1150x200-tiken-1123131_9RDMimFNOEHPEMC.png

Timrå IK

SHL · 604835 inlägg · 6213 ämnen

Apropå inget

Sv: Apropå inget
Uddan: Han är ju från Finland så han är väl skadad eller nåt.

Sköna odds på vem som får sparken...

Hela Betway-listan:

Magnus Arvedson (Mora) 5,00
Leif Strömberg (Södertälje) 6,50
Hans Särkijärvi (Djurgårdens) 8,00
Per-Erik Johnson (Skellefteå) 10,00
Roger Melin (Färjestads) 11,00
Charles Berglund (Timrå) 12,00
Jan Karlsson (Linköping) 16,00
Roger Rönnberg (Luleå) 18,00
Per Bäckman (Frölunda) 20,00
Leif Boork (Brynäs) 25,00
Kent Johansson (HV 71) 35,00
Harald Luckner (Modo) 35,00

actionleif: Ett ord... Skrattretande.

Ambroo:

den som tippar på arvedsson lär förlora sina pengar. de senaste i allafall tolv åren så har mora bara sparkat en tränare (Petter Hägerbäck) och då var det spelarna som krävde det då han ringde till en del av dom och skällde ut dom på fyllan och villan mitt i nätterna och väckte dom och deras familjer.

-Gurra-: Det som jag inte förstår är varför de som skrivit svar blivit så sura. Alla borde väl förstå att det är ett skämt? Finns väl ingen som helst koppling mellan att läsa en tidning medans man vilar och att skada sig.

Uddan: Jag har sett två träningar den här veckan och på den andra så deltog ej Jyri. Varför har jag inte brytt mig att utreda.

Men det är ju inga kedjor som kommer att vara särskilt aktuella framöver som sagt.

MorganaLefaey: Man vet inte om man skall skratta eller gråta när man läser reaktionerna...

GävleLasse: Det är väl som här inne ibland..

GävleLasse: Du har inte tänkt på intelligenskvoten hos de som skriver?

Ambroo: Sant.. Den måste ligga någonstans i trakten mellan rotvälta och vildhallon..

Hmm.. "tillhör A-laget i kommunen".. :-)

Captain Crash: avd. Nyhetstorka?

Barbapappa: Satsa pengarna på Säcken. Han får sparken. Det är den förening som har minst tålamod med resultaten.

Tror knappast Mora sparkar Arvedson eller att Skellefteå gör sig av med Perra Johnson. Och Rönnberg följer Luleå ner i Allsvenskan om så skulle ske.

Och inte heller får Kenta eller Challe sparken. Dessa tränare är vattentäta.

Möjligtvis kan även Roger Melin vara i farozonen.

Bäckis blir Frölunda trogen hela säsong och Strumpan är en given favorit i Tälje.

Så tränade Zetterberg med Timrå IK i dag,

Per HApps: Smakade pilsnern bra? Eller har du den på kylning fortfarande?

Uno Gordon:
One down an five to go ;)

Per HApps: Härligt, härligt men farligt farligt ;)

Så är jag skitsur på Going Kronos och Ludde Kolgjini! Och Fredrik B. Larsson kan dra dit pepparn växer.

Helvetes jävla skit!

Å andra sidan ÄLSKAR jag Norrlands, Roda JC, Pa-Modou Kah, Ruzomberok, Rennes och Rosenborg.

Länge leve Expekt!

Hörni Timråsupportrar, kan ni inte hjälpa Uno/Ernie. Hela jävla internet håller på klappa igen, bandbreden är slut...

hellge: Har han kommit till slutet?

LingaN:

Nja, jag tänkte bara på att han skrev så ögona blödde på'n.

HETA SKRIBENTER
---------------------
Uno Gordon (49)
mattias - 74 (21)
hellge (17)
knaskamilla (13)
qwertas (11)

hellge:

Normalt så brukas den listan till 99% toppas av er modoiter..

gud: Ja, och den återstående procenten innehas i regel av en viss sifferkåt Brynäsare.. ;-)

Dream Team: Den där listan ska man akta sig för.

Så länge man håller sig borta där så är det ett tecken på att man gör det man ska på dagarna.

Är man väldigt ofta på den listan så bör man kanske kolla över sin bekantskapskrets och sitt fritidsliv.

gud:

Nu menade ordagrannt HETA skribenter. Hela Uno kokade i Modoboken

Själv har jag hamnat på den listan några gånger, till och med i toppen. Det var ju som du minns några heta veckor i våras när det fanns anledning att skriva mycket.

Nu ser jag det som positivt om man är flitig på att skriva. Annars hade väl detta community varit dött.

Btw, har du flyttat ännu? Om så är fallet får du åka på någon bortamatch mot MODO. Om du ställer dig i ingången till ståplats och skriker "Hellge" så ska jag komma fram och mårsa.

Dream Team:

Hurru Dream Team, när jag brukar kolla på den där listan så är det inte helt ovanligt att Dream Team återfinns där. Eftersom du rimligtvis borde finnas på listan över flest tecken per inlägg plus den där heta listan, så gissar jag att du är den flitigaste på HS.

JimmyH:?

Du som håller reda på det mesta!
Inget Charls planer inför matchen imorgon ?

hellge: Eftersom jag till skillnad från dig aldrig läser den där listan (annat än när den läggs ut till allmän läsning, som här), då jag inte har något som helst intresse av att veta hur aktiv jag eller någon annan är på HS, så har du säkert rätt. Jag kan i vilket fall inte argumentera emot det du säger, helt enkelt i brist på koll och just intresse. Men det går ju i perioder hur pass aktiv man är i gästböckerna. Som under slutspelet senast, så länge det nu varade.. ;-) så är det inte alls omöjligt att man seglade upp och gästspelade en kortis där.

Abron: Detta har inget med inlägget här att göra.Men en lite fråga,är det nån som har koll på vad det är för klass på det finska lag vi möter imorn?

hellge:

Nopp..Ingen flytt ännu..

Blir nog uppskjutet ett år nu när jag traskar upp ännu ännu pinne i harakin på jobbet..Men tur som jag har så kommer företaget jag jobbar åt bygga Norrlands största bygg & trädgårdsmarknad inne i Birsta området inom ett till två år..

Ytan idag på varuhuset här i Götet är på 60.000 kvadrad och det i S-vall kommer att ligga på dryga 120 tusen kvadrad.. 

Slå ihop Byggmax, Sylvan och Bauhaus som byggs där idag så kommer man i närheten av storleken...

fighter:
VA! Apropå ingenting?

gud: Det är alltså inte större ytor än så? ;-)

Var nånstans i Birsta är det tänkt man ska fläska upp bygget?

Dream Team:

Visst saknar du butiken..;)

Om jag förstod byggplanen rätt så blir det på samma sida som Maxi har byggt sitt nya...

Dumt att trängas med tre kollegor inom en radie på 100 meter när man kan få allt för sig själv..;)

Här i Götet så har vi dagsläget ca 65-70 % av bygg & trädgårdsmarknaden idag..

Det har för övrigt precis börjats att byggas två butiker i stockholm..

Abron: Ville bara ställa en liten fråga till skribenterna härinne.

Dream Team: ...så vill jag minnas att jag häromåret blev uppläxad av nån moderator härinne när jag dryftade ämnen som inte rörde hockey i allmänhet eller (helst) TIK i synnerhet och därför ansågs skriva om sånt som var ointressant för andra som befann sig online här. Appropå dryftandet av diverse Birsta-planer etc...

Såg att Leksands skribent på Svenska Fans inte oroade sig för Belfours alkoholproblem då det inte fanns så mycket annat i Leksand att göra förutom hockeyn....låter som att det är det som skulle kunna bli problemet.

mikenomad: Därav skapandet av den här tråden för allmänt tom-prat, kanske..? ;-)

gud: Jodå, det gör jag allt.. ;-)

Då förstår jag. Hela området i Birsta har väl idag egentligen inga, eller iaf väldigt få begränsningar, eftersom det har bestått av i stort sett tomma markytor. ICA MAxi är väl bara steg 1 i ena änden, Bauhaus och Media Markt steg 2 åt väster.

Allt, eller i vilket fall j-vligt mycket av allt, i samma butik är ju perfekt. Ja, då det handlar om bygg och sådana tillbehör. Hur billiga är ni på trätrall, förresten? Min balkong ser för schleten utan något på golvet.. ;-)

Simmalugnt: "Såg att Leksands skribent på Svenska Fans inte oroade sig för Belfours alkoholproblem då det inte fanns så mycket annat i Leksand att göra förutom hockeyn....låter som att det är det som skulle kunna bli problemet."

Få se nu, Måla dalahästar, fläta näverkorgar och tuta i näverlur...och...

Nej, det var allt.

Dream Team:

Vaa fan..Ligger hemma med en lungeflamation och allt tryckt har dagspriser..

Men jag skulle tro att det ligger på 5-5.50 kr löpmetern..

Mycket billigt alltså..Ska förhoppningsvis åka upp nästa vecka och se SCA -Cupen om kroppen orkar..Har tappat 13 kilo på dryga 5 veckor..

Så hur många kvadrat har du så ska jag se om jag får med mig det..;)

gud: Ajaj då, låter inget vidare det inte. Lunginflammation kan man allt vara utan. Det hade ju vart skoj att se på lite riktig hockey när det vankas nästa vecka.

Typ nästan sju kvadrat.. fixar du det? ;-)

Dream Team:

Har med mig släppkärra upp..

Har en jädra massa saker som ska upp till stugan i Stöde..Så jag lär nog ha lite plats för både trall och regelvirke..

En positiv grej i det hela med lungiflamationen är att man har trallat ner 13 kg nästan gratis..;) Fan väger lika mycket idag som för 11 år sedan..Gött..;)

Det skulle vara grymt trevligt att se lite Sca-Cup..Det var var 17 år sedan jag var på cupen senast..

gud: en gud på sca cupen.. hua =)

gud:

Vad är en "släppkärra"?

Sune: en kärra man släpar på.....

Sune:

Det är en kärra man släpper i din skalle..

gud: Jag tror den gubben redan fått en och annan kärra i skallen redan,men en till kanske återställer killen...

gud:

I min skalle? Det var elakt sagt av dig!

Apropå just ingenting, finns det statistik på elitserielagens medelålder? Det skulle vara kul att se! :)

« · 900979 · »