1150x200-tiken-1123131_9RDMimFNOEHPEMC.png

Timrå IK

SHL · 599469 inlägg · 6212 ämnen

AIK - Timrå IK 2012-12-28

Sv: AIK - Timrå IK 2012-12-28
Mäster T:
Lilla SM menar du väl?

mikenomad: Jag börjar få dåliga vibbar av Monten. Är han kapabel?
Förlust ikväll o vi hälsar KS välkommen.

Frella: Stämmer säkert och för en betraktares ögon är det såklart obegripligt och smått provocerande att inte det sker på Crippes bekostnad istället.

Nordgren går alltså in på Wedins plats enl ST. Helt rätt att peta den enda forward tillsammans med Hedström och Hallin som ville nåt förra matchen.

Kan detta verkligen stämma?

lincoln: ska inte se matchen, sk aldrig se en match mot aik igen, även om det skulle mot alla odds vara final mellan tik-aik, ajldrig i helvete att jag ska se en match mot råttorna, vi hittar alla sätt att förlora på mot dom.

Mäster T: AIK på hovet... Ett AIK som verkar fått upp farten...

Jag får vibbar från DIF matcherna för ett par säsonger sedan. De som gjorde att jag slutat gå på TIK på hovet, efter att ha sett en sex-sju förnedringar i rad. Slutat gå Trots att jag bor i Stockholm.

Ni vet dom där matcherna där TIK såg ut som ett bakfullt damlag och DIF snurrade runt och gjorde som dom ville.

Det är med den sköna känslan jag parkerar i TV soffan imorgon. Det är mina vibbar... Snälla, säg att det inte är era vibbar!!!

mikenomad: Ha ha så är det. :)

Mäster T: Som du har kämpat med det där genom åren...det ska du ha en eloge för. Du ger åtminstone inte upp även om det mest är ett steg fram och två tillbaka.

zigge: Lura? Jag försöker bryta ett livslångt förhållande. Det går sådär om jag ska vara ärlig...men jag försöker iallafall...det ska alla veta.

zigge: sig själv tror jag.

Mäster T: VEM försöker du lura??

Hälge: Är det match igen imorgon? Tur det är fredag så folk kan supa skallen av sig efteråt.

Om jag ska följa matchen? Nepp inte en chans.
Jag börjar stänga ute intresset. Snart är det borta. Då kan man börja följa vinnande lag istället.

AIK - Timrå IK 2012-12-28

Ska vi ta "sista" chansen att haka på lagen ovanför eller blir det "klart" för kvalserien nu ? 

Kom igen nu, VINN !

« · 1544550