Kommentera

Sv: Apropå nånting...
Enough: Du glömmer att det var vi som stoppade maskinen Södertälje. Hade vi knipit endast två vinster till så hade vi haft samma monsterform som dem.
Kommentera

Sv: Apropå nånting...
Ur Aftonbladet:
Tre raka segrar.
Men Västerås stoppade Modos svit.
När Timrå tog 12:e raka stod det inte ett ord
Det var väl allt för väntat
Kommentera

Sv: Apropå nånting...
Clay.2: Jag skiter i ditt evinnerliga tjafsande... jag undrar mer vad du tycker om hockeyn ikväll? Vad tycker du om Modos o Lövens torsk?
Kommentera

Sv: Apropå nånting...
kulltorp: älskar fredagsmatcher 😃 Senaste 7-8 helgerna har ju varit magiska med Timråsegrar och modotorskar. Skål!
Kommentera

Sv: Apropå nånting...
Hockeyoraklet: Inväntar Wennerholms hyllningskrönika av Kristianstad "seriens hetaste bottenlag"..
Kommentera

Sv: Apropå nånting...
Slagskottet: dock leder Löven efter kvällens match...... "suveräna serieledare" lär väl Wennerholm skriva imorgon😂
Kommentera

Sv: Apropå nånting...
Hockeyoraklet: En riktig Clang o jubelföreställning mao...
Kommentera

Sv: Apropå nånting...
Fan va gött Björklöven!! Nu rycker vi ifrån dem:)))
Kommentera

Sv: Apropå nånting...
Hockeyoraklet: KIK - BJÖ.
21 straffar bommade (!) innan Kristianstad satte spiken i kistan och satte den 22 straffen. Nu e kvällen räddad.
Kommentera

Sv: Apropå nånting...
Hahl Bundy 2.0: en skadeglad kan ju notera att drömlaget björklöven missar 11 raka straffar innan dom tar torsken mot Kristianstad. HUR många värvar dom efter denna match? Sämsta straffläggningen jag sett i hela mitt vuxna liv.
Kommentera

Sv: Apropå nånting...
Clay.2: Modo och Löventorsk!!! Bästa fredagen nånsin!!!!! Nu firar vi Clay!!!
Kommentera

Sv: Apropå nånting...
Tom Topp: KIK vann straffarna
Kommentera

Sv: Apropå nånting...
bar mofftak: Skrattretande dåligt! Men nu vann Kristianstad på 74 straffen
Kommentera

Sv: Apropå nånting...
Nooky: Kan inte förstå att någon tycker om att förlora , som en del andra tror att andra gör
Alla hatar att förlora har vi även sett på denna sida ..jodå men det skall inte låta så .
Kommentera

Sv: Apropå nånting...
Hahl Bundy 2.0: Det här måste vara någon sorts skämt...
Kommentera

Sv: Apropå nånting...
Hur många straffar kan man lägga utan att göra mål?
Kommentera

Sv: Apropå nånting...
BlackBay: jaa..ta in en nionde transatalant. Pajaslag..
Kommentera

Sv: Apropå nånting...
Nooky: nää. Vi är tämligen väldigt ödmjuka. Och faktum är att vi oftast har domaren emot oss av nån ogrundlig anledning😗😏
Kommentera

Sv: Apropå nånting...
JonteD: man behöver bara gå tillbaka till väsby-matchen igår så ser man hur ni klagade på en del domslut med :D men ja ..
Kommentera

Sv: Apropå nånting...
Nooky: vi hade en kass domare förra matchen också men vi vann med 4 måls marginal ändå.
Kommentera

Sv: Apropå nånting...
Nooky: Näää inte då😇😇😇😇
Kommentera

Sv: Apropå nånting...
JonteD: Jadu efter man har kollat på matchen så har domaren varit helt skräp åt båda hållen. men tydligen får man slå och vifta med klubborna denna match, men nästa match får man inte röra någon.

förstår att dom är irriterad över hur domarnivån denna säsong är rent ut sagt skräp.

men ni timrå klagar väl aldrig på domaren eller hur?
Kommentera

Sv: Apropå nånting...
Hahl Bundy 2.0: Storgråt i modoboken med tandagnisslan o skulden är zebrornas!!😂😂👍👍👍👍 Hihihi!!!
Kommentera

Sv: Apropå nånting...
Hahl Bundy 2.0: Ja, Lövenspelarna gnäller på domarna och JFK med anhang gnäller på domarna. En helt vanlig Hockeykväll
Kommentera

Sv: Apropå nånting...
BlackBay: bättre att dom lägger pengarna på att försöka köpa domarna istället, på egen hand verkar dom inte få mycket uträttat.
Kommentera

Sv: Apropå nånting...
Villervalla: framförallt så tekar han som Micke Lind!
Kommentera

Sv: Apropå nånting...
bar mofftak: ännu ett poängtapp för Löven.... nu går dom väl ut på jakt efter ännu en dyr legoknekt för att styra upp det här.
Kommentera

Sv: Apropå nånting...
Nisse på Mon or: det är en fröjd att se björklöven. Dom spelar uselt, gnäller på domarna, efterslängar på motståndarna. Det är noll balans i det laget nu, hoppas dom sjunker som en sten i tabellen.
Kommentera

« · 2107907 · »