1150x200-tiken-1123131_9RDMimFNOEHPEMC.png

Timrå IK

SHL · 601920 inlägg · 6212 ämnen
« · 42129 · »

Sidan uppdateras nu automatiskt med de nya inlägg som skrivs.

Sv: Hur gör Djurgården?
Boråsarn: Motivation o motivation, det är alltid pengar med i bilden i slutändan. :)

Så djurgården kan inte tända till i ett derby? Snack om dålig motivation.

Knugen: Vi har lagt oss nog för den här säsongen för att hjälpa alla andra lag. :)
Nu vinner vi resten o slutspelet kan börja!!!!

VÅGA VÄGRA...........

ps. Dif lägger sig visst... :)

Den som vet hur det är att vara härlig Djurgårdare dagen efter en derbytorsk inser rätt snabbt att det aldrig är fråga om några läggmatcher. Sen att gnaget vinner mot oss och inte mot någon annan beror enbart på att det bara är dessa matcher de sorgliga solnafolket har kraft att tända till i.

det är klart att dif hjälper aik...som dif skulle normalt förlora mot aik.....det är som att Timrå skulle förlora mot bobcats! hahahahhahahahahaa......

Djurgården är inte bättre än vad dom har visat.

Tycker det är helt befängt.. att påstå att dif skulle lägga sig å hjälpa AIK.. dif är inte bättre än så här helt enkelt.. för DIF gäller det att ha bra position när man går in i slutspelet.. tror inte man är nöjd med nån fjärdeplats.... känns som ni är dåliga förlorare där borta... det enda laget som skulle kunna lägga sig.. är ju färjestad..dem har ju redan vunnit serien..

Johan J. Det är precis detta det handlar om! Visst är det besynnerligt att DIF i år har så besynnerligt svårt med AIK. Själva tycker nog AIK att det är besynnerligt vilken besynnerligt konstig tabellplacering de har.

Varför kan inte norrlandslagen hjälpa varandra precis som AIK o DIF gör?
Det måste väl vara bra?

det är ju självklarhet att dom lägger sig och hjälper aik.....så gör ju alla lagen i allsvenskan också....folket säger" skoj att ha lag från norrland" men spelarna" fan lång resa"........men som giffarna och hela norrland så ångar vi på!

Våga Vägra Kvalserien

Skönvikare: DIF verkar ha besynnerliga problem med AIK iår. Är det möjligt att motivationen sviktar hos spelarna? Årets DIF är ju betydligt sämre än de tidigare årens samtidigt som AIK bibehållit konstant låg standard vilket gjort att de båda lagen närmat sig varandra. Nu slåss AIK för sin existens och att ta chansen att slå storebror är tillräcklig motivation för att vinna. Hockeyn i Stockholm dras med stora problem och svikande publikintresse. Förra drog matchen Djurgården-Timrå över 14 000 åskådare i Globen efter nyår, årets möte spelas i Johanneshov inför, vad ska vi tippa, 6 000 åskådare?

AIK-vinsten tidigare med 5-0 mot DIF visar tydligt att blod är tjockare än vatten eller enklare uttryckt. Hellre en tunnelbaneresa i 12 minuter än en50 mila enkel bussresa!

Sv: Tycker...
Ni tar sju poäng, det blir sudden mot brynäs.

Sv: Tycker...
Nu har vi Södertälje, Brynäs och Luleå i de tre kommande matcherna. Skulle inte vara fel om vi skulle klara av att ta sex poäng.

Bobcats harvar i Superallsvenskan och lär få spela fortsättningsserien...

Sundsvall kan väl inte spela hockey, eller?

På den gamla mörka tiden alltså. Vi kommer aldrig mer att spela i samma serie

Skulle Timrå gå på halvfart om vi i en för oss betydelselös match skulle peta ner Sundsvall i ettan om vi vann? Knappast.

Tänk att precis de låg jag och tänkte på i natt .. Längre resor .. inget derby med folk på läktaren .. DIF bjöd på 3 pinnar senast mot gnaget !

Det är alltid gratispoäng dom emellan, ta sist dom möttes 7-4 till AIK, ja jag säger då det. Läggmatcher, så har det alltid varit!

Hur gör Djurgården?
En samvetsfråga till TIK 08-supportrar. Tror ni att DIF går för fullt mot AIK, när alternativet är ett Stockholmslag mindre i elitserien, lägre matchintäkter och dyrare resor. Slutspelsplatsen för DIF är ju inte i riskzonen. Gratispoints till AIK befarar jag. Vad tror ni?

Sv: Njurunda Comments
I dont think so Laken. Sir Molla sounds like a Englishman. I think that President Molla is better, and we already have King Ed Ward. But what should we call Zäta? He must be god....Halleluja...

Refuse the kvalserie..Go Timrå Go

Sv: KUNG Edward...
Yes we do Laken, and we will do it again and again. It aint over until its over...Stand up and fight like a man...

We peed at them...

Sv: Njurunda Comments
Om vi klarar oss kvar i elitserien (via eller utan kvalserien) så kanske man borde fundera på ett namnbyte till "Sir-Molla"...?

We love you Ed. You gonna take us up from the shit bottom in the table...Continue with the good work..

Refuse to play in the Kvalserie...Go Timrå Go..

...och jag också för närvarande... :-)

Vi pratar inte om kaxighet, vi pratar istället om äkta kanadensisk INSTÄLLNING. Just detta behövs i ett något tilltuffsat bottenlag.

"Z" blandar dock en lysande inställning med en stor portition ÖDMJUKHET. Något som LHC alltid saknat... :-)

Men ändå så förlorade ni mot Timrå, det är dax att LHC förbereder sej för kvalserien....=)

Sv: Den bistra sanningen...
...Är att denna tråds berättigande snart kan vara på väg att försvinna...! :-)
Det gäller att passa på att njuta efter (de hittills fåtaliga) segrarna.

KÄMPA Timrå!

är det någon som har rätt att var kaxig är det H.Zetterberg, och inte Ed Ward, för "Z" är 40% av ert lag, 60% i offensiven, E.Ward kan lägga sig, våra spelare tog hand om honom, kom ingenstans.så han borde vara tyst.

Ed Ward is our king, our king, our king...

Laken: lägg därtill kommentaren till tv3:
"channel three? Lick my balls! "

Ingen tvekan om saken, Kung Edward regerar....

Sv: Se på fan... en seger till.
actionleif:
Håller med dig jag leffe, Lallande Fånar är vad vi är..LHC & AIK i kvalserien...VI VÄGRAR KVAL...

Tackar! :-)

/Cowboy-Laken

KUNG Edward...
Det är ju u n d e r b a r t att läsa KUNG Edwards kommentarer nedan. Här talar vi om en spelare som INTE viker ned sig...!
Precis den inställningen vill jag även se fortsättningsvis av Timrå IK. Skit i hur vi vinner, bara vi vinner.

Thank you Ed!

Lycka till i fortsättningen, hoppas att ni tar er över kvalstrecket..

Jaa .. jag önskar er dessamma då .. ni och AIK klarar er nog bra därnere

Lycka till i fortsättningen, både i Elitserien och Kvalserien. Bye Bye

Klart jag sett spelare håna klacken efter matcher förut! För det första var det inte till mig Ed skrek åt, för det andra står White Lions på ståplats, jag sitter på sittplats och har gått på hockey i 15 år. Jag är ingen dålig förlorare, ni tog 2 poäng, vi 1 poäng. Oj förlåt att jag stavade fel, det ska jag inte göra om....

ajdå .. blev lite kort sist :P .. visst är actionleif bara ett användarnamn .. men vill ja säga nåt så reggar jag inte ett nytt !

visst är actionleif

Vad är det då för skillnad ifall vuxna människor med välbetalda arbeten står å hånar spelare??
Herregud, ger man så får man väl tåla att ta emot lite oxå..

För det första har du tre stavfel i "proffisionella", kul att det är just det ordet som är svårt.

För det andra spelade Timrå inte med tre femmor hela matchen, just Ward och Hallin kom in andra halvan av matchen. Men visst, Timrå har inte sexton (!) forwards som Linköping så när någon blir skadad kan Molin välja att rulla tre kejdor. LHC kanske borde fundera på att toppa istället?

För det tredje så garvar man bara om gnället över att Timråspelarna visade er vad de tyckte efter match. Har du aldrig sett en spelare håna en klack förut så kan du inte sett många matcher. Det har jag till och med sett i basket och innebandy. Inte ens första gången Timrå gjort det i Stångebro, jag har sett TIK vinna två gånger förut och båda gångerna har White Lions fått ironiska applåder och vinkningar när laget går av isen. Var väl bara bra att Ward hade några att tjafsa med på läktaren så hade han något att göra igår också. Antar att det var en utflykt från söndagsskolan han konverserade med? Berätta du som uppenbarligen var med.

Svar nej, men jag tycker ändå det är oansvarigt av en välbeld hockeyspelare!

Klart jag är en fegis. Action Leif är ju oxå ett bra användarnamn.... Jobbar du ihop med Arnold S. eller... Jag vet att det står lite fel på min "hemsida", mitt lag är givetvis LHC!!

Trodde eran kung var Z:a En underbar hockeyspelare som gör det mesta rätt. Han var riktigt bra igår. Grymt imponerad av honom. Kan för eran skull tyvärr bli lite sliten av OS, och det är ju inte bra när ni ska spela i kvalserien 1 1/2 vecka efter OS är slut!!!

Jag undrar egentligen vad clubensupporter är för en liten fegis ..... nyregistrerad användare .. Timrå IK som favoritlag ... jojo ..

clubensupporter: Nu börjar ditt rätta jag komma fram! Dålig förlorare är vad du är. Var det till dig Ed Ward skrek till lite?

Cluben: ja du ser, tillåme en kung kan ha en dålig dag =)

« · 42129 · »