1150x200-tiken-1123131_9RDMimFNOEHPEMC.png

Timrå IK

SHL · 601881 inlägg · 6213 ämnen
« · 32113 · »

Sidan uppdateras nu automatiskt med de nya inlägg som skrivs.

Sv: Hardcore Fans On Tour
Kanske är det så att alla Vakter kör lite intern hardcore och var rädd för att det kom ut ..

actionleif: Så måste det varit, han ville va först å ha en bit av oss =) Eller var det så att han tog ordet Hardcore som olämpligt? Isf är han dummare än allt =)

Frella: Ev. så tog han med sig den som souvenir .. smällar man får ta när vi Hardcore Fanz inte har tagit fram souvenirer än ..

Varför i hela h-vete tog dom ner den ?

Hälge: Vad skulle han med den till kan man juh fråga sig då...

Frella: Det var ordningsvakten som tog banderollen...inför tredje perioden,tror jag det var..

Så är man då tillbaka i livet efter gårdagen extremt sköna 2 poängare! Var ett tag sen man fick bevittna en vinst nu.

En undran är bara vart vår extremt snygga banderoll med texten "Hardcore Fanz" tog vägen...finns det tjuvar i Kempis? Eller var det bara så att den var så snygg att de bara måste ta den? =)

Jaja, det var en härlig seger å Timrå spelar nu ett spel som är betydligt bättre än för 1½ vecka sen...

Nu fyller vi hallen imorn å så spöar vi skiten ur Brynäs!

Sv: Hur känns det alla svikare...
Ha ha gråsparven är så gräslig att den inte ens blir pinsam, den blir bara underlig.. Man tappar hakan, nyper sig i armen och undrar om det är sant. Kitchgränsen är passerad för länge sedan. Tanken var säkert god men faktum är att fågeln ser ut att vara hämtad ur något westernserie, någon som blivit rullad i tjära och fjädrar och som flaxar omkring hysteriskt runt sargen. Jag kan bara skratta åt den. Lite Spinal Tap över den faktiskt. Nästan kult -ful.

Ang "saken":
Kunde inte förstå varför "den där" skulle fara runt på isen som en vilsen gråsparv...?! Och den såg ju inte ens speciellt trevlig ut :( JAG skulle inte vilja möta "den där" i en mörk gränd.. (iofs är det ju inte många jag skulle vilja träffa där :)

Nä!! Fixa en snyggig dräkt annars kan det vara!!

HH är förvirrad nu... Blev så mycket känslor igår...
Vart har den "saken" kommit ifrån egentligen? Är inte Timrås pippi röd? Har denna besökt Östrand eller så? Kanske flög den rakt genom röken...

Nej bort med skrället!!!

Sportchef
Kula att det finns gubbar som är lite aktiva när det gäller att ordna hejaramsor,
molla säger att han ska kolla på en ass.tränare denna vecka, sätt in nubben som tränare och in med PEO SOM SPORTCHEF, PEO SOM SPORTCHEF

Okey!!!!!!!!!! TISDAGS då,,,,,,Du vet HH är gammal mann

nån som vill att jag ska vara maskot den 30 december inför supporter matchen

HH; På isen i onsdags? Inte köper jag en pippitröja heller!

Madde:
Fins att köpa i kiosken vid entren, men skulle hellre tro du ska ha den dressen som han som kom in först på isen i onsdags hade på sig,,

Sv: Timrå-Brynäs
jajaj hh hehehe...... tycker dom ska vara utblandad inom gruppen så det blir ännu mer suvärana femmor... inte för att jag ska klaga....

HH; Annan tröja kanske.... ;)
Maskot...har jag svårt att se framför mig... har inte ens någon tik-tröja..
Jag har ju höjdskräck, men jag skulle nog digga vibrationerna från högtalarna....

Sv: Nya ramsor
Nya ramsor:
melodi Hey jude refrängen(hyllning till den idag bortgågne George Harrison- rest in peace) "Na na na nananana nananana Timrå"

melodi All you need is love "allt som behövs är mål..."

melodi Go West "Henrik, Henrik Zetterberg..."

melodi Rule Britannia: "Heja Timrå. Vårt kära hockeygäng. När ni hör vår sång tar vi tre poäng"

melodi Delilah: oj, oj, oj Niklas Nordgren

melodi Glory glory hallelujah: "Heja, heja Timrå IK...heja heja Timrå IK..heja heja Timrå IK det är sveriges bästa lag"

melodi Knees up mother Brown: "Vi har Micke Lind, vi har Micke Lind
vi har Micke, vi har Micke, vi har Micke Lind"

surströmming och nubbe lyft armen skrik skål
kom igen Timrå och ge oss ett mål

Vet ni varför det inte finns sundsvalls supportrar i Star Trek?
svar: för att den handlar om framtiden...

Madde:
Bässt jag förklarar då, innan folk får fula tankar och tror du ska hänga under HH:s tröja,,,,,

Men du ska sitta undre strimma tröjan i taket som maskot

Sv: Spelarpresentationerna
Octagon:
Kanon, men ska det vara så svårt få bild på Ward och Åhlund,,,

Annars ducktig ponke,,,,

bra licksom man ser då de fyller år och så, kan ju alltid vara någon som fyller gämt eller så;)

HH; Nej, det är det ingen som vet. Knappast någon förstår vad vi babblar om iaf.

under tröjan? Vad då? Måste vara för att jag sov 3 timmar i natt som jag är lite seg nu...

Frella; Din skiva får du imorgon.

Dalan; Jag har även en av dina partymixar...

Actionleif; Du hade tydligen lite svårt med skivorna och fodralen i mörkret...Ändå var du nykter...

Spelarpresentationerna
Vad tycker ni om spelarpresentationerna förrutom att de borde ha funnits vid säsongens början?

Friskan:
Du är då bra go du=)

Madde:
Prova, är du ute efter evig ovänskap så, alla vet ju vilkens fel det är om vi mot förmodan förlorar,,,,

Ja du ska sitta under tröjan,,,,,,,

HH:HH räknas inte ;)

Friskan:
Inte alla HH är kvar,,,,,,,

HH; Vi stannade till i Ladan igår och kidnappade en vit rund högljudd sak... Tänkte motbevisa din teori och därför stanna hemma..
Stolen, ska jag sitta på matchen?

Madde:

Stod du i Ladan igår??? Och du stannar inte hemma i morgon, du ska stå mitt i klacken bredvid skarin, så har han någe vackert att titta på,,,,,,,,Annars blir det stolen

Härligt.....nu är det en sån där underbar positiv stämning i gästboken och alla medgångare har försvunnit :) pengar och tid finns och alla går på match imorrn.

Bo wasa: Mysigt med kramar.

Timrå-Brynäs 1-2...men starka 4000 på läktaren.

Lind eller Robban tillbaka imorgon?

Jag skulle inte kalla någon här för svikare. Bara att de har underliga prioriteringar.
Tycker synd om dem som inte åkte upp med oss, men det är er förlust. På mitt eget lilla elaka sätt hoppas jag verkligen att ni ångrar er.

Knylan; Skulle gärna se vissa kort från resan. Det blixtrade ganska friskt där bak i bussen.

Dalan; Tack för att jag fick se små svarta prickar under körningen...

HH; Jag SKA motbevisa din teori. Det funkade ju inte igår heller.. Kanske lika bra att stanna hemma imorgon då!!

Dj hemp:
du är så välkommen, puss på dej,,,,,,,,,,

"Molla effekt??????? Måla effekt"

Hempen: Krävs nog 6-9 poäng närmaste tre matcherna så vi snabbt får kontakt... sen satt jag och funderade lite... 2 poäng per match räcker nog...

Tycho:

Ja, måste försöka på alla sätt nu... trots att det känns rätt kört! "Molla"-effekt, "Molla"-effekt, "Molla"-effekt!!!

Skönt att ha tillbaks hempen med lite neggotips... Det är juh bara så härligt...

Upp som en sol, ner som en pannkaka...

Tips: Timrå - Brynäs 1-7 (1-2, 0-2, 0-3)

Låten jag gav som förslag åt Hassebo och spela i hallen är en utmärkt ramsa med,,,,

"Vi ska vinna vi ska ta dom vi ska göra lousers av dom" Tror han går något sådant,,,

Octagon: Den tror jag oxå på... Jag tror på allt just nu. Vi behöver få in lite nytt material i klacken nu. En riktig rock-ramsa...vilket den ramsan är. Någon med riktig Pearl Jam känsla i...hehe.
Vi får försöka styra upp detta.

Skarin: Den är given. Vi prövade löite maiden igår - det funkade.

Vad tror du om

Aldrig aldrig aldrig ger vi upp
Aldrig aldrig aldrig ger vi upp
Vi ger aldrig aldrig aldrig upp
nej
aldrig ger vi upp!!

Skarin:
Där har vi kanske förklaringen,,,,,,,Skulle kanske bli kuligare om fler än två vet vilken ramsa ni menar,,,,,,,,,Men då har jag ett förslag, Resten "5498" kan göra som mej trycka er i närheten och Härmas, och ett tipps är då Skarin börjar gå lös då går det bra att lyssna extra nog för då brukar det komma någon rammsa,,,,,,,Om han inte är irro he he

Sv: Det är bara att lyfta på hatten.........
Jag säger som jag alltid sagt ?!.
Freddan i buren rena rama muren.
Härligt med en vinnst, Nu ångar vi på bara.

Lycka till Molla.

Timrå IK är dom bästa.

Sa Sa Sa Bra Bra Bra Timrå Timrå Timrå.

Octagon: I morgon är det väl dax att köra igång "heja heja heja heja Tiiimråå"-ramsan? Du vet vilken jag menar...

HH: Vändningen beror i så fall på att vi har bytt tränare. Inte att du hade rätt...

KOM IGEN!!!!!! Bo Wasa, bara du kvar nu, väntar spänt på om du är lika uppåt,,,,,Eller håller du på och pumpar cykeln???

The great one: Instämmer...
Om det var/är en bestående vändning återstår dock att se.

Skönaste segern denna säsong. Älska Timrå IK!

Hur känns det alla svikare...
Som inte var på matchen igår och svek laget. Kan inte vara roligt och missat den omtalande vändningen.

zäta: ????????????

Sv: Det är bara att lyfta på hatten.........
Octagon:
Pelle var skit dålig alla var skit dålig, serfram emot allsvenskan nässta år;)

Föresten så var Skitdåliga "Z" på radion i morse och pratade om skitdåliga Timrå, en skitdålig komentar han hade "känns som vi blir bättre och bättre för var match som går kamp moralen känns som den växer för var match"

zäta:
Molin spelar inte, och många femmer vart det, men en sak vet jag många "talanger" i laget, och jag blir orolig om dom ska spridas ut inom gruppen,,,,,,Tror föresten de har skridskor så det räcker, 10 stycken i varge femma fler behövs inte,,,,,,,

ja det tycker jag med...timrå blir bättre......hoppas verkligen att molin spelar smart......vi kan inte hålla på att trötta ut zäta.....visst e zäta bra..men varför trött ut honom??? hoppas det blir bättre femmer visst e det bra femmor men det brukar ju vara femmer som kan åka skridskor i en femma i en anna n då dom kan åka skridskor.... å så vidare...jag hoppas moliin gör att det är bra...att man kan sprida ut talangerna i femmorna.... alltså så det blir kanon bra femmor... alltså med bra backar,mer skridskor i varenda femma har jag fel????

« · 32113 · »