ajon: ja de skulle vara kanon om vi kunde göra de, men ja tycker inte vi kommer någon vart och när kommentatorerna säger att Timrå inte vågar, ja då blir ja orolig.
Snoop: och sen gäller det att hålla sej udan utvisings båset inga onödiga utv i sista tack då vänder ni knappast matchen om ni ska sitta utvisad hela tiden.
Satan vad bitter banjolirarna från Nolaskog måste vara för annars hade dom inte varit här och gottat sig. Nä ni Modolider fira Dambronset med era själsvänner i Banafjäl istället.
ajon: har fått höra det hela säsongen, men killar som lotvonen fattar ju inte det riktigt, varför kände han sig vara så tvungen att knätackla HV-spelaren? man blir ju förbannad.
ajon: Samtidigt är ju inte HV så jävla bra, alltså Timrå spelar skitkasst ligger under med 2-0 på två st turmål, ett som dessutom skulle vara bortdömt. Tycker med det att om Timrå snäpper upp så finns chansen, MEN undvik alla idiot utvisningar, hakningar i anfallzon finns ju inte.
Simmalugnt: Bra att någon fler än jag uppmärksammat detta.
Utvecklingen/marknadsföringen av souvenirer har totalt stangerat. Det finns för lite men framförallt för svårtillgängligt vad jag vet säljs det ingenstnas förutom i Eon och Entre. Vad jag vet finns ingen försäljning i någon av sportbutikerna Stadium, Intersport eller Team Sportia. När vi på det sporstliga planet gör en kanonsäsong måste man utnyttja detta genom att öka försäljning av souvenirer.
Ett exempel min sambo var i Skellefteå och där finns ett mkt större utbud och det går framförallt att få tag i souvenirer i butiker på stan. Varför skulle inte det gå att få tag i TIK souvenirer i Birsta någonstans?? Det är för dåligt!!
tk75: Vilken tur för LHC och svensk hockey att Niklas "Pajen" Persson är "intakt". Hade varit en tragedi herren ovan redan i det här skedet skickat ner en flakmoped till jorden med adress Cloetta Center.
tk75: Bussresan var kanon men Kinnarps Arena är ett skämt och en skam för svensk hockey vad beträffar bortastå. Det är ett smutsigt och ohederligt spel man bedriver i Jönköping när man placerat ut gästande lags supportrar. Klart som fan att HV71 dominerar svensk hockey när man kväver bortalagens möjligheter att få ett härligt stöd i ryggen. Ljudet dränks ju utav plexiglaset. Att man behandlar människor ifrån andra platser i landet som lägre stående varelser gör mig heligt förbannad. Det skall inte få gå till på det här viset. Att inte Svenska Ishockeyförbundet och Hockeyligan reagerar och agerar är ju förbluffande och tragiskt. Skall HV71 få hålla på och raljera på det här jävla sättet bara för att de har en massa pengar och är en maktfaktor i svensk hockey är det besynnerligt och svagt.
Man skall väl ändå tävla på lika villkor när det är så pass mycket som står på spel?
Nej jag skippar nog Jönköping på söndag. Jag har fortfarande en fadd smak i munnen efter gårdagen.
Dagens tistel alltså till HV71. Vik hädan och gör rätt för er sathonor!
Uno Gordon: Måste få påpeka att de är ju inte HV's fel, de är ju arkitetkens fel. Känns som att du utmålar HV's lag som boven i dramat, och riktigt så illa är det ju inte eller hur?
janssonovich: Och uppenbarligen är man ju ovilliga att göra någonting åt saken fastän problemet påtalats vid ett flertal tillfällen från de andra lagens supportrar. Man ånjuter ju en förmån som ger mig magsyra och halsbränna. Och miljoner bara rullar in på kontot för smålänningarna, klart som korvspad då att man skiter i vad de andra tycker. En total överkörning rakt av med ångvält är vad det är frågan om. Förkastligt.
N´ja arkitekten har inget med det här å göra utan det är helt å hållet HV som klassar bortasupportrar som hundar eller andra kreatur. Håller med Uno Gagg,,,sorry Gordon i hans beskrivning av bortastå, jag blev fruktansvärt besviken. Jag skulle skämas om TIK tilldelade hit resande supportrar liknande platser, jag säger bara "An nescis, mi fili, quantilla prudentia mundus regatur"
Uno Gordon: Nej visst de är ingen nyhet, och ja uppenbarliga är dom ovilliga att flytta om lite, men endå problemet finns och det är väll dumt att bli gnälliga ala Modo klacken? :/
janssonovich: Nej sådant här skall inte få tystas ner eller mörkläggas. Det skall belysas i dagsljus och antecknas på dagordningen. Det får bli ett slut nu på hyckleriet. Hade de varit omvända roller hade det knorrats bland griskultingarna i Småland. Det som pågår inför öppen ridå är rent vansinne och maktmissbruk.
Om det inte händer någonting radikalt får man väl anlita Janne Josefsson som privatspanare. Då skulle det sannerligen i min själ bli eld i bakarna på byråkraterna och direktörerna i Götaland.
Mathias: Jo jag förstår att det är ruskigt dåligt, och inte bara faktumet att det är ruskigt dåligt utan man ska åka buss i typ 18 timmar fram & tillbaka också
Mathias: HV klacken har dom satt så högt upp det bara går (sprids över HELA J*VLA arenan) Borta stå så långt ner som möjligt efter sargen....så blir dom utnämnda till SVERIGES bästa supportrar tacka f*n för det!!! dom måste ju ändra skiten