Propagandus: Sista 10 min har vi släppt in Frölunda i vår zon varje anfall, sen kryddar vi det med att stå o titta o ger dom all tid i världen. Inte svårt o skapa lägen då, passivteten är beklämmande
erathoo: Jag tycker klubban såg ut att vara en bra bit under ribban. Hur som helst, Frölunda gör tre skitmål. En spark/styrning, en jävla lobb på ett hopslag och sen det här. Jag hoppas spelarna mentalt kan ställa om för det här blev en sån där klassisk Timrå 24/25 match. Vi dominerar i 40 minuter och sen försöker vi backa hem och spela av matchen, ett spel vi definitivt inte bemästrar.
Pucken på horavas skridsko i båge in i mål Förlorad skridskoskena plus tripping av målvakt Hedström skjuter ribba innan modo avgör nästa Johan Asplund måste byta av Juel och släpper in en badboll Highsticking på pääjärvi och hv avgör nästa byte
Men varför i helvete tog inte Jokinen Timeout horribelt dålig han är när det gäller att ge bort matchen och serien. Förlust ikväll och den kan Jokinen ta på sig fy fan vad dålig spelar totalt fel spelare varför inte Walli Lundmark Hållander istället för svaga spelare framför Juel NHL tränare 🤣
Ofattbart att man inte får titta på den höga klubban när det är en styrning som assist till mål. Hur ska domarna hinna blåsa där innan pucken är i mål?
Zäta75: de sägs att bra lag har tur och ja frölunda är ett bra lag, så dåliga dem var första och andra men ändå hitta sätt att komma tillbaka är bara mot oss sånt händer
Tobymann: tänkte just skriva det efter andra perioden att vi inte kan ta det lugnt utan måste hålla uppe intensiteten. Ett mål i baken så är det match igen. Vad hände? Jo Frölunda gjorde 3-2 sen 3-3. Klassiskt Timrå att falla tillbaka i tredje speciellt i viktiga matcher. Är det ett framgångsrikt recept? nej..
pingvin: Som upplagt för torsk i sudden nu. Lär väl bli en tveksam utvisning eller en jävla studspuck som avgör för Frölundas del. I sann klassisk Timrå-anda.
steveroper: linköping är tråklaget ingen eller ytterst få egentligen vill ha.Men de biter/köper sig ändå kvar i SHL som en enveten fästing ändå.. Man känner mindre för Linköping än man gör för örebro och växjö..och det som skaver mest ... | Läs mer
Jag har 200 i puls
Fräls oss!