73Sjöbba: Det var snällt. :) Synd att Pääjärvi eller vad han nu heter inte spelar ikväll. Hade varit coolt med en "battle of the kids" mellan honom och Hedman.
shinzawai: Han spelar forward och fick debutera förra matchen då Hynning skadade sig. Han lär väl fortsättningsvis få sparsamt med istid. Om han nu inte tar MPS plats i förstalinen. Men det tror jag inte.
Hej timrålovers.jag tittade in på hemsidan och tänkte kolla in den eminenta souvenirshopen och kolla om det kommit nåt nytt,men det är väl ingen risk.men hittar ingen länk,snälla nån hjälp mig.
wap.hockeysnack.com shinzawai: Följdfrågan är självklar: Tror du det varit nån större skillnad på vilket resultat vi hade hoppats på i den matchen, när modo spelar, i den här gästboken, oavsett hur det nu gick i mars månad? Återigen, man ser det man vill se.
Ambroo: Tror du att jag tar illa upp om du skickar en länk om en sorglig historia om incest? Det säger en massa om dig dock men jag förvånas inte längre.
Har du något annat på lager som ytterligare belyser hur sjuk och sorglig du är? :)
wap.hockeysnack.com shinzawai: Har du nåt annat på lager som ytterligare belyser hur dålig du är på att lyssna, alternativt ta till dig känslan av verkligheten här och nu?
Röda Tallen: Tror inte ni behöver vara särskillt oroliga, för spelar Modo som man gjort i dom 2 inledande matcherna blir det två siffrigt till Timrå. Men annrs blir det nog en jämn match om Modo kan få ordning på försvarsspelet.
Röda Tallen: Nej nej ingen skräll vi har lika stor chans som modo att vinna idag,men visst det blir skittufft,men det är så hockey ska vara.jag tror på 1-3.
Röda Tallen: Verkligen... Man hade väl iofs räknat bort Hynning och Jonte, trots olika bud när det gällde Hedström. I DB stod det att Hedström inte skulle spela medans ST hade andra uppgifter. Däremot så trodde jag på Styf, men tanten verkar ha svårt att kläcka... Kan vi kämpa oss till ett kryss så är jag mer än nöjd.
Måste bara fråga om flaggan med challes snygga nuna på, Är det inte sånna flaggor som dom förbjudit eller är det några andra flaggor? Det var riktigt snyggt iaf :)
Bettman: Flaggan med Challe är en sådan som hissas upp ovanför publiken och dessa är helt OK (Tror det uttryckligen nämndes i det mail som kom från Hockeyligan). De som förbjudits är de som rullas ut över publikhavet.
DenRöda: Endera ligger arenan kvar där den är, och då får man acceptera att klubben aldrig kommer kunna växa till någon stormakt i SHL ens i teorin, eller så flyttar man den till hamnen. Allt snack om Birsta osv. är ju bara en extremt ... | Läs mer