Öndulat: Jag förstår inte heller allt gnäll på att kommentatorerna är partiska.
EN gång har jag stört mig på Lasse lindberg (som jag gillar). Han tjata å öste beröm över Oscar Möller hela matchen. Nu gjorde Möller en sjuk match o var verkligen inblandad i precis allting. Att de gick tungt för oss gjorde mig nog något extra känslig.
Villervalla: Det där är inte ens värt att bemöta. Håll fingrarna i en fingerborg och titta på matchen nu istället. Du har annars en mute-knapp på TVn gissar jag på.
Får jag se tendens av ett enda jävla backa hem och försvara en knapp ledning mot fu**ing Frölunda, då åker både tv, tv-bänk, halvtomt barskåp och minst en tv-fåtölj ut från fjärde våningen!
Villervalla: Och när vi har en kommentator med inlevelse så är det femtielva andra som ska tjata sönder oss alla om hur han är ondskan själv som skriker så fort Frölunda ens tittar på pucken.
Rico01: Tack. Jag kan helt ärligt inte säga att jag tycker någon kommentator är partisk. Funderar om folk har sjukt kass självkänsla och tar åt sig 100 gånger mer om bra saker dom säger om motståndarna? Tycker alltid laget som befogat beröm får det... Utom den där jävla LHC-stolpen.
Så, då har jag äntligen fått tummen ur och beställt lite matchtröjor. Som guldmedlem beställde jag den signerade av årets och passade på att beställa en signerad av fjolårets (barn). Kan rekommendera framförallt fjolårets då de säljs ... | Läs mer