1150x200-tiken-1123131_9RDMimFNOEHPEMC.png

Timrå IK

SHL · 601320 inlägg · 6212 ämnen

Apropå inget

Sv: Apropå inget
shinzawai: Du är inte så jävla cool du heller

shinzawai: Det är tydligt att du har blivit stött, inte vill vi göra dig ledsen utan ska försöka vara snällare mot dig & co.

Som gud skulle ha sagt: Fruktansvärt och chokerande!

Snoop: Äh kom tillbaka när nötterna ramlat ner.

73Sjöbba: Det var snällt. :) Synd att Pääjärvi eller vad han nu heter inte spelar ikväll. Hade varit coolt med en "battle of the kids" mellan honom och Hedman.

shinzawai: Lander lär nog spela.

dr-nix: Får han mycket istid då? Forward eller back?

shinzawai: Han spelar forward och fick debutera förra matchen då Hynning skadade sig. Han lär väl fortsättningsvis få sparsamt med istid. Om han nu inte tar MPS plats i förstalinen. Men det tror jag inte.

shinzawai: Känner du igen det här?

Ambroo: Hahahah 10 poäng!!

shinzawai: Det är väl ett ganska normalt o förståeligt agerande, givetvis för oss vanliga svenskar.

Hej timrålovers.jag tittade in på hemsidan och tänkte kolla in den eminenta souvenirshopen och kolla om det kommit nåt nytt,men det är väl ingen risk.men hittar ingen länk,snälla nån hjälp mig.

Ambroo: Tack för att du bevisar min tes.

Känner du igen det här?

shinzawai: Oj vad det smärtar...

wap.hockeysnack.com
shinzawai: Följdfrågan är självklar: Tror du det varit nån större skillnad på vilket resultat vi hade hoppats på i den matchen, när modo spelar, i den här gästboken, oavsett hur det nu gick i mars månad? Återigen, man ser det man vill se.

Ambroo: Tror du att jag tar illa upp om du skickar en länk om en sorglig historia om incest? Det säger en massa om dig dock men jag förvånas inte längre.

Har du något annat på lager som ytterligare belyser hur sjuk och sorglig du är? :)

shinzawai: Det här ska väl räcka?

Ambroo: Hehe faan va dåligt :)

Ambroo: Du är nästan lika dålig som DT på comebacks.

Ambroo: Hahahahaha!

shinzawai: Jaja, 8-1! Heja hockey, jobba puck!

Ambroo: Det gäller att hitta ljusglimtar i mörket.

wap.hockeysnack.com
shinzawai: Har du nåt annat på lager som ytterligare belyser hur dålig du är på att lyssna, alternativt ta till dig känslan av verkligheten här och nu?

...är det någon som har en update vad gäller vår "stjärspelare" Tenkrats status i hans inhemska liga? Hur har det gått för honom på slutet?

shinzawai: Tänd lampan innan du kliver på för annars kan det lätt bli fel hål...

Ambroo: när skulle han dyka upp? 20?

Ambroo: 4 poäng på 6 matcher? inte helt fel

Uddan: Ja, han gör sin första match, i matchen hemma mot luleå 20 oktober

Oj vad det kommer bli tufft idag. Skulle vara en skräll om vi vinner

24. LANDER, Anton 11. ANDERSSON, Erik
4th Line 2. MOE, Eric

--------------------------------------------------------------------------------

12. CARLSSON, Robert 17. ANDERSSON, Johan 19. SVENSSON, Björn
3rd Line 8. LINDSTRÖM, Sanny 58. MARTTINEN, Jyri

--------------------------------------------------------------------------------

16. AXELSSON, Anton 13. REGIN, Peter 10. SUNDH, Oscar
2nd Line 4. JONSSON, Robin 30. KOKKO, Petri

32. HAHL, Riku 27. PÄRSSINEN, Timo 37. PYÖRÄLÄ, Mika
1st Line 9. KOSKINEN, Kalle 29. LOTVONEN, Kimmo

Goalkeepers 31. BACKLUND, Johan
1. ÅKERLUND, Magnus

ralus: Ahh lite koll har man ju :)

Röda Tallen: kommer att gå bra detta.. Måste ha lite tro :)

Röda Tallen: hoppas pärssinen kommer igång

Röda Tallen: Soumen poijat hakka pällä hej hej.

Röda Tallen: Tror inte ni behöver vara särskillt oroliga, för spelar Modo som man gjort i dom 2 inledande matcherna blir det två siffrigt till Timrå. Men annrs blir det nog en jämn match om Modo kan få ordning på försvarsspelet.

Röda Tallen: Nej nej ingen skräll vi har lika stor chans som modo att vinna idag,men visst det blir skittufft,men det är så hockey ska vara.jag tror på 1-3.

ralus: kommer igång när han spelar me riku och mika.

Röda Tallen: Verkligen... Man hade väl iofs räknat bort Hynning och Jonte, trots olika bud när det gällde Hedström. I DB stod det att Hedström inte skulle spela medans ST hade andra uppgifter. Däremot så trodde jag på Styf, men tanten verkar ha svårt att kläcka... Kan vi kämpa oss till ett kryss så är jag mer än nöjd.

Ambroo: Men va faan har inte styfens tant kläckt ännu,det trodde jag.ta med henne på hockey,då kommer det att gå fort att föda.

fighter: hände ju inget mot SSK när hon va där. :)

Uddan: Nej det kan jag förstå,för det var väl ingen krigarmatch vad jag vet enligt min lillebror.men ser hon denna match så...

Måste bara fråga om flaggan med challes snygga nuna på, Är det inte sånna flaggor som dom förbjudit eller är det några andra flaggor? Det var riktigt snyggt iaf :)

fighter: Kanske lika bra om hon är hemma i tv-soffan då :)

Ambroo: Undra om vi kommer lira med 3 centrar och 4 forwards par. Erik A som ytter då?

Uddan: nej va faan det finns väl en ambulans utanför eonarena,nu ska det lilla barnet ut så tösen eller pojken får pappa spela skitbra hockey.

fighter: Hehe aah jo men nu spelar dom i Swedbank arena.

Bettman: Flaggan med Challe är en sådan som hissas upp ovanför publiken och dessa är helt OK (Tror det uttryckligen nämndes i det mail som kom från Hockeyligan). De som förbjudits är de som rullas ut över publikhavet.

fighter: Tydligen blev Styfen ytterligare en i familjen i natt.

Så har Modoklacken införskaffat nya souvenirer till årets säsong

Tycks gå tungt för Strålman. Var inte med i Torontos genrep mot Detroit i fredags. Fortsättning följer.

,,,,så vilar tydligen Jonte o Hynning ikväll. Bara Styf som är tillbaks.

« · 914390 · »