konstigt att man kan se så olika på en match.Med stort Tik-Hjärta såg även jag matchen igår och tyckte inte alls att Timrå är så avgrundsdåliga och spelar tråkhockey som andra här gett uttryck för, jag tror fortfarande på ett roligt slutspel där allt kan hända,när allt stämmer så har vi ett sjujäkla lag
Det handlar inte om skadeglädje eller erigerade ribbor. Det handlar om balans i debatten.
Hur ni i denna stund av oro väljer att tolka mina värdsliga kommentarer säger en hel del om era prioriteringar i livet. Kan man inte ta motgångar kan man inte heller få medgångar.
bisterfinnen: Vet inte om du missat det, men det finns en del viktiga saker att tänka på just nu. Du får därför ursäkta om jag inte har tid/ork att verbalt smeka din skadeglädjeserigerade ribba till avgång.
Hela hockeysveige garvar, 4 domare på isen när martinen fäller en Moraspelare 1 m från målgården endast utvisning, bortalag sudden och två proffsdomare, klart dom är proffs, kan aldrig bli straffslag
Den andra frågan kan jag besvara med att jag tycker om att folk går in på supporterklubbens hemsida, även om de bara ska klicka sig vidare. Bloggen är ju ett samarbete mellan tikare.se och st.nu
jonmannen: För att länkarna ovan kommer från ett script som känner av alla nya artiklar på tikare.se. Dvs skulle han inte lägga in länken på tikare.se skulle man inte få meddelande om att bloggen uppdaterats.
Ett alternativ vore juh att man taggade in Jimmys blogg mot nyheterna på sidan. Jag vet inte vad som är bäst faktiskt...
Jo helt apropå, Jimmy varför kan inte länkarna på toppen av sidan till din blogg på ST gå direkt till ST utan man måste klicka en extra gång via tikare.se?
pinus: Natruligtvis finns det såna i alla städer där det finns ett es lag, anledningen till att den kulturen inte finns i timrå är naturligtvis att eran nerv har snarare handlat om kvalserier.
Men publiksnittet i swedbank tyder ju ändå på att det är några förslappade själar som tar sig till hallen när det vankas match.
actionleif: Trötta, mätta , lata. Det gäller inte bara Brynäs. Så har det varit i Örnsköldsvik de senaste femton åren också. När jag frågat kamrater där uppe om dom varit på hockey, får man svaret. "Nä, jag väntar till slutspelet".
Bissett19: Mitt inlägg kom innan jag hade sett matchbilderna. Nu när jag bänkat mig framför TVn så borde det mycket riktigt ha räckt med matchstraff för Salomonsson.
Landsortsklubbens fans är hockeykunniga och trogna. (Timrå)
ramsan ””Vi är MODO. Fy fan va vi är bra. Vi dominerar Sverige, Kanada och USA!” är lika upphetsande som att titta på när målarfärg torkar. (MoDo)
Trötta, mätta, lata. Gävles hockeypublik kan beskrivas med mycket. Visst kommer fansen en gång per år på en hockeyfest, men normalt sett håller Brynäs fans en låg nivå. Lägre än Glocalnet. (Brynäs)
En liten genomgång av ES-lagens fans i dagens AB. Tja...kunde inte sagt det mkt bättre själv.
GävleLasse: Först gnälls det i tidningarna för att det är för få juniorer i es. Men när man bänkar en äldre till fördel för en yngre spelare, ja då blir det ett jädrans liv med. Lustigt värre.
Hypocrisy: Måste verkligen hylla ledningen som drygt en vecka efter att finnkräket släppte bajsbomben har Tommy Samuelsson klar. Det är fan toppklass på det 👏