Kollar på hockey VM i brist på annat. Sverige är inte bra. Inte en målchans än i första perioden. Tyskland äger svenskarna just nu. Brist på annat är snart slut.
Rip Kirby: Angående Rindell från St. "Det var det inre ledbandet i högerknät som nästan gick av helt. Det fanns inte någon möjlighet alls att jag skulle kunna spela mer under säsongen, berättar nu backen."
Elliot12: det riktigt sjuka i hela den tråden är ju att supportrarna är dyngbesvikna på att det är en spelare till damlaget och inte Lilja…som har spelat i Putins Ryssland senaste året.
Verkar vara klass rakt igenom, dom där LHC-supportrarna.
Olli Nomadinen : När dom säger att dom inte klarar av att betala dom 1,4 mkr som uppstått i ökade kostnader så undrar man om dom ska hålla på och skriva femårskontrakt med spelare som Karlqvist osv. Är dom inne i ”linkan-fasen” månne? Där man köper spelare för varenda sikin och rullar tärning i hopp om att ha igen det på biljettintäkter i slutspelet?
Endera det eller så snackar ju sportchefen bara skit.
Olli Hahl: stor humor att det Oskarshamns kommun vill ha för en hel säsong, 2,8 mkr, är vad Frölunda fick betala i hyra för 7 slutspelsmatcher i Scandinavium.
Men visst är det många frågetecken i deras lagbygge också, förhoppningsvis överraskar dom negativt i år.
DJ Abbot: Nä jag rankade dem absolut inte högre men "expertisen" pratade ju om ett urstarkt målvaktspar, lätt SHL:s främsta. Och Brynässupportrarna var lyriska. Jag blev hånad och utskrattad hos dem när jag utsåg duon till nr 1 på troliga flopplistan.
DJ Abbot: Västra Frölunda när dom fortfarande hade med sitt hela originalnamn hade när det begav sig ett ganska så stabilt målvaktspar. Det var säsongen 02-03. Någon som minns? Henrik Lundqvist och Fredrik Norrena delade på ansvaret. Det skulle jag, förutom lockoutsäsongen 04-05, säga står sig en bra bit vassare på en sån lista.