Det är för övrigt inte lätt att vara en hockey-tölp när föreningen har ett damlag också. LHC tölparna är jättearga och vill sparka klubbens kommunikatör!
KulltorpsOlli: Vi får skylla på att det är första matchen, blev ju lite bättre med tiden. Samtidigt är det spelare som borde kunna mycket bättre och visa sig på ett helt annat vis. Är lite besviken, bara lite.
OlliJanne: Opie känns f ö ungefär som en hockeymässig kopia av Lander. Tvivlar på att han har samma ledaregenskaper så blir spännande att se om Hallam valde rätt här
{9566}: Är det nått man lärt sig så är det att Tre Kronor alltid växer in i turneringar. Det skall börja knackigt sen brukar det nästan vara ett pånyttfött lag till slutspelet
Tom Topp: Är väl Timrå IK som egentligen ska uppdatera sina supportrar om vad som sker med sina spelare. Strömberg på kryckor och operation gick man inte ens ut med. Svagt.
{7043}: kan tänkas! I så fall måste dom steppa upp på den punkten! En sån som Rindell tror jag kommer bli ett stort utropstecken iår, om han får en bra försäsong och vara hel!
{7043}: Vene, hur mycket skyldighet har man? Min polare träffade Didde idag. Förvisso i knävagga, men fullt tjå med rehab, ska vara återställd till augusti och premiär ej hotad. Någonstans måste patientsäkerhet även gälla för spelare? Denna gång handlade det om en känning som hämmade honom under slutspelet, i en minuskel, som de snabbt identifierade och han kände tydligen positiva resultat direkt.
Så länge det inte handlar om frånvaro känner jag att de måste få ha sina åkommor i fred.
DJ Hemp: Jag tyckte Kroatien var bäst och att Tyskland skulle sjungit på tyska för då hade de varit en favorit. Men jag har aldrig kommit särskilt bra överens med övriga när det kommer till musik å andra sidan
Missade skiten som sagt. Trots att syrran sa till mig i telefonen att den snart skulle börja. Problemet är att tävlingen håller på alldeles för länge. Så mycket fjoll i flera timmar. Orkar inte med det. Men Kroatien och Tyskland alltså. Ska lägga det på minnet.
DJ Hemp: Inte alls. Jag kritiserar aldrig någon som jag inte känner eller har fog för att ha den känslan gentemot. Här får jag skylla på fenomenet #denironiskagenerationen 🤭😆
DJ Hemp: Jag lyssnar på en jävla massa olika. Gorillaz senaste åker ofta på nu. Men ja, synthare var man när det begav sig. När man av nån anledning tyckte valet av instrument var viktigare än hur det lät. Av den tiden är det nog endast Depeche som hänger kvar, de är ff lite av husgudar här. Senaste är 👌
Lyssnar på en jävla massa olika musik jag också. Men erkänner att jag var synthare på 80-talet. Handlade om så mycket mer än D M. Sedan blev det också acid house, hip hop, techno och allt vad fan. Har dock aldrig glömt bort mina rötter i glamrock och disco från 70-talet. Då man bara ville sitta och lyssna där vid kassettradion och slippa gå ut och sporta.
Jan-Erik : Gamla Depeche Mode, med alster som Stripped (Highland Mix), och livealbumet "101", räcker till och blir över för mig vad gäller vad gäller synthmusik.
Jag var själv hårdrockare back in the days, varför det av överlevnadsskäl 😅 inte fanns utrymme att grotta in sig på Depeche när det begav sig. Nu idag så är ju egentligen merparten av -80-talet och första halvan av -90-talet bara ren musikalisk magi. Det var väl under David Gahans missbruksproblem (när han gjorde en copy-paste på Nikki Sixx idag välkända heroinöverdos där även han dödförklarades) som jag kände att bandet tappade det. Men samtidigt så har ju bandet fortsatt utvecklas med tiden.
Nu idag så väljer jag gamla Depeche Mode om jag ska lyssna, där redan nämnda "101" är ett mästerverk.
Får väl respektera din smak, men vi är tyvärr inte överens i det fallet. Har aldrig fattat grejen med den musiken även om en och annan låt kan vara okej. Längre än så kan jag bara inte sträcka mig.
Gillade egentligen bara Depeches två första album och sedan också Violator från 1990. Resten har mest känts som överpretentiös skit. Rak jävla synth som träffar hjärtat är grejen, annars kan det vara.