1150x200-tiken-1123131_9RDMimFNOEHPEMC.png

Timrå IK

SHL · 604540 inlägg · 6213 ämnen

Apropå nånting...

Sv: Apropå nånting...
JimmyH:
ok då är jag med vad du menade , ja det går ju i vågor diskussioner i NHL gbn ibland död en längre tid för sprattla till ett litet tag

WarhawK: Det där med NHL-gästboken var inte bara en passning till dig utan till alla vi tre som diskuterade.

Den här gästboken är till för att raljera kring Timrå IK och det är väl det som läsarna förväntar sig.

Annars sitter jag gärna och diskuterar laguppställningar med någon tills matcherna inatt drar igång.

JimmyH:
Ja det stog huvudskada och suddig syn så mesta tyder väll på hjärnskakning

Ja jag är fullt medveten det finns en NHL gb här eftersom jag skriver mycket i den , men om jag svarar på en sak som skrivs här är det ju lite svårt för den jag svarar se det om jag skriver i NHL gbn , eller håller du inte med ?

WarhawK: Parrish också? Då var det förmodligen en hjärnskakning han fick alltså.

Hur som helst så har jag för mig att det finns en NHL-gästbok här någonstans på hockeysnack.

JimmyH: Hehe jo man har väl sett att det gått rätt bra för dom. Men samtidigt ligger väl MIN 3'a i serien? Bestämde rätt tidigt att bara spela på Detroit i NHL.

Om Detroit vinner, men någon av fotbollsmatcherna går åt helvete ser jag det som ett tecken från en högre makt att jag inte ska spela mer.

JimmyH:
Kronwall och Boogaard skadade , Hill finns tillgänglig men vet ej om kommer spela dock medans Mark Parrish är tveksam i Wild

andyo: Om Detroit-matchen är mest osäker så ligger du bra till. Det är ganska ovanligt att Detroit inte vinner i NHL den här säsongen.

JimmyH: okejokej, ja det ser väl rätt lovande ut då =) Kan dock tillägga att ja lirat på 3 fotbollsmatcher också, och måste få rätt på alltihop för å vinna. Men det är väl Detroitmatchen som är mest osäker.

Blir till att slänga sig på datorn imorrnbitti och kolla vem som vann inatt!

andyo: Niklas Kronwall saknas. I Minnesota så saknas Derek Boogard och Sean Hill är tveksam.

JimmyH: Fantastisk särskrivning där på "enligt".

så är ybercoolingen caruso på femman just nu.

JimmyH: Ojojoj, då har dom inte så mkt skador då, och inte på viktiga spelare i så fall. Har nämligen satsat en slant på dom.

andyo: Skulle tro att de spelar en ligt följande:

Forwards:
Henrik Zetterberg - Pavel Datsyuk - Tomas Holmstrom
Jiri Hudler - Valtteri Filppula - Daniel Cleary
Tomas Kopecky - Johan Franzen - Mikael Samuelsson
Dallas Drake - Kris Draper - Kirk Maltby

Backar:
Nicklas Lidstrom - Brian Rafalski
Andreas Lilja - Brett Lebda
Derek Meech - Chris Chelios

Målvakt:
Dominik Hasek

Är det någon som vet hur Detroits laguppställning ser ut inatt? Är Zäta, Datszuk och hela gänget med eller är nån skadad? JimmyH, har du koll?

JimmyH: och hade omröstningen varit kvar så...
"Vad är en bal på slottet..."

ralus: Hade Laken varit sportchef så hade väl Yared Hagos haft typ 3 år kvar på sitt kontrakt med Timrå nu.

El Maco: jag tror laken skulle vara bra, då blir det freudfullt!!!!!1

El Maco: Var det du som ändrade omröstningen? Här kliver man in och röstar på Mats Näslund och sedan visar det sig att jag klickat på Laken... What the fuck liksom...

Det här blev ju bara larvigt.

Jensen_12: förbättrade omröstningen och lade in några realistiska alternativ. Seså, lägg er röst! Jag har själv inte bestämt mig. Tror inte det blir Tomas Ros för han kan inte så mycket om hockey som de andra men sen är det öppet.

wap.hockeysnack.com
Per HApps: Klart det blir spännande. Vi är ju vana men frågan är ju var folk lämnar ert team?

Jensen_12: "Så finns det" ska det stå, bara.

.. så är det finns det ny omröstning till höger, rösta!

Per HApps: de enda spännande där, är vell åh se om Bruuunäs klarar av att hålla sig i från 3-siffrig förlust mot Leksand!

65selander: Njaa, men hela "Plockefinn-borgen" är borta =/

65selander:
Börjat ladda för kvalserien?
Mora, Brynäs, Leksand och Malmö, kan bli spännande!

wap.hockeysnack.com
Per HApps: Börjar erat "plockepinn-slott" att rämna?

Per HApps:

Det är sant.

bisterfinnen:
tre rader på bomben kan slå världen med häpnad,

Per HApps:

Kanske vore en idé, just nu har man 3 arbeten. Dom kanske kunde hjälpa mig att förmedla lite?

Tyvärr så är det inte överskott på arbetsvilliga här i Gävle.

Dina tre kronor räcker inte långt...

Tycho:

Och Hahl?!

bisterfinnen:
Var du ner och anmälde dig på arbetsförmedlingen, eller skall jag försörja dig ett tag till?

... så tyckte jag Timrås bidrag till 3 kronor skötte sig bra den halva matchen jag såg...

bisterfinnen: Saknar Pyrre... Men han kanske inte är skadad längre...

Skadeläget:

Trevligt att det gick att lägga upp skadeläget i en länk till höger. Cred att någon moderator lyssnar på en stackars "modolid".

Skadeläget i truppen

Timo Pärssinen - ryggskadad.
Osäkert när han är tillbaka.

Jonathan Hedström - knäskadad.
Opereras och är borta resten av säsongen.

Kalle Koskinen - knäskadad.
Förmodligen tillbaka efter LG Games.

Sebastian Erixon - fotskadad.
Förmodligen inget som håller honom borta någon längre tid.

Fredrik Hynning - ljumskar som spökat hela säsongen
Möjligheten finns att han är tillbaka i slutspelet.

The great one: Äsch dra till med JAY ANDERSON när du ändå håller på då. Nio fuckin säsonger i Dragons.

Come on guys, wake it up now!

The great one:
Eller Sir Alex, 18 år eller vad är det hittils?

Uno Gordon:

Då växlar vi över till Arsenals, Arsene Wenger. Framgångsrik och långvarig. Kontinutet är nyckelordet.

Snoop: Men det är ju tamefan helt otroligt att den där jävla skotten skall komma upp på tapeten jämt och ständigt i jämförelse med hur länge en tränare bör stanna eller ej. Det är ju för fan någonting helt unikt. Och knappast en måttstock för att det skall vara på det viset. Och många spelare har lämnat United också p.g.a. hans burdusa ledarstil. Och det har varit nära vid ett flertal tillfällen att Sir Alex Ferguson blivit kickad men i slutändan tagits tiill nåder när resultaten vänt. Men ärligt talat är jag trött på fanskapet. Och det säger jag i egenskap utav att vara en anhängare till Manchester United.

Det är dags att växla in nu och gå vidare, pensioneringen hägrar för den adlade skotten.

T T: Kan vara till tröst(skadeglädje) för vissa och vara försmädligt för andra, men på BIFfarnas HS spekuleras det just nu om dom ska spela i allsvenskan nästa år p g a sportsliga eller ekonomiska misslyckanden... Det finns olika temperatur i helvetet.

Som sagt, dåliga nyheter vill man veta genast. Varför dröjer beskedet om Pyrre?

Snoop: Ja jag håller med dig, men det finns endå inte så många som stannar lika länge som Ferguson gjort i Man U.

Läste nu att säcken inte blir kvar i DIF för att han har varit där en sån lång tid, jag förstår ärligt inte hur man tänker egentligen, funkar de så funkar de ju.Sir Alex Ferguson har ju varit i Man United hur länge som helst och han är kvar för att de funkar, så jag fattar inte resonemanget inom hockeyn när de gäller tränare.

... tur man inte irriterar sig på idioter...

Tjalle: under någon tunerig efter Warg lämnat timrå och började spela i MoDo sa dom timrå's fredrik warg i hockey matcherna dag ut och dag in enda tills någon ringde in och klaga!

Han har kontrakt över 09/10 så jag är skeptisk. Å andra sidan tycks ju kontrakt enbart vara ett underlag för diskussion...

ChriZt3r: Hoppas kan man ju alltid! :-)

mikenomad: Hehe, kristallkulan framme.

ChriZt3r: Det kanske är just det dom har. Stor koll alltså..;-)

ChriZt3r: Hehe ja jag hörde det jag också. Snacka om noll koll

Hörde ni det där på Hockeykväll. Patrik berglunds kedjekamrater blir Timrås Fredrik Warg. Stor koll dom har.

« · 980091 · »