1150x200-tiken-1123131_9RDMimFNOEHPEMC.png

Timrå IK

SHL · 601146 inlägg · 6212 ämnen

Apropå inget

Sv: Apropå inget
Läste betygsättningen av alla spelare i matchen mot VF nyss, förstår inte hur dom tänkte när dom gav Johan Andersson betyget 2/5... Han blev ju lite av en matchhjälte tycker jag, menmen...

Kan någon svara på varför mitt inlägg om Thomas Johansson vart raderat?

Det var hockey relaterat eftersom han är Klubbdirektör för Timrå IK.
Sen att hans namne spelar tennis är det komiska i situationen.
Kan ej heller vara för jag publiserade hans data, eftersom dom ligger redan offentligt på Timrå IKs hemsida.

Så varför raderades inlägget??

Men ni törs väl inte svara offentligt, eftersom det inte bröt mot en enda av HS regler och inte ens mot Timrås GBs regler.

"Quis custodiet ipsos custodes?"

Röda Tallen: Jo visst äre. Det som förvåna mig är hur mycket MPS orkar spela, han spelade hela matchen och då och då körde han varanat byte och han var pigg i 3 perioder!

Mathias: Coolt ändå att dom först spelar med A-laget och sedan direkt efter med J18 laget. Hoppas att det inte är någon allvarlig skada på Lander.

Jensen_12: Kan tyvärr inte säga exakt vad det är för skada, skulle gissa på knäskada. Han landade olyckligt efter en tackling.

Mathias: Vad för skada?

Nyss hemkommen från Timrås J18 match mot Östersund/Brunflo, seger med 6-0 MPS stog för 2 ass, medans Lander tyvärr klev av efter första perioden pga skada!

2-1 till mora inför tredje perioden mot brynäs.

Jag lider med brynäs.......not

dr-nix: Det påståendet ställer jag väldigt mig tveksam till.

Elitserielagen brukar oftast titta på de allsvenska spelarna i åldern 18-22 år.

Sedan så är Jonas Floberg betydligt bättre skapt att kliva in i en 3/4:e kedja i elitserien än vad Zetterström är så han, Floberg, ligger nog närmast i Sundsvall, bortsett från våra spelare då.

Zetterström fortsätter att producera, fortsätter han såhär kommer ES-klubbar knacka på dörren.

.. så är det oförskämt lugnt o harmoniskt härinne i vår gb, till skillnad från vissa andra gb:n där det näst intill är upplopp.
Känn lugnet o tyssssstnaden, va skönt!

Knylan: Ja riktigt synd om Hagos måste jag säga. Han blev säkert avvisad från tekningscirkeln minst 2, kanske 3 gånger ikväll...

Jag kommer dessutom att skicka in en anmälan mot canalplus som, under tiden det var tekniskt krångel i websändningarna, körde reklam för finska hockeyligan med en förlöjigande musikjingel till och därav anspelar på att timrå har för många spelare av den nationaliteten. Diskriminering!!

Knylan: Och i Brynäsboken kan man läsa om att GävleLasse helt plötsligt vill banta truppen.
Han som skrev ungefär 100 inlägg här under försäsongen angående att det var så bra med en bred trupp.
Tänk vad fort man kan ändra sig :=)

...Så rullar det på en alldeles fantastisk tråd i Elitserie-boken just nu. Läs och begrunda.

Hejsan undrar bara efter denna härliga match om det e nån som vet vad förra årets Intro låt hette???

Tvåtallar: Challe är redan en mediagunstling. Han fick nästan en hel periodpaus från Gärde i går också. Mycket snack om samarbetet.

Zetterberg på nyheterna just nu. Han säger att han har järnkoll på Timrå.
Challe på RadioGuld om ca 20min ;-)

thha: japp... kolla mitt på sidan

actionleif: Hur är det, är Björn halvbror eller? Undrar varför bara Magnus heter Pääjärvi?

othan: Den borde väl vara på hamsidan eller?

Webshop!!
Har den upphört eller?

othan: Inför förra matchen stod det också att MPS inte skulle spela, på hockeyligan. Det stämmer inte.

T T: det är inte så noga med lag som inte kommer från storstäderna

actionleif: Äh, Aftonbladet skrev samma också, de har ingen koll.

actionleif: jo. men visst stod det i st att han skulle vara med

othan: Hur MPS (MSP?) kan saknas fortfarande är ju konstigt då han var med sist, då bör han ju saknas på nytt om det ska vara så :~)

superfalle:
Jonathan Hedström, Fredrik Hynning och Magnus Pääjärvi-Svensson saknas fortfarande, dessutom är ett antal icke namngivna spelare osäkra på grund av sjukdom.

enligt hockeyligan.se

Tvåtallar: ja det har du rätt i .. men funkar spelet så ska det ju gå vägen ... inga perioder som dom första 2 mot skellefteå bara.... vilka är borta i kväll då...

superfalle: ja de tror ja. Men få väl se vilket lag vi får ihop ikväll.. Många sjuka..

superfalle: det bör bli 3 poäng men man måste från första sekund visa att mora inte ska ha ngt att hämta. trycka till i närkamper och spela ett rakt spel. Viktigt att få första målet så inte mora börjar spela av matchen efter 10 min. då blir det tungt

superfalle: Tror inte de finns några enkla poäng i es.
Hundra procent ödmjukhet i alla lägen är vad som gäller.

Uddan: vad tror ni gott folk...... 3 enkla poöng i kväll eller

Helg Ernest: *skratt* jo så kan de nog vara. :)

Uddan: Lugn skall du se, Paris Hilton får en gratis att svänga runt på stan med. Sedan skall varenda dum blondin ha en.

Helg Ernest: Hehe ja. Tror inte den blir nån hit...

Uddan: Den ser ut som en sådan där Tonka leksaksbil ( c ;

Abron: Ja nåt måste du och göra ju.. :)

Abron: Du kan vara alldeles lugn.
Det blir SNÖÖÖÖÖÖÖ!

Uddan:
Habba!

Är det bara för att jag skall gå omkring å oroa mig hela dagen att inte kärran skall landa 1800 i morgon på Midlanda???? Som du sätter in såna här länkar.

mikenomad: Så sant.. :)

Uddan: Vi får ha överseende, han kommer ju från Ö-vik...

mikenomad: Jo men så gör han ju jämt..Skriver en massa skit bara.. Vilket liv...

Uddan: Fast de som klev in där har rätt. Men spud är en idiot och fattar inte när han gör sig dum...

mikenomad: aah bra gjort av dig *skratt*

Uddan: Jepp...tror jag triggade igång dom lite. *L*

mikenomad: nu börjar små modoloiderna bråka me varann.. :p

Huge: Aha...tänker du på storebrorsan? *ASG*

mikenomad: Härligt.
Och så har du ju Westerlind också.
Det är väl en brynäsare du gillar?
Eller vänta nu....
Enligt rykten supportar han ju ett lag strax norr om Ångemanälven.... :-)

« · 924001 · »