1150x200-051a7674-5bbf-491a-93fe-5680d7648151.jpeg

Timrå IK

581346 inlägg · 6216 ämnen

Apropå nånting...

« · 1981669 · » Till forumet


Sv: Apropå nånting...
Sputnik: Kanske inte när det går över i dödshot? :)
Kommentera

Sv: Apropå nånting...
modomille: Det har väl tyvärr varit lite inlägg över gränsen ikväll, men lite skönt tugg måste det ju va såhär inför säsongstart och bygga upp derystämning som sagt. 😋
Kommentera

Sv: Apropå nånting...
Öndulat: Ja men det var faktiskt dom som började! 😉😄
Kommentera

Sv: Apropå nånting...
nectis: Hahaha gillar det här "supporter kriget", ökar bara intresset inför derbyna.
Kommentera

Sv: Apropå nånting...
Tröttsamt att det är nån patetisk snoppmätar-tävling här inne istället för diskussion om matchen som precis spelades där Dahlén gjorde premiär..

Vi är banjospelande inavel allihopa att döma av bajskastandet här inne.
Kommentera

Sv: Apropå nånting...
Sputnik: Ja jag trodde att han skulle vara mycket valpigare med tanke på åldern, däremot har vi en del andra backar som behöver snäppa upp några steg!
Kommentera

Sv: Apropå nånting...
Ullf: Lerebäck var stabil redan mot Storhamar. Vad man kunnat läsa på ST så är han cheriff med tufft och fysiskt spel på träningarna med. Tror vi kan ha fått oss en ny Didde faktiskt. 🙂
Kommentera

Sv: Apropå nånting...
Sputnik:

Du snackar skit och jag tror inte du har koll på honom riktigt, han fick spela PP och fick chanser eftersom han var bäst på försäsongen. Det var inte så att han blev petad och satt i frysboxen från start.

21 matcher och 4p samt -5 går inte att skylla på tränaren.
Kommentera

Sv: Apropå nånting...
kulltorp: det är ett naturligt steg. Först skiftar hockeysverige från Modo till Timrå. Sen skiftar deras egen lokaltidning. Nu börjar deras fans bevaka Timrå i allt större utsträckning. Ett tecken i tiden helt enkelt som vi får lära oss att leva med.
Kommentera

Sv: Apropå nånting...
modomille: Håll käft nu!!
Kommentera

Sv: Apropå nånting...
Hockeyoraklet: Tyckte att Kaiser överraskade, även Lander som försökte vara kreativ. Lerebäck såg också bättre ut än vad jag hade förväntat mig!
Kommentera

Sv: Apropå nånting...
kulltorp: Alltid lika roligt när någon som håller på Timrå drar inavel-kortet. Har du ens varit i Timrå och sett hur det ser ut där?
Kommentera

Sv: Apropå nånting...
Hockeyoraklet: Tack för infon!👍🏼😊

Har varit en tuff kväll här med Surströmming, tunnbröd,Lönnå och lite snaps ; )

Bara försäsong..

Om en månad smäll dä i Norrköping!!😅
Kommentera

Sv: Apropå nånting...
modomille: Jag var det. Säkerligen det sjukaste jag varit med om och kommer va med om i hockeyväg. Vad var ordern 999 mot 1? Lider än idag.
Kommentera

Sv: Apropå nånting...
Zambonin: Med tanke på omstarten och att vi hade majoriteten spelare från närområdet så, ja. Svartvadet körde Modo i botten i samma stil som Linkan gjorde med Timrå och vi fick börja om och det behövdes verkligen att föreningen kom ner på jorden efter SM-guldet. Vi hade varit i fritt fall sedan dess, med undantag av tre år med Näslund och Samuelsson/A. Forsberg. Sen tog Svartvadet över.

Kände du att ni hörde hemma i SHL i vintras? :)
Kommentera

Sv: Apropå nånting...
kulltorp: Skönt när man helt saknar självinsikt ;)
Kommentera

Sv: Apropå nånting...
Rytter: Föll och föll. Var väl så att han inte helller fick förtroendet av eran coach riktigt. Hans spel i Västervik bådar gott om han kan fortsätta på den vägen.

Men sen kan man ifrågasätta om vem som är mer eller mindre ödmjuka. Ni har ju redan vunnit serien inne i erat forum. Så låter det inför varje säsong och slutar i moll ändå....
Kommentera

Sv: Apropå nånting...
kulltorp: Mer skämmigt att kalla folk inavel.
Kommentera

Sv: Apropå nånting...
Kovalchuk: Man kan ju tycka att det är jobbigt med alla modolider i vårt forum, men jag ser det på ett annat sätt. De är ju lite bakom allihopa, de flesta med kusiner till föräldrar, och att de gör bort sig öppet i vårt forum, är ju mest humoristiskt.
Kommentera

Sv: Apropå nånting...
modomille: Timrå IK är de bästa!
2 - 1 med Dahlén som avgör. Skål tamefan!🥳🥳
Kommentera

Sv: Apropå nånting...
Sputnik:

Han dominerade på försäsongen hos oss i fjol och var bästa forward i många matcher. Men i serien föll han igenom och helt rätt för han och klubben att han lämnade.

Vi får väl se hur det går, men ingen förslust anser vi då han inte hade någon chans att ta en centerplats hos oss.
Kommentera

Sv: Apropå nånting...
Kovalchuk: Tog ni Oskarshamn på fyra raka? har för mig att du var tvärsäker på det? hmmmm
Kommentera

Sv: Apropå nånting...
Bamse: ni som är så världsvana, sm-gulds vana och Nhl-exports vana, är nöjd med en godkänd säsong då man inte egentligen är nära till nått?
Kommentera

Sv: Apropå nånting...
Hockeyoraklet: Kommer från Västervik närmast dock. Men där gjorde han ändå 9 poäng på 15 matcher eller nått. Modo lyckades inte ta vara på hans talang och snackar ner han inför denna säsong. Men tror nog de kommer få käka upp det när säsongen summeras.
Kommentera

Sv: Apropå nånting...
Rytter: Stick från vårat forum, tack.
Kommentera

Sv: Apropå nånting...
SMÅLAND: Timrå vinner 2-1 efter straffar. Slarvig offensiv, helt ok defensiv.

Wahlgren och Dahlén gör straffmålen, båda riktigt snygga avslut.
Kommentera

Sv: Apropå nånting...
Bottennapp i form av hockeyunderhållning men plus på Brattström som känns trygg i målet, Dahlén som ändå äger isen och Wahlgren som är riktigt pigg! Kommer han verkligen närmast från Modo?
Kommentera

Sv: Apropå nånting...
Kan vi lägga undan detta jävla supporterkriget en stund!!!
Va fan står det i matchen????
Kommentera

Sv: Apropå nånting...
Zambonin: Ifjol gjorde vi en bra säsong, bortsett från två djupa dippar under säsongen. Innan dess så var det säsongerna 11-12 t.om. 13-14 :)
Kommentera

Sv: Apropå nånting...
modomille: Nu tror jag du sammanställer våra tankar i en riktning som bara du ser...
Jag har inte läst att ngn på allvar tror att vi ska gå upp i år.
Topp 3 placering är väl det bästa jag läst hittills. Men du verkar ha läst vårar forum noggrannare.
Kommentera

Sv: Apropå nånting...
Synct: Haha. Ni är som sagt sjukt söta :)
Kommentera

Sv: Apropå nånting...
Bamse: Den där spalten säger inte så mycket om man inte vet om det är 40 personer som hunnit rösta eller 10.000.
Kommentera

Sv: Apropå nånting...
Sputnik: Haha! Ni är så sjukt söta :)
Kommentera

Sv: Apropå nånting...
bisterfinnen: Ni och Media har ju målat upp er som topplag varje säsong sen ni åkte ur. Har ju gått sådär med de förhoppningarna än så länge. 😉
Kommentera

Sv: Apropå nånting...
Bamse: Helt rätt! Timråiterna är ju fan blinda!!! Dom har levt för länge i förnekelse...
Kommentera

Sv: Apropå nånting...
bisterfinnen: haha ja det återstår att se 🤟 spännande säsong som stundar! Man kan ju inte låta bli att gilla "kurret" härinne
Kommentera

Sv: Apropå nånting...
Bamse: man VET att man har kött på benen när man refererar till Aftonbladet, haha!

Jag gillar mest faktumet att du har sparat på den bilden i två års tid. Det säger mer om dig som modoit än vad du anar.
Kommentera

Sv: Apropå nånting...
Zambonin: 😂👊🏻

Men nu är det närmare än på länge 🤘🏼
Kommentera

Sv: Apropå nånting...
Bamse: Hahahah så du tar en sån omröstning seriöst? du och Rytter har ju loggat in och ur på webläsaren för att kunna rösta om och om igen....
Kommentera

Sv: Apropå nånting...
kulltorp: Herregud det ska ni säga av alla... Ni tror ju att ni ska gå upp på en gång... Att ni är bäst...även fast ni har en osäker trupp...herregud vad ni är ödmjuka :)
Kommentera

Sv: Apropå nånting...
Bamse: när gjorde ni en bra säsong senast?
Kommentera

Sv: Apropå nånting...
Bamse: Förmodligen en massa supportrar från andra lag som ser enkla poäng..det finns en förklaring till allt.
Kommentera

Sv: Apropå nånting...
modomille: En omröstning i Sportbladet säsongen 17/18 som jag tycker är talande. "Annat" är mer saknat.
Kommentera

Sv: Apropå nånting...
modomille: men vi berör, uppenbarligen? Har du sagt upp lokaltidningen än då dom bara skriver om Timrå IK? Det smärtar att bli passé. Om Timrå är mellanmjölk så är ni modell ”fet mjölk” med ett utgångsdatum som sedan länge har passerat. Ni känner bara inte den sura lukten för ni har suttit i skiten så länge redan.
Kommentera

Sv: Apropå nånting...
Costanza: Ja..man hade kunnat vara modoit...
Kommentera

Sv: Apropå nånting...
modomille: du måste vara ett riktigt fan du, utan Modos gamla meriter hade du alltså inte hållit på dom. Satan vad jobbigt det måste vara att alltid känna att du måste vara här och påtala att historiskt sett har ni minnsan vunnit mer.

Heart of hockey, ganska slemmig slogan.
Kommentera

Sv: Apropå nånting...
kulltorp: Vi säger bara att det hade kunnat vara värre....
Kommentera

Sv: Apropå nånting...
modomille: Hahaha ni är som vanligt så ödmjuka ni Modoiter.
Guds gåva till hockeyvärlden tar ni på er rollen att se ner på andra.
Ni som varit i en konstant utförsbacke i 12år.
Kan ni bara sluta? Var lite ödmjuka tack.
Kommentera

Sv: Apropå nånting...
Hockeyoraklet: Haha, men hallå! Jorden anropar! Ni gör en Vilda Väsby-säsong i SHL och får stryk mot Frölunda istället för Västerås under en säsong i Sörberge-hallen och du tycker att du känner att du kan fälla en sån kommentar? Lille, lille, lillebror :)
Kommentera

Sv: Apropå nånting...
Hockeyoraklet: Om ni höll på typ Brynäs eller Djurgården då kunde jag förstå och köpa den här kommentaren. Men inte när du håller på Timrå IK...Timrå IK. Ni har fan inte gjort något avtryck i hockey sverige, ni är verkligen mellanmjölk. Ni spelade typ semi en gång...
Kommentera

« · 1981669 · »