1150x200-051a7674-5bbf-491a-93fe-5680d7648151.jpeg

Timrå IK

581317 inlägg · 6216 ämnen

Apropå nånting...

« · 2094658 · » Till forumet


Sv: Apropå nånting...
Dags för Löven att ta timeout nu snart.
Kommentera

Sv: Apropå nånting...
Hank: Skönt! Trodde jag missat de guldkornen. Efter att ha hållit mig i fyra timmar behövde jag gå på toaletten strax efter att han börjat räkna upp hundnamn han känner till.
Kommentera

Sv: Apropå nånting...
Hassan: Du kan slappna av. Det finns tydligen en dvd-box med oklippt material som bland annat innehåller hans favorit ungerska maträtter som han åt på spelarbussen samt hans reflektioner angående städrutinerna i domarrummet i Kempehallen
Kommentera

Sv: Apropå nånting...
Kollar modo Västervik och jäklar vad dahlroth o ohlsson är kassa. Men de blir väl en i mängden bara i stjärnspäckade modo.
Kommentera

Sv: Apropå nånting...
Spock: tyvärr så trodde han att han var med i "Här är ditt liv" och trodde hela programmet skulle handla om honom, tills någon sa åt honom att de skulle spela ishockey också under kvällen.
Kommentera

Sv: Apropå nånting...
kulltorp: Jag tyckte det var synd ändå att han fick avsluta när han precis börjat prata om ”EU-parlamentariker jag minns”
Kommentera

Sv: Apropå nånting...
Synct: reeeeeeeeeeeeeeee
Kommentera

Sv: Apropå nånting...
Spock: Stuuu......
Kommentera

Sv: Apropå nånting...
Tom Topp: Vet du vad som är 13 minuter för långt och bara innehåller ett språk?
Kommentera

Sv: Apropå nånting...
Tom Topp: Jobbigt med en tränare som inte kan annat än finska på det:)
Kommentera

Sv: Apropå nånting...
Hank: Gillar dig också. Du är en av de få som kan skriva här. Sputnik och mikenomad får tävla med dig vad gäller fördelningen av medaljer.
Kommentera

Sv: Apropå nånting...
hanzon: Suck! Jag förstod att det skulle vara svårt för en del!
Kommentera

Sv: Apropå nånting...
Costanza: Tänk på att när du skriver i Modos forum är du en stjärna i ett bonngäng, när du skriver här är du en bonde i ett stjärngäng.
Detta sägs även Bulla ha fått höra när han gick till HV71
Kommentera

Sv: Apropå nånting...
Tom Topp: Det var inte dumt! en buss som talar måste vara unikt
Kommentera

Sv: Apropå nånting...
Costanza: Mmm, världens hockeyhuvudstad säger du! Hörde att ni tagit in en tjeck nu. Då har jag en gåta- Vet du vad som är 13 meter långt och pratar 11 språk?.......Jo modos spelarbuss! Lycka till ikväll! 👍
Kommentera

Sv: Apropå nånting...
Costanza: Ingen i detta forum tror att du skämtar, så de där blir inge kul liksom...
Kommentera

Sv: Apropå nånting...
Tom Topp: Jag är från Örnsköldsvik - världens hockeyhuvudstad...vi är så jävla bra så att alla andra blir avundsjuka.
Kommentera

Sv: Apropå nånting...
Positiva besked från Timrå kring Dahlén efter träningen. Info om Lindholm här också: hockeynews.se/articles/16699/
Kommentera

Sv: Apropå nånting...
Bekräftat nu att en har insjuknat hos SSK i corona. Dahlén inte smittad, väntas fortfarande svar på Lindholm
Kommentera

Sv: Apropå nånting...
Ytterligare en spelare i SSK har insjuknat samtidigt som J.Lindholm saknades på dagens träning av okänd anledning. J.Dahlén fortsatt borta även han
Kommentera

Sv: Apropå nånting...
Nu förhandlar SHL om kommande tv avtal, man får hoppas att inte HA är så förbannat flat den här gången!
Kommentera

Sv: Apropå nånting...
Hassan: Wennerholm kommenterar. Han har en poäng tycker jag
Spela färdigt SHL www.aftonbladet.se/sportbladet/hockey/a/mBBL24/wennerholm-stang-inte-ner-sasongen-shl
Kommentera

Sv: Apropå nånting...
Om man jämför dagens Timrå med det som gick upp för ett par år sedan så tror jag att dagens lag är mer att jobba med vid en uppflyttning. Iofs så tappade vi tongivande spelare redan innan uppgången då.
Kommentera

Sv: Apropå nånting...
Woody: Får nog räkna med att pendeln kommer svänga både hit och dit om vi nu får en hel säsong
Kommentera

Sv: Apropå nånting...
SMÅLAND: Det blir märkligt med publik i vissa regioner och inga i andra. Inte för att 300 gör någon större skillnad ekonomiskt, men när det gäller publikstöd kan det vara tungan på vågen. Det kanske inte blir någon hel säsong ändå när allt kommer omkring och det vore oerhört trist med tanke på hur vi spelar.
Kommentera

Sv: Apropå nånting...
Ä Eric Moe aktuell sa dä i kön på bolage imorse???
Kommentera

Sv: Apropå nånting...
Andersson: Äh, vem säger att man måste väga 80kg? Och han kanske väger 82kg, stirra dig inte blind på eliteprospect vikter.
Kommentera

Sv: Apropå nånting...
Nån som hört något om juniorverksamheten?
Kommentera

Sv: Apropå nånting...
Knylan: väger för lätt , 78 kg
Kommentera

Sv: Apropå nånting...
JanneH: Starostenko?
Kommentera

Sv: Apropå nånting...
Timrågogogo: Om folk duckar på publikplats får han nog ställa in siktet lite bättre.
Hörde jag Pavel Brendl någon?
Kommentera

Sv: Apropå nånting...
JanneH: det är ju en pangare vi ska ha och kan han det från blå så kör. Här en gammal hjälte som sköt som en häst sparkar. Folk duckade tom på publikplats.
Kommentera

Sv: Apropå nånting...
Knylan: Ja jag kan inte heller påminna mig att jag har något minne av Norin där jag tänkt att "eureka, honom ska vi ha" men offensiv rightare som balanserar på gränsen mellan SHL och HA känns ju lite intressant.
Kommentera

Sv: Apropå nånting...
Andersson: Andas...
Kommentera

Sv: Apropå nånting...
Något nytt om Dahlen ? frisk , sjuk ? spelar söndag ?
Kommentera

Sv: Apropå nånting...
JanneH: Tack för det! Sen ska det verkligen föras till handlingarna att jag inte har något som helst empiriskt underlag gällande Norin, i minnesbanken kan jag inte frambringa ett enda tillfälle då jag lagt märke till hans förehavanden på isen. "Scoutingrapporten" i det här fallet bygger enbart på den känsla jag får utifrån hans EP-profil. Visst, Nubben säger att det finns extremt många spelare på marknaden men Norin känns lite som hand i handske i det rådande läget. Vi skulle få in en back med starka papper på att han tillhör absolut toppnivå i den här ligan och han skulle i sin tur få en superchans att lyfta sin produktion i en högfungerande miljö, i ett lag där han känner flera av spelarna sedan tidigare.
Kommentera

Sv: Apropå nånting...
Knylan: Bra scoutat där!!!
Kommentera

Sv: Apropå nånting...
Timrå IK:s position
Kommentera

Sv: Apropå nånting...
Vad har vi på Eric Norin, då? Blev klubblös under gårdagen då han inte fick sin tryout i Tappara förlängd. Lirade i backpar med Per Svensson under större delen av säsongen 16/17 för att sedan sajna ett tvåårskontrakt med hårdsatsande AIK. I AIK blev han dock bara kvar i ett år innan Brynäs plockade honom som någon form av ersättare för Adam Boqvist. Har bedömts vara en toppback i HA tidigare och verkade ha inlett första säsongen i Brynäs väldigt bra, för att sedan skada axeln och missa resten av den säsongen. Ifjol verkade han rent hierarkiskt ha varit någonstans femte-sjätte back i Brynäs, inget förtroende alls i special teams i stort sett.

29 år, 182 cm och rightare. Adelsmärken verkar vara hans offensiv och hans skott. Inga monstersiffror när det kommer till produktion, men jag vet inte om vi nödvändigtvis måste hitta någon som petat in typ 50 poäng i norska ligan för att göra backsidan "komplett"?
Kommentera

Sv: Apropå nånting...
Sputnik: Nä, jag har svårt att hålla käften så jag får nog inte se så många matcher post-corona
Kommentera

Sv: Apropå nånting...
Hahl Bundy 2.0:
Ähh det är dags för spelarna att ta ansvar för sitt beteende. Låt dom lära sig av Björn Borg. Antingen beter du dig och spelar, eller så fortsätter du larva dig och kan bli YouTube-kändis istället.

Nu firar vi segern, Yohio på högsta!
Kommentera

Sv: Apropå nånting...
Hassan: Kolla bara vad Daniel Öhrn gjorde idag efter sin besvikelse över sin tripping... Han slog pucken i sargen lite lätt o vips 2+2.
Det här är ju sjukt... man kan ju vara besviken på sig själv oxå... men det får man inte. Hockey är känslor o kamp men man ska vara iskall o stå med mössan i hand o bocka djupt o tacka på en gång vid en avblåsning!
Finns på twitter o på XP
Kommentera

Sv: Apropå nånting...
Hassan: Man kommer dessutom leta upp folk i publiken som klagat och skrikit på domarna under matchens gång. Avstängning från att se all hockey live i Sverige 10 år framåt..
Kommentera

Sv: Apropå nånting...
Hahl Bundy 2.0: Håller med. Visste inte om det där men det är ju helt sjukt. Snart får man inte jubla när man gör mål heller
Kommentera

Sv: Apropå nånting...
Härlig seger... men det hockeyn har förlorat ikväll är dess själ, känslor och attityd.
Syftar på att spelare eller tränare åker ut om man protesterar på ett el annat sätt mot domslut.
Hockey är känslor... vem ska inte få reagera på domarnas inkompetens i många fall?
Om domarna silar mygg o sväljer kameler så måste man väl få reagera?
Nej... inte nu... inte from ikväll.
Jonte Hedström, Sanny L, Wernblom, Jämtin, Per Ledin mfl...those were the days!
Hockeyn är död... Länge leve hockeyn!
Kommentera

Sv: Apropå nånting...
Rallarn: Vita Hästen*, och ja, Boqvist och Lundeström har namn på sina tröjor nu
Kommentera

Sv: Apropå nånting...
Rallarn: Japp, det har dem, åtminstone på vita stället.
Kommentera

Sv: Apropå nånting...
Snabba ryck i Almtuna, namn påsytt samma dag som presentation. Har boken och Lundeström fått sina insydda än?
Kommentera

Sv: Apropå nånting...
Bragd-Birger: Det tar emot, men dom gör det bra! Och det kan ju vara så att bara för att man vill ha mycket betalt så behöver man inte vara duktig!
Kommentera

Sv: Apropå nånting...
Costanza: Förstår att det blir en dimma, men kan påminna om att ni inte har vunnit i Fjällräven mot oss på 4 år, senast ni vann mot oss där var 20:e oktober 2016.

Sen dess har ni vunnit en match mot oss överhuvudtaget, av tio seriematcher. ;)

Skulle vara gött att utkräva revansch efter 13 år genom att slå ut er i semi i år, om ni tar er till slutspel vill säga..
Kommentera

« · 2094658 · »