1150x200-051a7674-5bbf-491a-93fe-5680d7648151.jpeg

Timrå IK

581778 inlägg · 6215 ämnen

##Ångestfyllda kommentarer##

« · 1327135 · » Till forumet


Sv: ##Ångestfyllda kommentarer##
keni: ja el han fedor fedorov kanske!
Kommentera


Sv: ##Ångestfyllda kommentarer##
Johnny Hazard: På ångestfestivalens lilla scen: TJ tar av sig kavajen och drar buskisvitsar iklädd supportertröja och Red Eagel-keps?
Kommentera

Sv: ##Ångestfyllda kommentarer##
keni: el richard park
Kommentera

Sv: ##Ångestfyllda kommentarer##
Johnny Hazard: Ja det var tider det :)vilka fester man hade under 80-talet när Vasa båtarna gick för fullt.
Kommentera

Sv: ##Ångestfyllda kommentarer##
Dagens linjedomare (som missade en meters offside) ska abselut bjudas in på ångestfestivalen. Kuben har också en plats för att inte snacka om Lärking och Vinnerborg, nu snackar vi hockeyångest gubbar och gummor.
Kommentera

Sv: ##Ångestfyllda kommentarer##
arnio: Brudar faller som furor för svårmodiga ångestkillar. Något som glättiga brynäsjävlar aldrig kommer att fatta. Vet du att Sveriges först solarium fanns på CH i Gävle? All charm och intelligens försvann från Gävle när man lade ner regimentet I14.
Kommentera

Sv: ##Ångestfyllda kommentarer##
Smokey: Skitbra idé, rolig framför allt trots att vi är Timråsupportrar och ijenkligen aldrig ska få ha roligt.

Jag saknar dock en riktigt skittråkig ångestfestival, nåt som du kan fixa Smokey? Jamenar bara att du har nog lite bättre kontakter än mig, Kristina Lugn och Leffe Boork är gjutna. Vilka fler har vi?
Kommentera

Sv: ##Ångestfyllda kommentarer##
Johnny Hazard:" Kan ni tipsa om något annat schysst trim jag behöver för att locka brudar med läckra häckar och schysta rattar att åka med ett par tre varv på ispisten?"

trim vet jag inte men:
Pengar på banken
Charm
Intelligens
sen skadar det inte om du ser juste ut också

Redigerad kommentar

Kommentera

Sv: ##Ångestfyllda kommentarer##
keni:
Kanske man skall satsa på Martin Straka el tomas vlasak el petr leska tomas duba i målet el petr nedved, juri burger el kirby law, Alexandre Daigle, petr sykora, Stacy Roest , josh holden, deron quint, danis zaripov, Nikolai Bushuev, några av många namn vi kan låna in 3 månader till slutspelet :)
kan vi inte lägga bud på någon av dessa!
Kommentera

Sv: ##Ångestfyllda kommentarer##
Johnny Hazard: Finnar trivdes kanon på "supar-Fennia", kanske man åter ska hyra in den skorven för att få vissa av våra finnar att självmant säga upp sina kontrakt och köpa biljetter hem?

I annonsen kan man skriva "koskengroggar halva priset".
Kommentera

Sv: ##Ångestfyllda kommentarer##
Lägger in en länk också så att även nykteristerna vet vad jag talar om:

www.vasabatarna.se/fennia/fennia.htm
Kommentera

Sv: ##Ångestfyllda kommentarer##
Smokey: Det är bara att hissa varningsflagg för Hirsan och sedan seglar man hem han tvärs över bottenviken, det borde gå hyfsat långsamt tycker jag. Med gamla supar-Fennia så gick det också långsamt.
Kommentera

Sv: ##Ångestfyllda kommentarer##
Johnny Hazard: Vill du ha en bromsskärm till din monsterzamboni är det bara att haka på Hirschovits.
Kommentera

Sv: ##Ångestfyllda kommentarer##
T T: Ja jo det kändes liksom bättre även fast jag visste att det inte var han :D
Kommentera

Sv: ##Ångestfyllda kommentarer##
Tjena igen! Har en liten fråga som ni här på forumet kanske kan svara på?

Jag har nu vrålvässat min Zamboni så in i helvete. Satte in en dubbel R-kam, tre-tums dubbla pipor, GT-ratt och plyschklädsel. Frank J Zamboni skulle slå en frivolt i graven om han såg mig nu.

Min fråga till er är: Kan ni tipsa om något annat schysst trim jag behöver för att locka brudar med läckra häckar och schysta rattar att åka med ett par tre varv på ispisten?

Den maxar 25 km/h på tvåan i dagsläget. I förra veckan fräste jag om en gammal gubbtjyv i hatt när jag skulle ut från parkeringen efter match, han brände järnet i sin invalidmoppe.

En elak kompis till mig säger att det inte går att trimma något mer - men jag tror att han ljuger?

Tacksam för ett blixtsnabbt svar!
Kommentera

Sv: ##Ångestfyllda kommentarer##
Jag orkar knappt skriva ett skit om den här jävla matchen. Känner mig lika tom som typ Hirschovits ser ut när han lirar hockey för Timrå IK. Skillnaden är att jag får betala för att uppleva den känslan när Hirschan mfl. får fetbra betalt...

Kan Timrå ha varit helt utmattade/skrattade efter Perras senaste "ha roligt kampanj"?

Perra ska få ett gratis tips att ge till 75% av de spelare han har i sitt lag:

- SE FÖR HELVETE TILL ATT VÅRA SUPPORTRAR, PUBLIK, SPONSORER MFL, TYCKER ATT TIMRÅ IK ÄR SKITKUL!!!!
Kommentera

Sv: ##Ångestfyllda kommentarer##
Åkerblom i 6e:
Han har haft rätt förr, så det förvånar mig inte om Sonnie blir klar i dagarna...
Kommentera

Sv: ##Ångestfyllda kommentarer##
Åkerblom i 6e: Är du inte glad att du har fått se tröja nr 25 i ett par matcher nu?     ;)
Kommentera

Sv: ##Ångestfyllda kommentarer##
gustav9: Snälla ha rätt!
Kommentera

Sv: ##Ångestfyllda kommentarer##
keni: sonnenberg är timrås första allternativ och enligt mina källor är timrå våldigt nära en överenskommelse,men det räcker inte man måste nog förstärka laget med minst en forwa´rd och back till omgående
Kommentera

Sv: ##Ångestfyllda kommentarer##
keni: el Chris Minard kanske
Kommentera

Sv: ##Ångestfyllda kommentarer##
gustav9: jag har svårt att tro att sonnenberg kommer bli klar för timrå, plus att han inte nu får lira med corso...
sonnenberg har ju inte bästa farten men tänker hockey bra..
tittade man idag på spelet så blir man mörkrädd, det ser väldigt långsamt ut och få spelare som tar beslut och syns på isen. man hamnar ofta på kanterna och i sarghörnorna i anfallszon. skotten värdelösa...
det finns hur mycket som helst, jag tycker trots målvaktens insats idag var bra, han gör ett misstag men han tänker rätt och släpper väldigt få returer.

backrna är långsamma och dräller med pucken!

finns många som inte gör skitjobbet i Timrå.
jag såg att coachen stpd tyst i båset när dom behöver någon jävel som skäller på dom.. inte bra signaler, han såg ut att han givit upp redan
Kommentera

Sv: ##Ångestfyllda kommentarer##
Snoop: Ja till och med ssk har en bättre organisation....Vi har ingen!
Tack, Thomas Johansson (Roten till allt ont!)
Kommentera

Sv: ##Ångestfyllda kommentarer##
keni: imorgon blir sonnenberg klar
Kommentera

Sv: ##Ångestfyllda kommentarer##
Snoop: Alexandre Giroux kan det vara något
Kommentera

Sv: ##Ångestfyllda kommentarer##
Södertälje gör som modo och värvar, Yannick Lehoux tillbaka hos dem.
Kommentera

Sv: ##Ångestfyllda kommentarer##
arnio: Vi är vårt eget största hot, vi behöver inga fiender.
Kommentera

Sv: ##Ångestfyllda kommentarer##
Hahl Bundy:" Det var ändå 10 ganska lyckliga år i hockeyns finrum för Timrå IK. Passa på att glädjas i dom sista matcherna i ES nu i vinter. Se det som en ynnest för vi vet aldrig när vi får uppleva det igen. Njut av dom sista skälvande dödsryckningarna! Allt är över. Tack alla ni som dödade klubben i ens svarta hjärta! Tack!"

Hamnar ni i Kvalserien så spöar ni skiten ur de Allsvenska lagen. Vilka är hoten? Örebro? Lakers? Leksand haha ?
Kommentera

Sv: ##Ångestfyllda kommentarer##
Laken: Håller med dig. De som jag känner är tveksamma är Röymark, Hallin, Alex Larsson. De spelarna är ändå rätt billiga. Och om det finns plats kan någon av de vara aktuell, men just nu har vi nog med medelmåttor i laget, eller snarare är ju hela laget - Lander och Sebbe medelmåttor om inte sämre.
Kommentera

Sv: ##Ångestfyllda kommentarer##
T T: Ja samma båge hela tiden....
Kommentera

Sv: ##Ångestfyllda kommentarer##
Timrå Icon: Men det var väl också allt.
Kommentera

Sv: ##Ångestfyllda kommentarer##
T T: Snarare orkar båga. Tenkrat var bra på det
Kommentera

Sv: ##Ångestfyllda kommentarer##

Frella: Vilka ska man släppa till? De som står stilla eller de som är på väg att byta?

Våga båga!

Kommentera

Sv: ##Ångestfyllda kommentarer##
Laken: Krykov kunde inte heller åka skridskor men han hade vett att släppa pucken istället för att transportera den.
Kommentera

Sv: ##Ångestfyllda kommentarer##
Laken: 3) Filma
Kommentera

Sv: ##Ångestfyllda kommentarer##
Frella: Ja precis, för det verkar ju inte Hirscho kunna göra.
Men han är bra på två andra saker:
1) Glida
2) Haka
Kommentera

Sv: ##Ångestfyllda kommentarer##
Laken: Han skulle ha stora problem i div1. För i den serien åker man skridskor då man inte kan så mycket annat.
Kommentera

Sv: ##Ångestfyllda kommentarer##
Frella: Dessutom hoppas vi på att Sonnenberg finns med i truppen då! :-P

Dock kommer Hirschovits ha STORA problem med tempot, även i Kvalserien...
Kommentera

Sv: ##Ångestfyllda kommentarer##
Timrå Icon: Ja, Hallin var väldigt nära att han kom med på listan! ;-)
Kommentera

Sv: ##Ångestfyllda kommentarer##
Laken: Till nästa säsong måste vi ge Tarvainen något bättre att jobba med än de här Mingvaserna också
Kommentera

Sv: ##Ångestfyllda kommentarer##
Det som kommer rädda oss iår, precis som senast vi spelade KS är att vi har en chef i Anton Lander som inte kommer tillåta att hans lag åker ur innan det är dags för honom att ta farväl för NHL. Precis som en viss Zetterberg bar oss fram senast.
Kommentera

Sv: ##Ångestfyllda kommentarer##
Laken: Klockrent. Lägg till Hallin ;-)
Kommentera

Sv: ##Ångestfyllda kommentarer##
Per HApps: De som jag direkt kan säga mig vilja se i laget även nästa säsong är:

Lander
Sebbe
Granath
Halonen
Axelsson
Viinanen
Pikkarainen

Sedan finns de tveksamma.

Och därefter sådana som SKA bort...
Kommentera

Sv: ##Ångestfyllda kommentarer##
Det var ändå 10 ganska lyckliga år i hockeyns finrum för Timrå IK. Passa på att glädjas i dom sista matcherna i ES nu i vinter. Se det som en ynnest för vi vet aldrig när vi får uppleva det igen. Njut av dom sista skälvande dödsryckningarna! Allt är över. Tack alla ni som dödade klubben i ens svarta hjärta! Tack!
Kommentera

Sv: ##Ångestfyllda kommentarer##

Säg då här då.

Om vi skulle klara oss kvar i elitserien. Nämn 5 st spelare i den nuvarande truppen som du skulle vilja ha kvar.

Jag får inte ihop till fyra ens och det är det som är problemet.

Kommentera

Sv: ##Ångestfyllda kommentarer##
Skitrolig hockey att se på Timrå. Nu mår jag riktigt jävla bra igen.

Prio nr 1: Bort med tränarparet och in med riktiga kvalserietränare som är beredda på vad som komma skall.

Prio nr 2: Byt ut Hirso och Pikken eller sätt dom i hockeyskola för guds skull.

Prio nr 3: Sparka ALLA!1!1!1!!!1111!11!!!!!!!

God fortsättning på er alla tomtar!
Kommentera

Sv: ##Ångestfyllda kommentarer##
Simmalugnt: Ja, sen går vi och väntar otåligt på allmosor från våra ex-stjärnor: Bulla, Inge H, Henrik S och Pecka. Räcker det till en kokt utan bröd och halva räka?
Kommentera

Sv: ##Ångestfyllda kommentarer##
Bragd-Birger: Valbotränaren bir en billig lösning, han är redan på plats.
Kommentera

Sv: ##Ångestfyllda kommentarer##

mikenomad: Eftersom jag så gärna vill se ett tränarbyte då jag tror att det är det bästa för föreningen så skulle jag tänka mig en rad olika punkter som som gör att inget hänt:

- Thomas Johanssons kunskaper ligger på det ekonomiska planet. När det kommer till hockey så besitter han inte kunnandet. Det förtroendet gav han till Linkan.

- Linkan har en fånigt hög toleransnivå. Jag vägrar tro att han inte insett allvaret. Och när han varit nära att göra "slag i saken" sprattlar laget under Challes ledning till, och Linkan väljer att avvakta.

- Challe/Nygårds har övertygat ledningen att de kommer att vända trenden och ledningen har fortfarande en tro (om än liten) att så blir fallet.

Dock tycker jag med de senaste dagarnas artiklar att snaran dras åt. Det är knappast något kramkalas i barackerna, intill hallen. Sprickan mellan Linkan och Challe blir allt mer tydlig. Synd bara att saker tar sån tid. Vi har inte den tiden.

Kommentera

« · 1327135 · »