Tobymann: tänkte just skriva det efter andra perioden att vi inte kan ta det lugnt utan måste hålla uppe intensiteten. Ett mål i baken så är det match igen. Vad hände? Jo Frölunda gjorde 3-2 sen 3-3. Klassiskt Timrå att falla tillbaka i tredje speciellt i viktiga matcher. Är det ett framgångsrikt recept? nej..
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7:e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...