1150x200-051a7674-5bbf-491a-93fe-5680d7648151.jpeg

Timrå IK

581802 inlägg · 6215 ämnen

Apropå inget

« · 977159 · » Till forumet


Sv: Apropå inget
Dawidovski: ...Karln gick ju under namnet "Alberta's Finest" så något lag där eller runtomkring är väl en gissning...
Kommentera

Sv: Apropå inget
Gick runt i EONs korridorer igår, och såg Mandervilles tröja hänga på en vägg (grön o vit) vilket lag lirade Manderville i när han bar den tröjan?
Kommentera

Sv: Apropå inget
Swordster: Bildbeviset på de han gjorde, länken!
Kommentera

Sv: Apropå inget
konstigt att man kan se så olika på en match.Med stort Tik-Hjärta såg även jag matchen igår och tyckte inte alls att Timrå är så avgrundsdåliga och spelar tråkhockey som andra här gett uttryck för, jag tror fortfarande på
ett roligt slutspel där allt kan hända,när allt stämmer så har vi ett sjujäkla lag
Kommentera

Sv: Apropå inget
Så håller jag med om kubens insats...

WANKER!
Kommentera

Sv: Apropå inget
bisterfinnen: 7 inlägg i rad, nytt HS rekord?
Kommentera

Sv: Apropå inget
Bragd-Birger:

Det handlar inte om skadeglädje eller erigerade ribbor. Det handlar om balans i debatten.

Hur ni i denna stund av oro väljer att tolka mina värdsliga kommentarer säger en hel del om era prioriteringar i livet. Kan man inte ta motgångar kan man inte heller få medgångar.
Kommentera

Sv: Apropå inget
bisterfinnen: Vet inte om du missat det, men det finns en del viktiga saker att tänka på just nu. Du får därför ursäkta om jag inte har tid/ork att verbalt smeka din skadeglädjeserigerade ribba till avgång.
Kommentera

Sv: Apropå inget
Bragd-Birger: ni hamnar nog i Kvalserien då medans vi slutar tionde plats.
Kommentera

Sv: Apropå inget
ajon: Och förlorar vi sedan resten av matcherna kanske vi hamnar på samma slutpoäng som Skellefteå.
Kommentera

Sv: Apropå inget
Hela hockeysveige garvar, 4 domare på isen när martinen fäller en Moraspelare 1 m från målgården endast utvisning, bortalag sudden och två proffsdomare, klart dom är proffs, kan aldrig bli straffslag
Kommentera

Sv: Apropå inget
JimmyH: Kan inte trumman tas fram då åtminstone, nån kan säkert känna sig manad att prova lyckan..
Kommentera

Sv: Apropå inget
Trumman= Olle är inte närvarande.

Den andra frågan kan jag besvara med att jag tycker om att folk går in på supporterklubbens hemsida, även om de bara ska klicka sig vidare. Bloggen är ju ett samarbete mellan tikare.se och st.nu
Kommentera

Sv: Apropå inget
jonmannen: För att länkarna ovan kommer från ett script som känner av alla nya artiklar på tikare.se. Dvs skulle han inte lägga in länken på tikare.se skulle man inte få meddelande om att bloggen uppdaterats.

Ett alternativ vore juh att man taggade in Jimmys blogg mot nyheterna på sidan. Jag vet inte vad som är bäst faktiskt...
Kommentera

Sv: Apropå inget
Jo helt apropå, Jimmy varför kan inte länkarna på toppen av sidan till din blogg på ST gå direkt till ST utan man måste klicka en extra gång via tikare.se?
Kommentera

Sv: Apropå inget
actionleif: Ballonger är ett jävla sattyg! Bannlys skiten vetja!
Kommentera

Sv: Apropå inget
Så är det inte alltid tifon är bra för det egna laget..
Kommentera

Sv: Apropå inget
73Sjöbba: Fy va taskigt.
Kommentera

Sv: Apropå inget
73Sjöbba: Inte mig emot. Det får gärna fler göra. ;)
Kommentera

Sv: Apropå inget

Så delade Salomonsson ut en ful/feg armbågstackling igår på Jyri Marttinen.

Kommentera

Sv: Apropå inget
spud = Beavis & Butthead. Hehehehehehehehehe.

Swedbank. Coool! Hehehehehe.
Eon. Sucks! Hehehehehehehe.

Slösa inte bort tiden här.
Kommentera

Sv: Apropå inget
actionleif: Inte just denna då, men liknande.
Kommentera

Sv: Apropå inget
JimmyH: Enligt en källa så användes en sådan flagga igår.
Kommentera

Sv: Apropå inget
pinus: Natruligtvis finns det såna i alla städer där det finns ett es lag, anledningen till att den kulturen inte finns i timrå är naturligtvis att eran nerv har snarare handlat om kvalserier.

Men publiksnittet i swedbank tyder ju ändå på att det är några förslappade själar som tar sig till hallen när det vankas match.
Kommentera

Sv: Apropå inget
actionleif: Trötta, mätta , lata. Det gäller inte bara Brynäs. Så har det varit i Örnsköldsvik de senaste femton åren också. När jag frågat kamrater där uppe om dom varit på hockey, får man svaret. "Nä, jag väntar till slutspelet".
Kommentera

Sv: Apropå inget
Steffe: Han har uttalat sig på många håll och har på alla dessa håll sagt att han inte ska förstärka som det ser ut nu.
Kommentera

Sv: Apropå inget
Steffe: På fråga 1 svarar jag: Ja. På fråga 2 svarar jag: Jag vet inte, o på fråga 3 svarar jag: Ja.
Kommentera

Sv: Apropå inget
Någon som vet något om förstärkning? Vi måste värva inför slutspelet... är det bara jag som inser detta? Nubben, har han uttalat sig i frågan?
Kommentera

Sv: Apropå inget
actionleif: Vet du när bilden är tagen då?
Kommentera

Sv: Apropå inget
Undra vad folket under denna flagga skulle tycka om den började brinna
Kommentera

Sv: Apropå inget
mikenomad:
Du glömde berätta att Modo ändå vinner till slut....
Kommentera

Sv: Apropå inget
Noterbart: Mellan plats 1 och 2 skiljer 16 poäng, detsamma som mellan plats 2 och 10. Från plats 2 till kvalserien skiljer 17 poäng....
Kommentera

Sv: Apropå inget
Icing-Ove: Så länge dom inte får den driften mer än vart tjugoåttonde år så må det vara hänt.
Kommentera

Sv: Apropå inget
Taurus:
Tyvärr, Modo bestämmer själva vilka de vill vinna emot, förra säsongen kände de för att vinna hela skiten, bara en sån sak ;-)
Kommentera

Sv: Apropå inget
mikenomad: Tror inte dom gör det, tyvärr. Hade varit kul att se dom gå långt iår. Men deras formtopp är nog på sin höjd just nu...
Kommentera

Sv: Apropå inget
ChriZt3r:

Kan man ha mer röta än Modo i kväll??
Kommentera

Sv: Apropå inget
mikenomad: Fan också. Nu gjorde dom borts sig Skellefte. 4-2 Modo
Kommentera

Sv: Apropå inget
Jensen_12: DIF är bättre än de flesta trodde innan serien. Semifinal är nog rilmligt att tro att de kan nå om de prickar formen till slutspelet...
Kommentera

Sv: Apropå inget
Djurgården verkar vara på G. 3 raka nu.
DIF 6-1 FBK
SSK 2-3 DIF
DIF 6-0 LHC

Bra siffror mot bra lag.
Kommentera

Sv: Apropå inget
Säga vad man vill om Renberg, men göra mål kan karln.
Kommentera

Sv: Apropå inget
Hälge: Det gjorde han ja. Då är matchstraffet förstås glasklart.
Kommentera

Sv: Apropå inget
Dream Team: Marttinen slängde väl handskarna och då ska det väl vara matchstraff eller vad är det som gäller, egentligen ?
Kommentera

Sv: Apropå inget
Bissett19: Mitt inlägg kom innan jag hade sett matchbilderna. Nu när jag bänkat mig framför TVn så borde det mycket riktigt ha räckt med matchstraff för Salomonsson.
Kommentera

Sv: Apropå inget
Dream Team:
Larviga matchstraff.
Lite småfjantigt slagsmål.
Däremot Salles armbåge i nyllet på Marttinen dessförinnan var inte snygg.
Kommentera

Sv: Apropå inget
ÄlskarTIK: Det verkar gå hett till uppe i Schwäddbank.

10.265 minSAIK58. MARTTINEN, JyriROUGH
10.2610 minSAIK58. MARTTINEN, JyriROUGH
10.2620 minSAIK58. MARTTINEN, JyriGA-MI
10.265 minMODO15. SALOMONSSON, AndreasROUGH
10.2620 minMODO15. SALOMONSSON, AndreasGA-MI
Kommentera


Sv: Apropå inget
mikenomad: Precis det vi alltid har vetat. :)

F.ö så blir det däng, däng o åter däng i eftermiddag.
Kommentera

Sv: Apropå inget
Landsortsklubbens fans är hockeykunniga och trogna. (Timrå)

ramsan ””Vi är MODO. Fy fan va vi är bra. Vi dominerar Sverige, Kanada och USA!” är lika upphetsande som att titta på när målarfärg torkar. (MoDo)

Trötta, mätta, lata. Gävles hockeypublik kan beskrivas med mycket. Visst kommer fansen en gång per år på en hockeyfest, men normalt sett håller Brynäs fans en låg nivå. Lägre än Glocalnet. (Brynäs)

En liten genomgång av ES-lagens fans i dagens AB. Tja...kunde inte sagt det mkt bättre själv.
Kommentera

Sv: Apropå inget
GävleLasse: Först gnälls det i tidningarna för att det är för få juniorer i es. Men när man bänkar en äldre till fördel för en yngre spelare, ja då blir det ett jädrans liv med. Lustigt värre.
Kommentera

Sv: Apropå inget
GävleLasse: Behåll honom i Gävle, alltid kan ni hitta på någonting för honom att göra. Nån skall ju mata duvorna på torget också.
Kommentera

« · 977159 · »