1150x200-tiken-1123131_9RDMimFNOEHPEMC.png

Timrå IK

SHL · 598906 inlägg · 6213 ämnen

AIK - Timrå...

AIK - Timrå...
Ed Ward har hittills (efter två spelade perioder) 6 st. två-minuters utvisningar...!
Har han åtagit sig rollen som Z'as beskyddare månne...?

Sv: AIK - Timrå...
Laken..
nästan rätt..ward har "bara" 5 st 2 minutare..
en blev bokförd som två..

jävlar..3-3

fan,fan,fan...4-3..

Helvete

Tror inte Zäta behöver nån beskyddare kanske i NHL men Zäta är ju ruskigt stabil spelare synd att han inte har nån medspelre som
kommer upp i normal standard i dennes femma.

Fan, där rök elfteplatsen... Men skit samma!

96 baljor... nu krävs det alltså fyra till för den magiska hundramålsgränsen (ifjol mäktade vi med hela 136 vill jag minnas)...

Ca 40 mål färre framåt i år således...

Jävla skit också...Inte bra att torska mot AIK både i matchen och råkurret...

Ed Ward den kanske hårdaste spelaren i världen som dom flesta backade för i NHL, i Elitserien finns det ingen som ens försökt ta ett gräl med denne Ed, förutom att backa då och få nån tvåminutare, såg bara mot MIF då Hasslblad fick sig en kyss av Ward men den bara åkte därifrån att avregera sig på nån annan.
Men gör han nån nytta för laget? förutom att sätta skräck i motståndarna ingen vill ju inte ens ta ett gräl med denne. Tom Wimmerborg ryggade för en kommentar från denne i torsdags men denne kanske inte begrep engelska? Den vanligtvis väldigt tuggande Sjödin i Brynäs har väl aldrig sagt ett knyst till Ed matcher jag sett. det var detta om detta Håckla.

TD// Vill nog påstå att Andre Mattson och P-A Lundström stog upp rätt bra mot den gode Edvard idag, han "vann" ingen av fighterna. Han kanske borde ägna sig mer åt att spela hockey istället för att slåss och gnälla på domaren, han är ju faktiskt inte helt usel.

Annars får jag tacka för dagens skratt. För er som inte var där kan jag berätta att AIK:s hockeyskola visade upp sina färdigheter i en av periodpauserna och blev då hyllade (?) av Timråklacken med "bättre än Sundsvall".

"Bättre än Sundsvall" säger förvisso ingenting...

Var väl kanske därför jag skrattade..

Ja, jag vet. Vill bara irritera förbipasserande lokatter...

Blir snart dags för revansch i SHL-Cup, lag 11 & 12 som nu är klart.
Onsdag 13 mars
kl 19.00 AIK - Timrå IK

Undra om vi får en redogörelse av matchen av Hardcords fans som var till Globen,,,,,,,

Undra om dom vet att den största Porrskådisen går under namnet "Max Hardcord" och har även gjort en fyra timmars film med samma namn

En redogörelse jag kanske inte har, men en kort inblick i matchen. Var och tittade på matchen (att det var billiga biljettpriser gjorde sitt till)..

Timrå fick bra snurr i AIK:s anfallszon när man väl var där, men jag kände som att de gjorde för lite. Man reagerade istället för agerade. Det håller inte i ishockey i längden, kändes lite som om de var nöjda efter de 3 blixtmålen. För det var inte förrän AIK ledde med 4-3 som de började gå framåt igen i någon mån.
Ed Ward skulle kanske förlänga stubinen lite...han är ju bra när han är på isen.

Får man hälsa ?? Trodde väl det !! :-)
DJ Hemp, kommer du ner till Kvalserien så kan jag guida dig runt på sektion A38 där bortaklacken har sin sektion ??

Svenne Der German:

Ah... Guten Tag! Om bara datumet stämmer någorlunda kommer jag gärna ner till A38 och slentrianheilar lite... ;-) Nein, entschuldigen Sie bitte... Jag är väl bekant med denna bortasektion och självklart borde vi ta en rendez-vous au Globe Arena!

Trevligt att höra av dig igen! Det var knappast igår (i somras?)... Söker faktiskt lite jobb söderut nu, så en flytt är inte 100% omöjlig längre...

Lycka till med ditt RBK! En play off-plats känns hyfsat realistisk, men det blir tufft...

Ingen stor match idag kanske 60 % av av vad man kan få ut av laget, men LHC var heller inte vakna, mycket sämre än var MIF var
i torsdags.
Nu blir det väl AIK den 27e och det blir en nyckelmatch för det är viktigt med en bra start och Leksand ser ruskigt starkt ut
men en liten fråga för försvaret och deras målis som ej fått nån riktig värdemätare men nån Kapanen är han inte det kan jag lova,
för det är en mycket bra målis kanske lika bra som LHC Sandberg som har räddat kvar dom i högsta serien.

Alla till Globen 1500 platser bokade hörde jag, både i Stockholm och Leksand

TD:har vi 1500 platser till leksand också är det riktigt säkert det med tanke på att dom inte tar in så jä-la många om man jämnför med vad golben tar in!!!hoppas det är så iallafall vilket jäval drag med 1500 pers till leksand.....när kommer spelschemat till kvalserien nån som vet??en till fråga,måste man vara medlem om man ska åka med på suppresor??....dopilopp!!!!!

« · 61292