1150x200-tiken-1123131_9RDMimFNOEHPEMC.png

Timrå IK

SHL · 602050 inlägg · 6212 ämnen
« · 48490 · »

Sidan uppdateras nu automatiskt med de nya inlägg som skrivs.

Sv: TIK-MoDo
Dags att gå och dö...

Jävlar!

Japp, gonatt. slut 2-3. kvalet nästa...

slut....förlust.....12p upp till säker mark....nu är det definitivt klart med kvalserien!

å så åkte Jindrich ut med 2,20 kvar......gonatt...

2-3 STYF, STYF, STYF, STYF!

Inget mål i modos pp. Nu fick timrå ett. KOM IGEN NU DÅ!!!

Håkan Åhlund tillbaks på isen...

Det ger 10 minuters utv.

1-3 Weinhandl

Jo domaren gjorde helt rätt.

Slängde kandskarna? Ger inte det matchstraff?

Mycket klokt av Werna. Det visade sig vara en med muskler och en med både muskler och hjärna.

Det vill sig inte riktigt för Timrå. Har svårt att få ordning på pp. Modo gör mål i numerärt underläge. Casselståhl missar senare öppet mål. Timrå får sedan spela 4 minuters pp men skapar alldeles för lite. Timo Peltomaa bjöd upp Wernblom till fight på slutet (slängde handskarna) men Wernblom fegade ur och båda fick sätta sig på botbänken.

Linköping leder, Timrå ligger under och resten kvittar känns det som. Kanske man ska våga spela kval!?

Pelto och Wernblom verkar ha sex på isen dessutom... Hua hemska tanke....

Vad hände med Åhlund ?

Mats Hansson
Hörde på radion just nu om en "rolig detalj", där säger man att det är en "ny back inne tillfälligt som gör en fin räd efter sargen, imponerande".

Mats Hansson !!!

Vet någon vem det är ? Junior ?

1-2.....skit

Ganska öppen hockey i första perioden. Markus Mattiasson gör mål på Timrås första pp. Modo får sedan chans till kvittering efter två raka Timråutvisningar. Utdelningen kommer istället med lika många på plan, när Weinhandl behärskat rakar in 1-1. Micke Simons har två gyllene lägen att göra mål men bränner lägena. Synd, han hade behövt ett mål! Håkan Åhlund blir skadad i slutet av perioden, inte bra...

1-1 efter första.....

Jindrich utvisad efter 1849....

1-1 .. weinhandl. ..

1-1, Weinhandl

nike : kul att se att du är så intresserad !! du är en tikare då

Nu har Håkan Åhlund blivit utvisad.

å nu åkte Åhlund ut....dock endast 1 sek kvar av förra utvisningen...

Nu har MoDo PP efter att Ed Ward blivit utvisad.

box play nu då kung Edward sitter på botbänken......

viktigt!

03.33 1 - 0 PP1 TIMRÅ 29. MATTHIASSON, Markus
(20. ZETTERBERG, Henrik
4. RAJAMÄKI, Tommi)

ja, jag hade satsat på en skräll med Peltomaa jag....men skit samma!!

jaaaaa så underbart .. men *fan* där rök tomi kepan å

TIK-MoDo
1-0 !!!! mathiasson!!1

Sv: Kvällens målvakt
Nej men att Nordgren lirar back e nog troligt med tanke på skadeläget där just nu, de två "nya" bekantskaperna har jag dock aldrig hört talas om....

Ja, ,, man vet ju aldrig .. swehockey brukar ju inte vara allt för pålitliga

Å Niklas Nordgren lirar back idag, skall bli intressant att se hur han klarar av den uppgiften!

enligt swehockey så har timrå 2 väldigt mysko spelare med .. är det några juniorer ?

21. HANSSON, Mats ..Back i tredje

28. SANDGREN, Daniel ...Back i fjärde

Sv: Bli inte ledsna...
timråfans ?!?! .. jaha dom .. ja trodde de var utdöda ..för då inte mycke liv av sig .. men nu på slutet så börjar man känna igen klacken .. de e kanon !

actionleif: Visst vissa småpratar. men vi hör inte dit, även jag tycker att de (småpratarna) har väldigt lite i klacken att göra
Det finns HArdcore fanz och det finns Timrå fans, båda lika hängivna och inga borde kallas bättre än andra. Det är det jag vill få fram. Har alltid funnits där i med och mot gång, tyvär ej idag (Familje skäl).

hassebo: häärligt !! hoppas på lite rapporter i pauserna ..

Freddan i mål ??? jaja .. han brukar spela bra mot modo

Kvällens målvakt
Kvällens första line:

I mål: 31 Fredrik Andersson

Backar: 36 Pär Styf
7 Daniel Casselståhl

Forwards: 19 Linus Fagemo
10 Christian Söderström
20 Henrik Zetterberg

Rock on!!!

eaglan : ja ni har säkert lika skoj å .. när ni står där i klacken å småpratar lite .. för nå annat ska man väl inte göra där ??!?!

Dalan: Trumpinnar har man hört talas om.....men trumklubbor, ja se dessa nymodigheter :)

Dalan: Ensam .... hur kan du säga så? du känner inte mig. Vi är flera flera stycken, se dig omkring någon gång vett ja

Dalan:Eaglans motto Ensam är också stark?

Suppe: jag överlämnar ansvaret om trumman till dig, eftersom jag itne kan komma idag....

Live long and prospery

eaglan: bara för att du inte har någon kompis så behöver du väl inte vara sur på oss för att vi har bra sammanhållning...

Fuck a duck you ugly bastard...

kom igen en sak... Ett Hardcore FanZ går aldrig ensam.

Taktkänslan finns där, sedan gäller det att få vana!! Någon sån lär jag aldrig få tack vare att du trummar jämt... Och kom igen en sak... kalla mig aldrig det där igen......

Glöm inte att lämna klubborna på hallen... de ska vara där, tillsammans med trumman... tar du hem klubborna så får du ta hem trumman också...

eaglan : du är dum

Jag är ETT FANS punkt slut! Tycker det är djupt kränkande att bli kallad lallande fåne, bara för att jag inte skriker fullt lika mycket som de som höjt sig själva till skyarna och tror de är eliten.
Vill inte vara ett Hardcore fanz om jag så fick betalt!!!

Timrå IK är dom bästa!!
-----------------------------

« · 48490 · »