1150x200-051a7674-5bbf-491a-93fe-5680d7648151.jpeg

Timrå IK

581782 inlägg · 6215 ämnen

AIK - Timrå IK 2012-12-28

« · 1544443 Till forumet


AIK - Timrå IK 2012-12-28

Ska vi ta "sista" chansen att haka på lagen ovanför eller blir det "klart" för kvalserien nu ? 

Kom igen nu, VINN !

Kommentera

Sv: AIK - Timrå IK 2012-12-28
Hälge: Är det match igen imorgon? Tur det är fredag så folk kan supa skallen av sig efteråt.

Om jag ska följa matchen? Nepp inte en chans.
Jag börjar stänga ute intresset. Snart är det borta. Då kan man börja följa vinnande lag istället.
Kommentera

Sv: AIK - Timrå IK 2012-12-28
Mäster T: VEM försöker du lura??
Kommentera

Sv: AIK - Timrå IK 2012-12-28
zigge: sig själv tror jag.
Kommentera

Sv: AIK - Timrå IK 2012-12-28
zigge: Lura? Jag försöker bryta ett livslångt förhållande. Det går sådär om jag ska vara ärlig...men jag försöker iallafall...det ska alla veta.
Kommentera

Sv: AIK - Timrå IK 2012-12-28
Mäster T: Som du har kämpat med det där genom åren...det ska du ha en eloge för. Du ger åtminstone inte upp även om det mest är ett steg fram och två tillbaka.
Kommentera

Sv: AIK - Timrå IK 2012-12-28
mikenomad: Ha ha så är det. :)
Kommentera

Sv: AIK - Timrå IK 2012-12-28
Mäster T: AIK på hovet... Ett AIK som verkar fått upp farten...

Jag får vibbar från DIF matcherna för ett par säsonger sedan. De som gjorde att jag slutat gå på TIK på hovet, efter att ha sett en sex-sju förnedringar i rad. Slutat gå Trots att jag bor i Stockholm.

Ni vet dom där matcherna där TIK såg ut som ett bakfullt damlag och DIF snurrade runt och gjorde som dom ville.

Det är med den sköna känslan jag parkerar i TV soffan imorgon. Det är mina vibbar... Snälla, säg att det inte är era vibbar!!!
Kommentera

Sv: AIK - Timrå IK 2012-12-28
lincoln: ska inte se matchen, sk aldrig se en match mot aik igen, även om det skulle mot alla odds vara final mellan tik-aik, ajldrig i helvete att jag ska se en match mot råttorna, vi hittar alla sätt att förlora på mot dom.
Kommentera

Sv: AIK - Timrå IK 2012-12-28
Nordgren går alltså in på Wedins plats enl ST. Helt rätt att peta den enda forward tillsammans med Hedström och Hallin som ville nåt förra matchen.

Kan detta verkligen stämma?
Kommentera

Sv: AIK - Timrå IK 2012-12-28
Frella: Stämmer säkert och för en betraktares ögon är det såklart obegripligt och smått provocerande att inte det sker på Crippes bekostnad istället.
Kommentera

Sv: AIK - Timrå IK 2012-12-28
mikenomad: Jag börjar få dåliga vibbar av Monten. Är han kapabel?
Förlust ikväll o vi hälsar KS välkommen.
Kommentera

Sv: AIK - Timrå IK 2012-12-28
Mäster T:
Lilla SM menar du väl?

 
Kommentera

Sv: AIK - Timrå IK 2012-12-28
Mäster T: Jag har inte tappat tron ännu men jag ogillar att han är så inkonsekvent med sina kedjeformationer. Det vaskas om mer eller mindre varje match och med vårat material måste det ändå vara bättre med konsekvens?
Kommentera

Sv: AIK - Timrå IK 2012-12-28
Per HApps: Känns lite riskabelt att dom går in för att vinna den igen...
Kommentera

Sv: AIK - Timrå IK 2012-12-28
Frella: Inte enligt Dagbladet. Där står Nordgren som extraspelare.
Kommentera

Sv: AIK - Timrå IK 2012-12-28
Hälge: puh! tack gode
Kommentera

Sv: AIK - Timrå IK 2012-12-28

I Dagbladet står även Bellissimo uppskriven som kvällens målvakt.

Jaja, vi får väl se vad som gäller om några timmar.

Kommentera

Sv: AIK - Timrå IK 2012-12-28
Hälge: Står det nåt om Crippe är bänkad? Det är det viktigaste.
Sen blir det väl bollplanket som står...vi fortsätter med tjänstefelen tycker jag...när vi ändå är igång.
Kommentera

Sv: AIK - Timrå IK 2012-12-28
Där ser man....tjänstefelen goes on and on......
Kommentera

Sv: AIK - Timrå IK 2012-12-28
Nä, jag ska se matchen, kan inte hålla mig ifrån! Jag säger det innan iaf så ingen kan säga "du skulle ju inte se matchen, hur kan du då dissa han oh han". Jag kommer se den, och om inte Crippe blir bänkad idag så kommer han måla minst två gånger, LITA på mig!
Kommentera

Sv: AIK - Timrå IK 2012-12-28
Blizzard: Jag vill dricka det du dricker...
Kommentera

Sv: AIK - Timrå IK 2012-12-28
Ha ha snacka om att kasta bort pengarna "myggan" crippe och haggan toppar löneligan mellan 100000-200000 har dessa jävla soper i lön enlig Hockeyexpressen. Inte konstigt om det blir konkurs när man slänger bort pengar på skit.
Kommentera

Sv: AIK - Timrå IK 2012-12-28
Modano: 100-200k på Pyörälä, snacka om kap för Luleå..
Kommentera

Sv: AIK - Timrå IK 2012-12-28
Hälge: Enligt ST tränade Gunno med Crippe-Larsson men man sa också att man inte skulle spela honom i alla byten...
Kommentera

Sv: AIK - Timrå IK 2012-12-28
Frella: Håller inte med. Alla lag saknar spelare inför vare match. Inte minst vi va..... 
Tycker Montén använt sig av ett någorlunda liknande mönster hela tiden. Jag skulle vilja att han ändrade ännu mer. 
Men det finns en sak som vi gemensamt kan konstatera iaf (åtminstone alla vi som inte trodde på slutspel). Och det är: Montén kan inte trolla.

När endast Jonte & Wedin uppträder på det sätt som vi måste, då räcker vi så klart inte till. Skulle alla nå upp till den nivån finns det möjlighet att undvika kvalserien. Men det känns inte särskilt troligt. Sista chansen får vi ikväll. Vore mkt tråkigt om elitseriesäsongen skulle dö redan ikväll. 
Kommentera

Sv: AIK - Timrå IK 2012-12-28
Blizzard: Ja nivån på han och de här två soperna ja glömnde ju nubbens drömvärvning Sterner finns inte.
Kommentera

Sv: AIK - Timrå IK 2012-12-28
Frella: "man sa också att man inte skulle spela honom i alla byten..."

Bara för att Gunno ska orka spela återstoden av säsongen, kanske?
Kommentera

Sv: AIK - Timrå IK 2012-12-28
Dream Team: Eller för att han inte gjort tillräkligt med träningar enligt Monten...monty har ju varit väldigt envis på den punkten denna säsong, han har ju avvaktat flera spelare så dom ska få in matchtempo igen.
Kommentera

Sv: AIK - Timrå IK 2012-12-28
Frella: Klart Wedin måste ställas över, han är ju junior och tjänar väl för dåligt för att få spela när övriga är någorlunda friska. Det är ju fullt logiskt. Att han gjorde 2 mål sist (när gjorde en TIK-spelare 2 mål i en och samma match sist? Hur ofta händer det?) saknar självklart betydelse när Crippe, Den Store Målskytten, förväntas gå rent på målchanserna ikväll och inte sumpa en enda. Inte. En. Enda!!

GAHHH!!!
Kommentera

Sv: AIK - Timrå IK 2012-12-28
mikenomad: RDW :)
Kommentera

Sv: AIK - Timrå IK 2012-12-28
Blizzard: Ja just ja, målsprutan. Mmm...en lidnersk knäpp gör inget gökbo!
Kommentera

Sv: AIK - Timrå IK 2012-12-28
mikenomad: Undrar om brunkarna i Timrå går på Brunkebergspumpen ikväll å?
Kommentera

Sv: AIK - Timrå IK 2012-12-28
Mäster T: På tal om brunrunkare och pumpare....är Huselius med ikväll...?
Kommentera

Sv: AIK - Timrå IK 2012-12-28

Mäster T:

Det enda tråkiga är att efter kvällens givna trepoängare så är AIK ändå före oss . Lite mindre före , men ändå  . Jaja , Timrå får väl sänka LHC också då .

=) 

Redigerad kommentar

Kommentera

Sv: AIK - Timrå IK 2012-12-28
Timrå Icon: Förmodligen... Och han gör minst tre...
Kommentera

Sv: AIK - Timrå IK 2012-12-28
Timrå Icon: På lineupen är han då med iaf.
Kommentera

Sv: AIK - Timrå IK 2012-12-28
lincoln: Ja det är väl alltid tre när det gäller honom....
Kommentera

Sv: AIK - Timrå IK 2012-12-28
Dream Team: Usch. Så där ojämna lag fick man inte ha på gympan iallafall.....
Kommentera

Sv: AIK - Timrå IK 2012-12-28
Timrå Icon: Oopss...
Kommentera

Sv: AIK - Timrå IK 2012-12-28
Huselius tar tre utvisningar , Hallin gör mål och Timrå vinner 
Kommentera

Sv: AIK - Timrå IK 2012-12-28
Andersson: Jag vill oxå ta det du tar...
Kommentera

Sv: AIK - Timrå IK 2012-12-28
Mäster T: Sanningsserum...?
Kommentera

Sv: AIK - Timrå IK 2012-12-28
Timrå Icon: vart lite fel med 5-1 tipset förra gången, det skulle såklart vara idag fast tvärtom. idag blir det 1-5 !!! 

minst två av crippe, nu jävlar! 
Kommentera

Sv: AIK - Timrå IK 2012-12-28
Timrå Icon: Mentalblockerare?
Kommentera

Sv: AIK - Timrå IK 2012-12-28
Nedsläpp ca 19:10 pga publiktillströmningen.
Kommentera

Sv: AIK - Timrå IK 2012-12-28
Jahaja..... Sitter o tittar på laguppställningarna... Hur sjutton ska vi kunna vinna denna matchen?
Kommentera

Sv: AIK - Timrå IK 2012-12-28
Hälge: Typiskt!

Precis allt talar emot oss idag:
Tärnström, Husselius, tabelläget, sexpoängamatch, boogie-AIK, boogie-Hovet, sista match för året slaktömning...

Och nu också extra många stockholmsjävlar på läktaren för att skrämma upp och håna i den förväntade förnedringen.

Fan, kan vi inte en endaste gång överraska positivt vid ett sånt här tillfälle!!! Snälla hockeygudar!!
Kommentera

Sv: AIK - Timrå IK 2012-12-28
erathoo: Det räcker att göra ett mål.  0-0 från start.
Kommentera

Sv: AIK - Timrå IK 2012-12-28
NuMo: japp - pucken e platt....
Kommentera

Sv: AIK - Timrå IK 2012-12-28
Torp har tydligen gjort en monstertackling på en av Abbottarna.
Kommentera

« · 1544443