fighter: Varför så säkert att LHC spelar final? Som de spelat de två senaste matcherna kommer de då inte ta sig till något finalspel. Själv tycker jag det känns öppnare än någonsin om vilka som kommer spela final. 8 poäng mellan tvåan och elvan i tabellen, när vi snart spelat halva serien. Inget lag är avhängt, inget har ryckt i toppen.
friskan: Det kan man också göra. Och lyssna på Fredrik Pallin i Mix Megapol. Men känner jag dig rätt kommer du likt förbannat sitta klistrandes vid datorn eller vid en radio och nyfiket lyssna på det jag säger. För jag är oemotståndlig ;-)
Och hemska tanke om du skulle missa någonting utav värde och smaskigt att citera på din profilsida. Det går ju inte! Det förstår ju vem som helst.
Uno Gordon: Och jag vill bara tillägga att jag likt Niklas Wikegård fortfarande inte har vunnit någonting prestationsbaserat bara slutat god tvåa. Men tycker det gör jag i allafall.
Pass upp!
Så varnas allmänheten igen då. Sjöstedt är i farten. På torsdageftermiddag i Radio Guld hos Dan & Frida kommer en bandad krönika kablas ut i "Sportkorren i Guld". Ni som vill lyssna spetsar öronen och ni andra som bävar inför detta faktum stänger helt sonika av radioapparaterna.
Temat kommer bli vinnarmentalitet. Mer än så säger jag inte....
Jo, fast hela vitsen, som du kallar det, uteblir ju då samma tidning skriver som du sa att man gjorde tidigare igår kväll, efter MoDosegern. Det hade ju varit en sak om skittidningen benämnt Timrås seger med 6-2 som "mindre stor" än Modos vinst med 5-1. Nu nämner man ju bara den ena matchen, varför jämförelsen haltar lite. Men jag förstå hur du menar ;-)