1150x200-tiken-1123131_9RDMimFNOEHPEMC.png

Timrå IK

SHL · 596780 inlägg · 6213 ämnen

Apropå inget

Sv: Apropå inget
actionleif: Ja, det är inget som stör precis... *S*

Mysigt att Skansen har 4-1 på karlstatöserna

lungan: Du behöver nog inte vara orolig, Pärssinen stannar =)

Snoop: Jo men han va ju där för en och enhalv vecka sedan, hur länge ska snubben vara borta, låta mig sova somnlös om natten är ju inte snällt!

lungan: Pärssinens agent är i nordamerika och när han kommer hem blir kontraktet 100% klart.

Jag börjar tycka att det tar lite för lång tid, med de här att förlänga spelares kontrakt.

Pärssinen är enligt sägen ooootroligt nära ett två års kontrakt, Hur går det egentligen, man vill ju lixom veta:)

Sedan hur har juniorerna tagit erbjudandena, kommer de tacka ja eller kommer de tacka nej,

Hur går förhandligarna med Styf och Backlund (som de senaste två matcherna repat sig ordentligt).'

Jag vill ha update, det skrivs för lite om laget i tidningen, man vill ju ha minst en rolig artikel att läsa om laget varje dag.

Uno Gordon: Ja det framgår ju av "Föga oväntat att det var spjuvern och lustigkurren Challe Berglund" att du fattade det, hade jag svarat till dig så hade jag låtit ditt namn stå kvar,? Klart du inte ska skämmas för att du har humor, livet blir så mkt lättare med humor det är en tillgång, keep up the good work stötta Cowlando när du är i Sur-Jämtland.

Red Rocker: Men det begriper väl jag också. Och jag må vara en ännu större humorist och pajas. Men jag skäms inte ett dugg för det hela.

Han har naturligtvis påpekat detta med glimten i ögat, Challe har humor(som om vi inte visste det).

....faan vad skönt med Frölunda seger igår 8-2 man måste få glädjas lite över Modo förlusten.

actionleif: Föga oväntat att det var spjuvern och lustigkurren Challe Berglund som skulle bjuda på en sådan "brandfackla" i retur till Sveriges vissnaste Ros :)

actionleif: *skratta* Det är tydligen inte bara vi supportrar som tycker Ros är en pajas... ;P

Ros hånad av elitserietränare.. :)

El Maco: Därför jag skall följa med bygdens hjältar upp till Östersund och peppa dem till 3p i Allettan. Men eftersom de åker inåt landet så passerar det inte Timrå E4. Har försökt få fatt på Magnus Magnusson via sms, men inget svar. Nu är pengarna slut och vet inte om jag hinner fylla på mobilen innan onsdag så jag vet inte om jag får något svar?

Därför chansar jag med denna gästbok!

Uno Gordon: Kovland, ärans och hjältarnas hemvist i Norden. Om du kommer dit, varför vill du ta en buss därifrån?

Finns det möjligtvis någon vänlig själ som är ledig på onsdageftermiddag och kan skjutsa mig upp till Ånäshallen, Kovland? Bussen rullar 14.45 så om det finns någon som kan köra mig dit upp vid 14-rycket nu på onsdag vore jag innerligt tacksam.

ChriZt3r: aja det har vare här iaf!

tobbe_d: Nja på ditt inlägg lät det som det var 6 månader gammalt.
Jag har i alla fall inte sett det inlägget här inne förut.

ChriZt3r: ja det är väll gammalt det

tobbe_d: Jo, hela två dagar.

Mathias: den där länken är ganska gammal!

John K: Det visar väl bara på hur jämnt det är i Elitserien i år. Alla slår alla...

tobbe_d: Frölunda som tar stryk av både TIK och Mora mötte MoDo vad hände? Jo, Frölunda 8 MoDo 2. Verkar som MoDo spelade utan målis eller hade skådisen tappat manuset och missade rolltolkningen?

Mathias: Ja ibland kan man bli sur av många anledningar.

Har inget bra att skriva om det, men se länk!

VF - MoDo 080121 1:an kom, 2:an kom... Kommer 8:an?
HAHA 8:an kom på sätt och vis! Mohaha 8-2

Uno Gordon: Själv var jag in i Modoboken och frågade spud om han fortfarande uppskattade rubriken "Modos segertåg fortsätter" i deras marginal....

Uno Gordon: Väl talat! :-)

mikenomad: Puckjäveln studsar äntligen våran väg! Hey baberiba eller nåt. Liksom.

Frölunda får gärna fortsätta på den inslagna vägen mot Färjestad och så sänder vi lite superkrafter till "Linkan" och "Hörnan" i Djurgården. Uppdraget lyder som följer - sänk sola i Karlstá stá! Läxa upp värmlandspöjkera vetja så det står härliga till!

Fridens.

Foyn: Det var ju en pajas, den.

mikenomad: Ja ska bli skit skoj å kolla på hockeykväll nu ! Undrar vad gnäll Harald har för ursäkt ? Säkert domarn....

mikenomad: Känns nästan så :)
Nu räcker det om Modos lag ställer upp på dopingtestet för dom har även Frölundas urin på sig.

Foyn: Här är stämningen på topp, kunde nästan tro att vi spelat och vunnit! :-)

Trevligt att Modo blir totalt ÄGDA i scandinavium !!!!

Snoop: Fy fan vad skönt att Frölunda pissar på Modo ikväll. Ett enda rätta!

Snoop: Japp! Underläge med 8-2, så den här kvällen är ju räddad. Törs man hoppas på tvåsiffrigt?

Snoop: Någon hör bön!!!! Hade tippat 6-0 till Frölunda men 8-2 som det f.n. står är helt ok det också :)

Modo går mot en klar förlust vilket är helt okej för vår del.

Heja bortalaget.

Gorkyman: Att hålla på värva ifrån NHL är bara krånligt och tidsödande! Satsa på en spelare som huserar i Europa istället!

Gorkyman: Mikko Mäenpää ser ju ändå hyfsad ut må man ju säga, men småväxta finnar känns inte rätt just nu. När det gäller övriga så är det imponerande stats rakt av på dem, verkligen! Du ska iaf ha cred för att du försökte, och allra helst med tanke på att du lyckades lukta dig till Mika Strömberg...

Gorkyman: Mikko Mäenpää är väl den som är mest intressant och förmodligen den enda av dina kandidater som verkligen kan göra någon skillnad så han skulle vara kul om dom fick hit

Snoop: Mena ju förstås Colorado och inte Calgary

Gorkyman: Hur är transferfönstret öppet, och är det sista nu, eller öppnar det igen ?

Gorkyman: förmodligen spelar han några matcher i AHL för att sedan lira med Calgary igen

actionleif: Och då länken till detta.

Gorkyman: Enligt Ros blogg så var han på G till Leksand men blev då klar för Colorado..

Kan det här vara ngt då - eliteprospects.com/player.php?player=9159 - Är iaf nedskickad till farmar nu, och det kan väl möjligen göra honom intresserad. Har ju spelat NHL i bra många år i rad.

« · 971049 · »