– Det är den svaga länken överhuvudtaget inom hockeyn, från division tre till elitserien. Det är få som vill spela back i pojklagen och det speglar av sig hela vägen. Men det här måste vara ryssarnas och tjeckernas problem också. sagt av Mats Näslund mao kanske inte ett typiskt Tikproblem kanske vore en ide att nischa in gymnasiet åt backsidan
Jag har inte mått så här dåligt sedan...ska vi säga kvalseriematchen mot AIK i Johanneshov? Jag ber till höre makter att frälsa oss med hela spelare, namnunderskrifter och klarlägganden! JAG TYAR INTE MER.
apropå hjärta och kärlek... det finns ju i massor här inne ett härligt engagemang och de hjärtan som finns här skulle väl aldrig byta klubb för att någon annan har större hall eller finare medlemskort eller gröna kläder
Hur som helst så var det för väl att detta läckte ut nu. Att om en månad eller två fått veta att detta har varit klart länge hade varit en värre pungspark än det redan är.
Jensen_12: Ren och skär bullshit! Grabben vet inte vad fan snackar om! Visst fasiken har Frölunda en väldigt sund och god ekonomi som vida överskrider Timrås, fattas bara annat. Men bättre än ryska klubbar? Ombed honom att lägga sig platt inför det faktumet.
Kan underrätta dig om att Roman Abramotvitj är delägare i Pavel Rosas klubb Avangard Omsk och det finns fler oljemiljardärer i Ryssland än du kan räkna till.
.. Så pratar jag med en Frölundait på MSN just nu, och han påstår att VF har bättre ekonomi än ryska klubbar. Stämmer detta? Vad jag vet så har Ryska klubbar mycket bättre ställt än svenska.
Vad kan man begära av ett lag med en back som har elitserie klass och ingen kan skjuta. Där har nubben misslyckas totalt på backsidan så är det bara. P.P med "lösa" går om har jag set nog av. När ska spelarna börja våga tackla på barmarksträningen ? Lär av jämtin ledin kåberg med fler ta fajten åk inte därifrån som en råtta.
Appropå LG Games känns skönt att det bara är en Timrå spelare som kommer spela tuneringen, skönt att även Tenkrat inte kommer lira med tjekien, Hoppas bara det övertalar Regin att stanna.
Sedan borde klubben förbjuda både Hahl och Pärssinen att få spela med Finland, Pyörälä kan få spela men han är dessutom frisk!
Hade Hahl och Pärssinen varit friska kunde de fått åka men inte i det skick de är i idag!
Pärssinen kommer troligen inte bli uttagen heller, Hahl kommer nog det, spelar han så vet vi i alla fall hur lite Timrå hjärta den killen har. Han har varit skadad han ska inte spela LG Games i min mening. Han behöver vila, varför är inte han lika försiktig som Pärssinen?
Ja, det känns som att spelglädjen i Timrå hos spelarna inte är 100 alla gånger, de känns dessutom som om spelare verkar vilja fly klubben?
Timrå som förening lovar saker till juniorer som inte får spela utan då istället går till andra klubbar t.ex. Christoffer Erixson som gick till Skåre (FBK:s farma klubb).
Vad sysslar Timrå med som förening ska de köra klubben i botten?
Till att bli ett lag som har dålig moral, där spelare blir lovade saker som inte hålls och ett lag där inte ens de kontrakterade spelarna vill vara kvar?
SKÄRPNING TIMRÅ!
Har ni börjat bli snåla nu, då ni märker att pengarna börjar fyllas på inom föreningen.
Nä för att nå stora mål med hög avkastning måste man satsa stora risker.
Timrå verkar köra ett jävla feg spel just nu.
Vilken annan klubb som helst i Elitserien hade ersatt Marttinen och Hedström i och med att de är tunga pjäser. Men icke Timrå, här vill styrelsen få in så stora summor så att deras plånböcker bli större och fetare.
Sparka Timrås styrelsel, sätt Nubben som ordförande!
Du kommer tillbaka jag har nästan glömt bort dej Du gapande hål med vidöppen käft Mina fäktande ilskna armar försöker hålla dej på avstånd Med fruktan tar jag emot Du kommer tillbaka tar ett grepp håller stadigt förvandlar mej långsamt levande varelse kraftlös och tom
så har jag ett förslag till Timrå-Klacken. Dissa trumman resten av grundserien.. så kanske vissa blyga personer lär sig sjunga högt utan trumma och hålla takten. Sedan i slutspelet tar vi tillbaka trumman och skapar ett oerhört drag och bra takt.
Bara Leksand som gjort mindre mål klart det här inte håller med 32 matcher kvar måste ageras annars kommer det bli ras ner till botten. Utan Johansson Dalle Genborg Didde har vi legat där redan i botten. Totala fiasko värvningar på ... | Läs mer