Snoop: Det gör faktiskt inte jag o det beror på.....Äh det kvittar, jag tycker bara det. Har svårt för Brynäs bara o deras fans, dom behöver härdas dom också.
Kul för Bäckis som just nu gör succé i matchen mot Boston, efter snart 2 perioder spelade har han gjort 1 mål och 3 assist, ni kan ju gissa vad Ovechkin gjort ;P han har 3 mål och 1 assist.I och med detta leder Bäckis rookieligan och de är ju riktigt skojj.
Laken: Du kan väl inte mena på fullaste allvar att du inte märkt att spelsystämet blivit mer defensivt inriktat den senaste tiden. Detta p.g.a. alla förbannade skador, att gå på ont om folk match efter match och det poängbehov som vi faktiskt varit indragna i.
Sedan att du och gigantiskt många andra klagar över Challes agerande lite här och lite där. Det kan jag faktiskt inte säga så mycket om. Även jag kan tycka att vissa "happenings" känns något märkliga och faktiskt lite oroveckande. Med betoning på vissa.
Känslan som jag hoppas på är att Challe får igång sitt lag till att vara ett grymt revanschsuget och hungrigt lag nu inför det som komma skall. Slutspelshockey och ett jävlaranamma utan dess like! Det känns som att detta blir ett ypperligt tillfälle för honom att bevisa att han kan få alla att dra åt samma håll.
The great one: Alla lär nog inte vakna upp ur sin dvala. Det finns kanske för mycket prestige bland HS-skribenterna i denna fråga nu, tror inte de som försvarat Challes intervjuer någonsin kommer att säga (erkänna) att han beter sig illa.
Förresten det av mig kritiserade spelsystemet hade man väl ändrat lite i för ett tag sedan? Har för mig att jag läst eller hört det någonstans.
Snoop: timrå är byggt som ett topplag vi ska inte hålla på gnälla på Dommare.. Strömberg med sitt lilla SSK ska vara glada om dom får spela Slutspel låt Karl Gnälla av sig!! men challe ska vara gott föredömme för varumärket TIMRÅ IK!
Blizzard: KLart Wikegård har rätt i allt han sa där om challe och Timrå, men jag fattar inte varför grinollarna Leffe Strömberg o Säcken får kritik, dom kan ju stå och grina och sur som bara satan i en tv intervju efter match, de enda man uppmärksammar är lite arrogans från Challe.
T T: så kom andra påhoppet på challe "Gnällspik" på kort tid! denna gång av Wikegård i Hockeykväll han sa att challe lag ner för mycket energi på dommarn och allt runt om (precis så har jag sagt) han sa även att timrå är byggt för en final och ska nu sattsa på rätt saker inte dommare hit och dit!! ......Challe du ÄR en GNÄLLSPIK just NU!
Montén Python: Att ”bojkotta” att köpa säsongskort för att man inte förstår sig på ett lagbygge i början på april är givetvis rakt av patetiskt. Inte minst när inte ett enda spelarkontrakt är presenterat. Någon jävla måtta får det ... | Läs mer