1150x200-051a7674-5bbf-491a-93fe-5680d7648151.jpeg

Timrå IK

581246 inlägg · 6216 ämnen

Apropå nånting...

« · 1914117 · » Till forumet



Sv: Apropå nånting...
Jensen_12: finns nu även en bra bild på Timrås instagram
Kommentera

Sv: Apropå nånting...
Otto1: Kul! På försäsongen siade jag att Printz skulle bli en av de positiva överraskningarna, stämmer so far 👍
Kommentera

Sv: Apropå nånting...
BlackBay: Hoppas man nu kan se målet vid västra om man sitter högst upp på östra. Det var väl gränsfall för det redan med den gamla kuben 😅
Kommentera

Sv: Apropå nånting...
BlackBay: Hoppas taket inte rasar in...
Kommentera

Sv: Apropå nånting...
BlackBay: nu kommer folket strömma in till arenan!
Kommentera

Sv: Apropå nånting...
Uppladdat:

450x300-img30621.jpgimg30621.jpg

Kommentera

Sv: Apropå nånting...
Printz stannar säsongen ut!
Kommentera

Sv: Apropå nånting...
Tikkare: Känns som det är en äldre herre eller dam som jobbar på marknadsföring. Eller har vi ens någon sådan anställning? I alla fall kan jag tänka mig att personen som ansvarar för detta har svårt att inse vikten av att marknadsföra på ett modernare sätt och förhåller sig till tron att det räcker med en notis i papperstidningen för att få folk till arenan.

Tror att marknadssidan skulle må bra om någon/några yngre personer (om min spekulation stämmer) ur exempelvis rätta virket fick jobba med detta i någon utsträckning,som dessutom har bra insyn i vad som efterfrågas.

Som sagt så gissar jag bara på vad det kan bero på, och stämmer det så känns min idé fräsch.

- Syns man inte finns man inte.
Kommentera

Sv: Apropå nånting...
sargad: Agree. Såg även att Guter tränade idag, verkar inte vara någon fara med foten hans.
Kommentera

Sv: Apropå nånting...
jå1: Hoppas prognosen håller. Vore ju bra så om han kan göra några minuter när grabbarna är på JVM.
Kommentera

Sv: Apropå nånting...
KiefD: Troligtvis, men varför då uttala sig innan att man ska uppdatera med bilder eftersom bygger pågår. Spelar väll ingen större roll egentligen men tycker allmänt att det är dåligt med info och reklam gällande Timrå IK
Kommentera

Sv: Apropå nånting...
KiefD: gissar du ska du inte uttala dej.
Kommentera

Sv: Apropå nånting...
TimraStockholm: Skulle gissa att det har att göra med informationen som gick ut om att det är tillträdesförbud för alla som inte bygger, så som på många andra arbetsplatser. Får man inte vistas i lokalen så är det svårt att dokumentera framgången också ;)
Kommentera

Sv: Apropå nånting...
TimraStockholm: det är inte lustigt alls, är det nåt som Timrå IK är i världsklass i så är det media, PR,, vilja synas m m. Tomten som är ansvarig över detta borde fort som fan få en fet fot i arslet.
Kommentera

Sv: Apropå nånting...
TimraStockholm: Jo, nu kan man ju se matcherna på kuben hemifrån, gratis dessutom😆
Kommentera

Sv: Apropå nånting...
TIK1928: Lustigt att de inte uppdaterat. Men vi lär hoppas att kuben är klar senast till imorgon.

Ska bli häftigt med Sveriges största kub. Nu finns det inga ursäkter att titta på matcherna hemma! :)
Kommentera

Sv: Apropå nånting...
sargad: Enligt ST går han på is om nån vecka, beräknas vara tillbaks i spel kring årsskiftet.
Kommentera

Sv: Apropå nånting...
TimraStockholm: Tyckde dom skrev att det skulle läggas ut bilder allt eftersom arbetet pågår, har dock inte sätt nått.
Kommentera

Sv: Apropå nånting...
Någon som vet hur det går med nya mediakuben?
Kommentera

Sv: Apropå nånting...
jå1: och förövaren får 2 sketna matchers avstängning för det överfallet. YNK!!!
hade han gjort samma sak på Connor McFjant eller Austin Powers hade han fått 10 matcher minst.
Kommentera

Sv: Apropå nånting...
Gorkyman: Jo vi har mängden men jag menar mest att vi tappar spets som det kanske inte riktigt finns i ersättarna.
Kommentera

Sv: Apropå nånting...
Gorkyman: När kan Johan P bli spelklar?
Kommentera

Sv: Apropå nånting...
Gorkyman: Samt Lukas E nu i Stjernen
Kommentera

Sv: Apropå nånting...
Sputnik: Vi har väl ganska många forwards, och då kan Kaijser och Jansson vara med som avbytare/avlastare och täcka upp på träningar
Kommentera

Sv: Apropå nånting...
hubbenorlen: Ja det var faktiskt efter den infon från podden jag utgick från att det blir yungt tapp. Så något kommer behövas göras från Nubbens sida för att ersätta. Kaijser och Jansson i all ära men de kan inte ersätta eller någon från Timrås J20 för den delen heller...
Kommentera

Sv: Apropå nånting...
hubbenorlen: Hade ingen aning att laget åker 2 veckor innan. Kikade bara över när turneringen startade o jämförde mot vårat spelschema. Men att värva och sen stå med ytterligare överflöd av spelare låter ju dyrt i mina öron oavsett.
Kommentera

Sv: Apropå nånting...
jå1: De tar upp just Hållander och Olofsson i det senaste avsnittet av Hockeystudion, och det är betydligt fler än 3 4 matcher. Turneringen pågår i två veckor, och laget åker dit två veckor innan. Lägg till resor och jetlag så tar det upp till sex veckor innan de är helt återställda, enligt Hans Abrahamsson. Det kan bli riktigt tungt.
Kommentera

Sv: Apropå nånting...
Sputnik: Tippar på att det rör sig om 3-4 matcher, det borde vi ju överleva. Undra om JP är tillbaks då?
Kommentera

Sv: Apropå nånting...
Sputnik: Jahaja.. Kanske var Nubben med i leken från början? Surt att vi skall vara så lågt ner i näringskedjan bara....Handlar alltså om Frölunda
Kommentera

Sv: Apropå nånting...
Gorkyman: Jo men de håller inte samma klass tyvärr och i SHL kommer det inte hålla att tappa Hållander och Olofsson utan att ersätta.
Kommentera

Sv: Apropå nånting...
Sputnik: Kaijser och Jansson ?
Kommentera

Sv: Apropå nånting...
Sputnik: Vi har väl 15-16 forwards på kontrakt?😉
Kommentera

Sv: Apropå nånting...
Sputnik: En fundering redan nu. Hur kommer Nubben lösa tappet av Olofsson och Hållander till JVM kring jul och nyår?. Går ju knappast att ersätta dom med spelare från J20. Lite synd att lag som satsar på unga spelare i SHL blir tungt drabbade, för det är väl inget uppehåll i SHL då?
Kommentera

Sv: Apropå nånting...
hubbenorlen: jag hoppas dom släpper han till SHL..
Kommentera

Sv: Apropå nånting...
Tikkare: Han ska hem. Tror inte Vancouver föredrar AHL-bänk före förstakedjan i SHL.
Kommentera

Sv: Apropå nånting...
jå1: ja du ser,, hade Elias vart tyngre, mera erfarenhet från seniorhockey,, tuffare..tyngre.. och fram för allt fått hjälp av sina kompisar, så hade den här tacklingen förmodligen inte haft samma eko. Personligen tycker jag det är för jävligt att en sån gudabegåvad spelare ska behöva börja sin NHL karriär så här.
Kommentera

Sv: Apropå nånting...
Tikkare: Konstaterad hjärnskakning. Tråkigt att han inte får chansen att fortsätta på sin fina start.
Kommentera

Sv: Apropå nånting...
Tikkare: Nej men den ene behöver ju inte utesluta den andre 😉
Kommentera

Sv: Apropå nånting...
Olle: en annan jävligt otäcking var Peter Forsbergs polis i Colorado, Chris Simon med det långa håret. Riktigt nasty kille.
Kommentera

Sv: Apropå nånting...
Sputnik: jag hoppas på Jonte ..han ska inte sitta på nån läktarjävel over there.
Kommentera

Sv: Apropå nånting...
Sputnik Känns inte som det är harmoni i Rögle nu precis. Tror inte heller Vegas är så förtjusta i att Elvenes inte får spela. Så Nubben fixa hit Lucas så kommer han till en klubb som ger unga förtroende och får en stor offensiv roll. 😉
Kommentera

Sv: Apropå nånting...
Synct: jag håller med dej fullständigt att ingen stod upp för Elias, det gjorde ont att se. Är väl pappa genen i en som slog in. Man vill ju pojken väl. Vidhåller ändå att 1 år till i SHL inte vart dåligt. KIllen är ju bara 19 år trots allt. Han har tiden för sig i NHL i många är fast han stannat 1 år till och byggt muskler.
Men dom kommer ge igen på den där killen.
Kommentera

Sv: Apropå nånting...
ante08: Nä SHL är som en Pizzaägarfamilj. Så fort man kört firman i kånken så skrivs den över på en annan släkting.
Kommentera

Sv: Apropå nånting...
ante08: Jo det är väl tyvärr så.. Då får vi fans inte sluta göra vår röst hörd helt enkelt! För utan oss är klubbarna ingenting!!
Kommentera

Sv: Apropå nånting...
Sputnik: Tror inte det blir någon större skillnad bara för att Jörgen Lindgren lämnar sin tjänst. Han är bara den som fått vara ansiktet utåt.
Kommentera

Sv: Apropå nånting...
Olle: Helt rätt, nu måste det in en folkets man som kämpar för helheten i svensk hockey!!
Kommentera

Sv: Apropå nånting...
Olle: Ungefär som Edmonton gjort med McDavid. Där tog dom in Lucic som ändå är en helt ok hockeyspelare man känd för att skydda sina lagkamrater och kunna grisa själv.
Kommentera

Sv: Apropå nånting...
Synct: det finns ju inte så många råskinn kvar i NHL som har den rollen längre. Men det kanske kan vara värt att värva någon till EP med tanke på att han går in och dominerar som junior och tyvärr inte kan försvara sig själv. Måste ha känts skönt för Wayne Gretzky att glida runt med Marty McSorley och veta att hundarna släpps lös om någon tar sig friheter.
Kommentera

Sv: Apropå nånting...
Tikkare: Ont hade det inte gjort, men det vore inte rimligt någonstans. Tycker bara resonemanget att han hade gynnats av att stanna ett år till bara för att han blir fult neddragen och skadad är lite konstigt. Det värsta av allt är att ingen i Vancouver slängde handskarna och visar att det inte är okej att köra över doms bästa spelare, tror aldrig jag sett en NHL match där man inte står upp för sina rookies på det här sättet, skamligt.
Kommentera

« · 1914117 · »