1150x200-051a7674-5bbf-491a-93fe-5680d7648151.jpeg

Timrå IK

582374 inlägg · 6215 ämnen

Almtuna-Timrå 16/9

1587341 · » Till forumet


Sv: Almtuna-Timrå 16/9
Jockz: Jag är skeptisk. Här har du en lista över TV/webb-sändningar

http://www.hockeyallsvenskan.se/spelschema-13-14

Sen har du det här:
http://www.hockeyallsvenskan.se/press/dokument/tvmatcher_tom27okt.pdf

Dom skriver:
"För övriga matcher planeras webb-TV-sändning, mer information om dessa senare."

När är senare frågar man sig. Timmen före match? Ett par dagar innan tycker jag man ska lämna besked annars känns det inte seriöst. 

Kommentera

Sv: Almtuna-Timrå 16/9
Almtuna är väl , av de flesta , tippade i botten  . Om vi ska göra tvärtom  vad vi brukar o försöka vinna 'rätt' matcher så är denna absolut en av dom .
Kommentera

Sv: Almtuna-Timrå 16/9
hubbenorlen: Matcherna som inte sänds på tv kan man se på allsvenskan play eller s24. Typ en hunka styck eller nått.
Kommentera

Sv: Almtuna-Timrå 16/9
Knylan: Det är tufft att spela seniorhockey...
Kommentera

Sv: Almtuna-Timrå 16/9
Ja, men då sätter vi igång då.
Kommentera

Sv: Almtuna-Timrå 16/9

hubbenorlen: Hehe.. inte det ens? Stackare.. :)

Okej. Det har jag då helt missat. Det lär väl kosta en slant förstås.

Kommentera

Sv: Almtuna-Timrå 16/9
Dream Team: Det sjuka var att jag inte hade text-tv ens.  S24 och Hockeyallsvenskan play sänder ju också. Var det inte nån som sa att vi kommer kunna se alla Timrås matcher den här säsongen?
Kommentera

Sv: Almtuna-Timrå 16/9
hubbenorlen: nja, det ska va om jag streamar från min android dårå..... ;-)
Kommentera

Sv: Almtuna-Timrå 16/9
hubbenorlen: Text-tv fanns ju och där kom ju resultaten upp. Men det är ju lite welcome to reality nu, känns det som, igen. Man är egentligen otroligt bortskämd med att alla matcher i SHL sänds i TV. Nu måste vi till att börja med se till att nån kanal (enbart Viasat väl?) tycker att produkten Timrå IK känns värdig att visa. 
Kommentera

Sv: Almtuna-Timrå 16/9

Dream Team: Ja! Och ofta inte ett ljud om div 1 förrän i slutet av säningen, när dom snabbt drog slutresultaten. Och ibland inte ens det. Då fick man vänta tills morgonen efter och läsa tidningen.

Kommentera

Sv: Almtuna-Timrå 16/9

Nästa match

På måndag är det dags för match mot Almtuna på bortais. Matchen börjar kl. 19.00 och sänds i Hockeyallsvenskan Play.

Kommentera

Sv: Almtuna-Timrå 16/9
hubbenorlen: Exakt. Bortamatch under -80 och -90-talen och det ENDA verktyget att följa matchen var minutlånga rapporter en gång i halvtimmen, max. Pre-internetstyle... :)
Kommentera

Sv: Almtuna-Timrå 16/9
Dream Team: Haha...det var länge sen man bara kunde följa matchen i radion. Man blir nästan lite nostalgisk.
Kommentera

Sv: Almtuna-Timrå 16/9
hubbenorlen: Radio Västernorrland - snart i digital form!
Kommentera

Sv: Almtuna-Timrå 16/9
erathoo: Är det någon som sänder den här matchen?
Kommentera

Sv: Almtuna-Timrå 16/9
Perreman: Jag o några till förhoppningsvis kommer....men tveksamt om vi står i klacken...vill kanske ha sittplats, vi får se...
Kommentera

Sv: Almtuna-Timrå 16/9
Perreman: Jag ska åka ner dit...
Kommentera

Almtuna-Timrå 16/9

Hej på er!

Jag är bosatt i Uppsala och tänkte bege mig till Gränby ishall för att se mitt kära Timrå spela. Tänkte mest höra hur intresset är för folk att ställa sig i klacken?

Jag själv har varit på hemmamatch 1 endaste gång och har ingen större koll på klackramsor, så om jag i princip blir ensam där känns det ju lite dumt. Är det många som ska dit kan jag däremot skrika med tills jag är hes :)

/Pär

Kommentera

1587341 · »