Snat böga Gla Huddick mot Linkkans Sönnsvall å I pris ä finalplatts💪💪💪 Hemmbaren ä öppen sänn i månnas å dä rinn lätt ikväll rabbuslingar 🥳🥳🥳 Dä bli spänn på text tvn ikväll 👍👍👍 HALLELUJA 🙏🙏🙏
0tto: mot Timrå och Leksand visar nu att jag är på rätt spår tippade att de guld igen sa jag i oktober men otroligt mycket kvar Skellefteå är ett bra lag
söder över: Hänger inte med riktigt , men det verkar som först nu , denna säsong + slutspel som alla kommit på att domarna är usla ?? ... GRATTIS HALLELUJA
sargad: Törnqvist hade en "one hit wonder" säsong hos oss. Inte varit nära att producera liknande efter i karriären. Men vem vet. Han kanske har de där 30 ish poängen i sig än. Vill minnas han hade ett ruskigt skott. Han hade väl nån patenterad skottvariant där han åkte och gjorde nån snabb vändning och skott i första krysset.
Man har ju varit nöjda med arbetskapaciteten från LHC håll i allafall.
sargad: vill minnas honom mer som hårt arbetande än en poängmakare. Sjukt bra poängsnitt av Oliver K förresten. 35p på 36 matcher men han får faan steppa upp lite för i slutspelet har han ju bara 1p på 3 matcher. Joel Kellman känns som en intressant ersättare, kollar man hans poängsnitt så var han ju riktigt på g i KHK innan han drog över till AHL. Kom kanske tillbaka med lite stukat självförtroende men kurvan på hans stats pekar uppåt!
0tto: Gällande OJ så tror jag han kan mkt väl lyckas men i Timrå verkar han inte ta chansen riktigt (både Ante och Olli verkar inte tycka att han tagit sina chanser i a f) och det kan nog vara bra för båda parter att han testar lyckan någon annanstans