Uno Gordon: Ja det framgår ju av "Föga oväntat att det var spjuvern och lustigkurren Challe Berglund" att du fattade det, hade jag svarat till dig så hade jag låtit ditt namn stå kvar,? Klart du inte ska skämmas för att du har humor, livet blir så mkt lättare med humor det är en tillgång, keep up the good work stötta Cowlando när du är i Sur-Jämtland.
actionleif: Föga oväntat att det var spjuvern och lustigkurren Challe Berglund som skulle bjuda på en sådan "brandfackla" i retur till Sveriges vissnaste Ros :)
El Maco: Därför jag skall följa med bygdens hjältar upp till Östersund och peppa dem till 3p i Allettan. Men eftersom de åker inåt landet så passerar det inte Timrå E4. Har försökt få fatt på Magnus Magnusson via sms, men inget svar. Nu är pengarna slut och vet inte om jag hinner fylla på mobilen innan onsdag så jag vet inte om jag får något svar?
Finns det möjligtvis någon vänlig själ som är ledig på onsdageftermiddag och kan skjutsa mig upp till Ånäshallen, Kovland? Bussen rullar 14.45 så om det finns någon som kan köra mig dit upp vid 14-rycket nu på onsdag vore jag innerligt tacksam.
tobbe_d: Frölunda som tar stryk av både TIK och Mora mötte MoDo vad hände? Jo, Frölunda 8 MoDo 2. Verkar som MoDo spelade utan målis eller hade skådisen tappat manuset och missade rolltolkningen?
Frölunda får gärna fortsätta på den inslagna vägen mot Färjestad och så sänder vi lite superkrafter till "Linkan" och "Hörnan" i Djurgården. Uppdraget lyder som följer - sänk sola i Karlstá stá! Läxa upp värmlandspöjkera vetja så det står härliga till!
Gorkyman: Mikko Mäenpää ser ju ändå hyfsad ut må man ju säga, men småväxta finnar känns inte rätt just nu. När det gäller övriga så är det imponerande stats rakt av på dem, verkligen! Du ska iaf ha cred för att du försökte, och allra helst med tanke på att du lyckades lukta dig till Mika Strömberg...
Gorkyman: Mikko Mäenpää är väl den som är mest intressant och förmodligen den enda av dina kandidater som verkligen kan göra någon skillnad så han skulle vara kul om dom fick hit
Kan det här vara ngt då - eliteprospects.com/player.php?player=9159 - Är iaf nedskickad till farmar nu, och det kan väl möjligen göra honom intresserad. Har ju spelat NHL i bra många år i rad.
Montén Python: Hoppas verkligen TS. har lite nya ide'er vad gäller uppspel, hålla i och inte "dumpa puck" i tid o otid. Rörligare PP och inte att han har förutfattade meningar om vilka som skal vara på isen vid PP. Inte vara rädd att ... | Läs mer