Knylan: "definitivt en låt som ligger rätt i tiden". Joji, eller vad det va Hempen sa förr.
Tur att det är hockey som är Timrå IK:s huvudsyssla. Det finns dom som säger att man aldrig ska blanda ihop idrott och politik. Idrott och musik brukar vara ett ännu sämre äktenskap. Utan idrotten hade gigantiska missljud som "Live is life" varit döda och begravda sedan länge.
Mathias: Hon gjorde egentligen sitt första redan i förrgår mot Tyskland men det har ST missat. Målet mot Ryssland var hennes andra. Båda gångerna gjorde hon matchens första.
Att vi hade fått fullt upp med Frölunda må vara hänt, men med en trupp bestående av fler rödvita krigare av Zätas kaliber hade vi tagit revansch för nederlaget 2003...
Jag beklagar de hårda orden från min sida. Anser bara att om man tar Emma Andersson under sina röda vingar, då är man allmänt menlös. Annars har jag absolut inget emot Henke Z och det var därför jag underströk att världens kanske bäste hockeylirare är så jävla välkommen tillbaka till Timrå IK. Min åsikt (liksom säkert mångas andras) är att om övriga laget haft en bråkdel (okej, klyscha!) så mycket hockey-intelligens och hängt med i Zätas svängar - då hade SM-bucklan 2004/2005 funnits i vår prishylla...
Jag måste få bli av med aggressioner och domarjäveln som dömer matchen nu måste fan bli avstängd, fyfaaan va dålig karljäveln han suger fullständigt och sen en annan sak så ser vi att sverige har för dåliga backar, precis som vi i Timrå vi har för bra forwards och backarna är för dåliga.
DJ Hemp: Henrik Z är en mycket rolig och underhållande person han är dessutom enormt "underfundig", jag har haft förmånen att träffa honom ganska många gånger.
Slötittade på delar av programmet. Emma var som väntat alldeles outhärdligt hysterisk och har dessutom blivit mycket fulare sedan sin första Robinson-säsong. Sicken fruktansvärd kvinna! Zäta är som bekant allmänt menlös privat, men det är ju för sin magiska hockeykompetens som man har anledning att högakta honom. Välkommen tillbaka till Timrå IK, Henrik!
ChriZt3r: Aha! ja bra val! fritid har han en del, om inte nu, kommer han att få vid en ca 35-37 årsåldern och barn tränar han säker på att få med Emma ;-)
JonteD: Sorry om jag är okänslig, inte alls min mening här. Och onödigt att bråka givetvis. Men jag tillhör nog den skaran som tycker att man på en seriematch går neutralt klädd om man inte har nån lag tillhörighet med lagen som ... | Läs mer