1150x200-tiken-1123131_9RDMimFNOEHPEMC.png

Timrå IK

SHL · 612482 inlägg · 6214 ämnen

Apropå nånting...

Sv: Apropå nånting...
Ang. nyhetsspalten så har jag lite svårt att förstå varför JimmyH's blogg ligger där. Det är knappast några nyheter vad en enskild individs åsikter har med nyheter att göra. Förstå mig rätt nu. Jag gillar JimmyH blogg för det mesta.

Shitti samma, nu går jag och knoppar.

T T: De där e positivt, dock ska man inte bli förvånad om så inte blir.. Skulle då inte jag bli i alla fall

htikare: Så här sa Challe i tisdags om Erik:

– Erik kom och sa i dag att han skulle kunna spela sista träningsmatchen mot Mora. Här väljer vi att inte skynda utan det får ta den tid det tar.

htikare: Om Moe blir borta ett tag till, är då tanken att vi ska gå runt på sju backar? Betänk då också att någon back till lär bli skadad...

Någon som vet hur rehab går framåt för Erik A. och om Moe kan träna på is överhuvudtaget ännu?

lungan: Även fast vi hatar Modo så kommer dom inte har hamna på 9:e plats. Och Södertälje kommer inte hamna bland dom 4 bästa, och Frölunda.....5:a????

Tabellen 08/09

1.Linköping
2.Färjestad
3.Djurgården
4.Södertälje
5.Fröluda
6.HV71
7.Timrå
8.Skellefteå
9. Modo
10.Rögle
11.Brynäs
12.Luleå

Sug på den här: Träningsmatch mellan Linköping - Malmö 2-5.....
Man kanske ska börja vara lite snällare mot söderbergh.

Toni Mäkiaho ojdå!De vankas tunga tacklingar i Timrå i vinter!

cartman: Om killen gör så på sundström så är han min evige hjälte,är en dröm att nån får tyst på den gnällspiken.

Har jag bara drömt eller ska timrå få en ny design på sin hemsida?

så har jag hört att det kanske är Snoop som trummar på onsdag..

Idag blev det så klart att Sakic förlängde med Colorado. Va inte han klar för Timrå IK? Skulle inte han presenteras officiellt idag?

Mohaha. Årets löjligaste ryckte.

73Sjöbba: Som du så korrekt påpekar så har jag inget att bekänna. Beklagar resultatet, det överraskade mig lite (bara lite).

73Sjöbba: Skulle det vara bättre än att hålla på halvdanskarna? Nää lämna tillbaka Skåne till Danmark.

Tikinmyheart: Brynäsare

73Sjöbba: Jag är alltid snäll mot snälla. Va fan är en Brownassare?

Tikinmyheart: Nu ska vi vara snälla mot söderbergh, han är faktiskt min kompis. Dessutom är han smyg Brownassare. Fast det kommer han aldrig att erkänna. :)

Wayne Gresky: Tikarna försöker hänga med lite.

söderbergh: Och malmö kommer sist i allsvenskan....

Jensen_12: Tikarna kallar varandra för dog, fräckt!

8.53 Friläge för Brad Moran i boxplay, men Johan Backlund i Timråmålet räddar.

Jensen_12: Som det är för mig då.

Mathias: Oj, ursäkta, jag missförstod dog. Sidan funkar, jag trodde att sidan inte funkade alls för dig. Jag kan dock inte följa matchen, tyvärr.

Mathias: Funkar inte för mej heller - knepigt!

Jensen_12: Konstigt att det inte funkar för mig då :S

söderbergh: Du måste skita pengar pågjävel eftersom du tippar så jävla illa. Eller du kanske är en oäkting till Percy?

Mathias: Mig.

Någon som swehockey funkar för?

Dream Team: Nog för att jag vet att du är intresserad av mina åsikter, så jag har full förståelse att du noterar det. Men vettigare vore väl att TIK´s haverikommision antecknade det. Men, jag ger er ju cred...jag tror inte alls att ni kommer sist. Det gör saik

söderbergh: Intresseklubben antecknar.

He he, står ni inför säsongens första heta derby "krappar". Jag ska kolla i morgon hur matchen slutade. Har satt pengar på att saik kommer sist och ni näst sist i elitserien denna säsong. Ger ett litet utbyte om det går hem. Håller alltså på er ikväll :)

Moffsing: Ring Patrik Svedlund, 789 10 51. Men skynda dig, alla matcher är nog utsålda snart...

Jag undrar vart man ska vända sig om man ska köpa säsongskort till vinterns matcher i E.ON?

Tack!

MVH / M

lungan: Dom menar väll inför Saik matchen, i och med att man lånesr en femma....eller?:S

Ser att vi kommer bjudas på en inte allt för oväntad artikeln idag kl 03:00

"Timrå IK och Sundsvall Wildcats slås ihop"

Källa: www.st.nu/sport/index.php?action=lista_artiklar&tid=dagens

Ser även att Timrå inför Saik matchen troligen lånar en hel femma.

Laken: Jaås? Jag har inte fattat det i dina andra 50 inlägg med samma info.

Vi. Har. För. Tunn. Trupp.

Snoop: Ibland går det för fort. Även för mig.

Kevin O`Shea: Ja, det vore ju onekligen tråkigt om hockeyförbundet tjänade lite slantar. Vad gör dem för nytta egentligen?

jonmannen: TIK, Brynäs och Modo bidrar med två spelare var. Då får vi väl gratulera IFSH till sin första cupseger någonsin.

Skarin: Där rök ju segern i SCA-cupen då iaf

Skarin: Skönt att bara två spelare försvinner till de där fjantlandskamperna. Mycket viktigare att spela ihop laget innan serien drar igång.
Kan för mitt liv inte förstå nyttan med landskamper innan spelarna har kommit igång på allvar...
...förrutom att förbundet tjänar pengar på spektaklet, förstås!

JimmyH: Dick Tärnström spelar i AIK Solna.

T T: Backe och Robin är inte som dom andra...

Känns som en urintressant finnkamp det där i ett perfekt läge dessutom. Men det är väl alltid kul och en ära att få ta på sig en svensk landslagströja.....hoppas jag.

Cartman: Tycker kanske den här är mycket skönare :)

Jag får väll försöka övertyga er om denna låt passar bättre till Bagarns intro än den förra jag ansåg passade. Pat Benatar - The Warrior gick ju inte hem:(

Cartman: Man kan nästan tro att det ligger en tanke bakom det hela

Cartman: det var kanske inte alltid så bra

« · 1058854 · »