1150x200-051a7674-5bbf-491a-93fe-5680d7648151.jpeg

Timrå IK

580589 inlägg · 6216 ämnen

Almtuna IS - Timrå IK 2020-11-11

2098669 · » Till forumet


Sv: Almtuna IS - Timrå IK 2020-11-11
hanzon: ja,tyvärr!
Låst ämne

Sv: Almtuna IS - Timrå IK 2020-11-11
Gorkyman: eller upp med 4 lag i år. sen får dom 6 sista lagen nästa år köra en kvalserie. Dom fyra sämsta åker ner till HA. Ordningen återställd. Men jag ser gärna 4 lag till i SHL.
Låst ämne

Sv: Almtuna IS - Timrå IK 2020-11-11
Tom Topp: Behövs inte, detta är ju en sån.
Låst ämne

Sv: Almtuna IS - Timrå IK 2020-11-11
Laken: bättre än de vi har? Går nog tillbaks till Västerås..
Låst ämne

Sv: Almtuna IS - Timrå IK 2020-11-11
Något för TIK?
Låst ämne

Sv: Almtuna IS - Timrå IK 2020-11-11
JanneH: Coronabakterierna skulle bli uttråkade och dö under Stures tal.
Låst ämne

Sv: Almtuna IS - Timrå IK 2020-11-11
Sputnik: Tack för det Lander. Jag firar med 4-x-tra biljetter på Fredag. Vilket lag vi kan få.
Låst ämne

Sv: Almtuna IS - Timrå IK 2020-11-11
mikenomad: Sture kommer dock i god tid innan matchstart att meddela detta genom ett kortare tal
Låst ämne

Sv: Almtuna IS - Timrå IK 2020-11-11
JanneH: Ja man kan ju bara föreställa sig covidangreppet som helt plötsligt lär grassera i Modo inför deras möte med oss 🙄
Låst ämne

Sv: Almtuna IS - Timrå IK 2020-11-11
Tikkare: Upp med 6 lag i år och utöka till 20 lag i SHL, inget lag ur där i år. Sedan dela upp i norr/syd. Nästa säsong åker 2 ur och 2 Ha-lag går upp.
Låst ämne

Sv: Almtuna IS - Timrå IK 2020-11-11
mikenomad: Ja om alla lag vi möter ska hålla på att fejka Covid 20 min innan matchstart, för att undvika storstryk, så är det väl lika bra de pausar serien till efter nyår och reducerar antalet matcher.
Låst ämne

Sv: Almtuna IS - Timrå IK 2020-11-11
Jag tycker att Almtuna skulle tvingats genomföra matchen igår. Utan de 13 spelarna. De hade fan fått slänga in juniorer, materialare, målvaktstränare...u name it. Men matchen skulle spelats!
Låst ämne

Sv: Almtuna IS - Timrå IK 2020-11-11
hanzon: Ja?
Låst ämne

Sv: Almtuna IS - Timrå IK 2020-11-11
Finns det någon som kan starta en pajkastningstråd? Den skulle kunna heta - Ännirå? Ärninåbättredå?
Låst ämne

Sv: Almtuna IS - Timrå IK 2020-11-11
SMÅLAND: Kempehallen????
Låst ämne

Sv: Almtuna IS - Timrå IK 2020-11-11
Rytter: Det han gör bäst är att bygga lag. Vad gör eran sportchef bäst?
Låst ämne

Sv: Almtuna IS - Timrå IK 2020-11-11
Att slå ” Fribiljettens ” Vilda Väsby i Kempehallen som är besvärade med Covid-19!
Det måste vara en fröjd att gå till jobbet med en sån stor skalp i minnet idag!
Låst ämne

Sv: Almtuna IS - Timrå IK 2020-11-11
Tikkare: man borde kunna köra serien på 26 matcher, möte hemma borta. Och sen en uppflyttningsserie och en nedflyttningsserie. Dom skulle man kunna köra på en ort,som i Nhl!
Låst ämne

Sv: Almtuna IS - Timrå IK 2020-11-11
Rytter: Nubben? Vänder han kappan efter vinden? Ge mej ett exempel när han gjorde det.
Låst ämne

Sv: Almtuna IS - Timrå IK 2020-11-11
kulltorp: kan och kan, ska vi blåsa av som förra året igen då? Klart man kan om man utökar SHL med två lag! Gapet mellan SHL och HA blir bara större och större! Lika bra att stänga SHL annars.
Låst ämne

Sv: Almtuna IS - Timrå IK 2020-11-11
Hockeyoraklet: Nu gick han hem till storgrabbarna och skryter om hur cool han har varit här och väntar på ryggdunkningarna

Gäsp: oj oj ikväll vart jag utnämnd till en av de mest osympatiska medlemmarna på HS. Jag tror och hoppas att jag korats i samma kategori som Modano. Jag vann även ett pris = blockering på samhall forum. Hurra hurra för gäsp!!!
Låst ämne

Sv: Almtuna IS - Timrå IK 2020-11-11
Gäsp: på något sätt smäller det inte så högt när någon vars klubb ligger på nedflyttningsplats till div.1 vill jämföra pokalskåp 🤔.
Låst ämne

Sv: Almtuna IS - Timrå IK 2020-11-11
Hörrni barn! Låt modoliderna glädja sig ifred nu. Vi har själva simmat genom Den Stora Bajspoolen ett flertal gånger. Vi behöver inte hoppa i och rädda dom, men vi behöver heller inte stå på kanten och pinka på dom.
Gläds om ni vill (för jo, det ä r ok att mysa lite när servetthyllorna i övik gapar tomma), men: lite återhållsamhet. Alla vet hur tabellen ser ut just nu.
Låst ämne

Sv: Almtuna IS - Timrå IK 2020-11-11
Villervalla: Inser du själv hur stor skillnaden var att sätta de viktiga puckarna? Jag tror personligen inte att ni tagit guldet!
Låst ämne

Sv: Almtuna IS - Timrå IK 2020-11-11
Gäsp: att prisskåpet är tomt, ja inget guld iofs men det finns andra valörer. Iofs så var ni bara ett ribbskott från att inte få ett guld.
Låst ämne

Sv: Almtuna IS - Timrå IK 2020-11-11
Gäsp: vinst mot Väsby och 13 poäng på 11 matcher och jag måste säga att sämre hockey än vad ni presterade ikväll har jag inte sett sedan vi mötte CRIF någon gång på 90-talet. Som modoit skulle man ju skämmas som satan och hålla låg profil. "Modo- klubben där tom NHL-stjärnorna misslyckas" - er ny slogan så ni slipper fundera på heart of hockey. Vem ska Glader ösa pengar på härnäst som kan se sin karriär gå i stöpet?
Låst ämne

Sv: Almtuna IS - Timrå IK 2020-11-11
Timrågogogo: Mm och ert prisskåp ekar fortfarande lika tomt. 😂🤭
Låst ämne

Sv: Almtuna IS - Timrå IK 2020-11-11
Rallarn: modolojderna är ju lyriska över att ha spelat oavgjort med Väsby i 55 minuter så ta det lugnt med de små liven. De ska ju ta på sig modotröjan imorrn på byn precis lika stolt som de var 2007. Då de vann SM-GULD!
Låst ämne

Sv: Almtuna IS - Timrå IK 2020-11-11
Gäsp: Må hända, men jag tycker du är ute o cyklar när du hånar "knubbis". Knäpp en till pripps blå och fira utklassningen av Väsby nu.
Låst ämne

Sv: Almtuna IS - Timrå IK 2020-11-11
Rallarn: Karlkvist är värd varenda krona. Du om någon borde ha förståelse över att en spelare testar en högre nivå men misslyckas.
Låst ämne

Sv: Almtuna IS - Timrå IK 2020-11-11
Gäsp: Är du i rätt läge att kritisera en sportchef som förstärkt efter en premiärförlust? Era 2 senaste tränare har lagt benen på ryggen flytt klubben i desperation. Eran förste center valde att genast lägga ner karriären och fly fältet.
Ni har sedan kastat ca en miljon kronor över en spelare som gjort en minst sagt medioker inledning i Finland.
Låst ämne

Sv: Almtuna IS - Timrå IK 2020-11-11
Rallarn: haha där ser man hur stort kontaktnät Glader har den amatören. Men jag hoppas han blir kvar i modo många år framöver så han har tid på sig att bygga nytt heart of hockey 😂
Låst ämne

Sv: Almtuna IS - Timrå IK 2020-11-11
Rytter: Ungefär som modo ifjol då som skrek högst om att dom minsann skulle till SHL trots att det bara stod 1-1 i allsvenska finalen
Låst ämne

Sv: Almtuna IS - Timrå IK 2020-11-11
Gäsp: Det är inte alltid kappans fel åt vilket håll det blåser uppe i övik.

– Hur andra klubbar tänker i frågan har jag ingen åsikt om. Men jag kan säga hur vi agerar, och där är jag tydlig i att vi först och främst inte kommer plocka in NHL-spelare som inte varit i Modo tidigare.
Låst ämne

Sv: Almtuna IS - Timrå IK 2020-11-11
Linkovich: knubbis: "Nej jag är emot nhl-lån. (Lånade in Dahlén långt innan) det kan bli turbulens i truppen."
Dagen efter premiärförlusten säger knubbis: "Jag är öppen för Lån alla agenter i världen ringer mig."
Så låter en riktig kappvändare!
Låst ämne

Sv: Almtuna IS - Timrå IK 2020-11-11
Rallarn:

Ursäkta vi störde er, ni ska få återgå till att planera ert shl lag för nästa åt och vilka ni ska värva och vilka som återvänder.

Låter som ni missat att ni först ska igenom ett slutspel och sedan slå löven som har rejält övertag på er. Om inte Corona stoppar allt spel innan förstås.

Lycka till!
Låst ämne

Sv: Almtuna IS - Timrå IK 2020-11-11
Rytter: Undra om Glader hittar några fler fina NHL lån med först och främst modoanknytning, heppo och kauts comebacker i klubben har hittills visat sig väldigt framgångsrika.
Låst ämne

Sv: Almtuna IS - Timrå IK 2020-11-11
Timrågogogo:
Hahahahaha 😂😂

Kom tillbaka efter ni har 6 raka!
Låst ämne

Sv: Almtuna IS - Timrå IK 2020-11-11
Hassan: 😂🤭🤭🤭🥱🥱🥱
Låst ämne

Sv: Almtuna IS - Timrå IK 2020-11-11
Rytter: vänder inte alla kappan efter vinden, eller har du cement i din kappa? HAHAHA
Låst ämne

Sv: Almtuna IS - Timrå IK 2020-11-11
Tikkare:

Undra vad nubben säger om att flytta upp lag utan att spela klart slutspel och låta alla som har chansen vara med.

Eller gör han det han gör bäst, vända kappan efter vinden?
Låst ämne

Sv: Almtuna IS - Timrå IK 2020-11-11
Gäsp: Jadu gosse, du har inte förstått nånting alls du.

Utgår dock från att Widebro (om det skulle bli nedstängt) kommer stå högst upp på barrikaderna och skrika att Timrå ska upp! För inte kan han ha tyckt så för att det var modo det handlade om den gången? Tyckte han snackade om rättvisa.... vi får väl se.

#villeskahem
Låst ämne

Sv: Almtuna IS - Timrå IK 2020-11-11
Tikkare: Men det kommer ju inte att ske. Man kan inte bara flytta upp lag.
Har ni redan glömt förra säsongen?
Tänk om, tänk rätt
Låst ämne

Sv: Almtuna IS - Timrå IK 2020-11-11
Gäsp: Nä det gör det inte såklart
Låst ämne

Sv: Almtuna IS - Timrå IK 2020-11-11
Timrågogogo: Hahahahaha så det fungerar att göra det nu?
Låst ämne

Sv: Almtuna IS - Timrå IK 2020-11-11
Tikkare: ja 1 och 2 flyttas upp till shl som således utökas med två lag. Som jag ser det så är vi bäst och skulle slå ut löven i en final utan problem men flytta upp även löven för att slippa grin.
Låst ämne

Sv: Almtuna IS - Timrå IK 2020-11-11 Låst ämne

Sv: Almtuna IS - Timrå IK 2020-11-11
Timrågogogo: Modo har en del att jobba på men det är väl tur för dom att det är så mycket kvar av säsongen. Lite spets framåt visade dom men Väsby åkte ju runt med såpa på klubbladen. Väsby kommer ju onekligen hamna dyngsist i år men spelar inte Modo upp sig rejält på egen planhalva så är man fan inte mycket bättre. Tufft läge för Glader, man producerar inte framåt så man behöver avslutare men defensiven är ju katastrof så man hade lika gärna kunnat lägga krutet där.
Låst ämne

Sv: Almtuna IS - Timrå IK 2020-11-11
Sputnik: går det krångla sig igenom 30 omgångar och om det sen skulle bli ett tvärstopp på säsongen så ser jag inget fel i att flytta upp 1an och 2an till SHL. Som du skriver, förödande om inget lag flyttas upp. Då går nog Löven bananas!!
Låst ämne

Sv: Almtuna IS - Timrå IK 2020-11-11
Andersson: Eller så skulle det vara lika bra att vi drabbas av corona nu på en gång. Kommer förmodligen ske när som helst ändå.
Vad händer om vi bli drabbade i mars/ april?
Låst ämne

2098669 · »