" Ja percy har ju skapat mif till vad de är, men han tar ju inget ansvar för något av misslyckandena utan han fortsätter med samma stil och sparkar alla som inte presterat på den nivån han förväntar de ska göra. Om han hade haft en gnutta självkritik kanske han borde ha omprövat sin strategi och provat göra något mer gediget än att stoppa in pengar utan en tanke"
Vad jag vet så kan väl inte Percy sparka någon i föreningen. Kommer ihåg när "Osten" fick sparken och då blev Percy så besviken att han övervägde att inte punga in mer deg i föreningen.
spud: Det fanns en tid då Percy styrde allt med en järnhand i Malmö. Men det var många år sedan. Numera är han bara hedersordförande och har bara stått för degen. De operativa och övergripande besluten har ledningen fattat. Percys pump klarar inte längre den totala maktkoncentrationen och att alltid stå i första led. Och egentligen borde inte karln vara involverad alls enligt läkarvetenskapen. Men tjurig som han är kan givetvis inte släppa greppet helt om idrotten och hockeyn i synnerhet.
Percy är en klippa och ett geni hur än hatad han må vara. Karln har ju för fan byggt upp ett imperium inom idrotten och inom byggbranschen. Han är multimiljonär och äter sig mätt varje dag och kan trots all turbulens runt omkring rimligen sova gott om nätterna.
Jag tycker absolut att man borde starta ett dansband med namnet Bert-Percys ifrån Malmö. Klämkäcka pågar uppbackade av Karlsson & Nilsson. Vilken jävla hit.
Snälla behöver hjälp nu!! är det NÅGON här inne som vet vart man kan ladda hem kvartsfinal3 timrå-modo....har letat. Men helst ska ni veta att den finns där ni tipsar :)
Någon som vet vart man kan få tag i Kvartsfinal3 timrå-modo 2008 :) ? eller den där grymma matchen mot hv71 när vi kvitera till 6-6 när vi hade så mycket skador slute av december -06 tror ja de var.
47.30 GK in Belarus 20. VOLKOV, Dmitry 47.30 GK out Belarus 25. BORODULIA, Alexander 45.10 GK in Belarus 25. BORODULIA, Alexander 45.10 GK out Belarus 20. VOLKOV, Dmitry
actionleif: Herregud. Dick Axelsson. Djurgårdare. Wikegård lär kunna hålla sig för skratt och knaprar nog Treo nu inför morgondagens "Hockeykväll". Besynnerligt Dick. Besynnerligt.
Uno Gordon: Men jag har aldrig hävdat att han är en diktator där, men att han har stort inflytande och att han om han verkligen vill få någon sparkad så kommer det ske.
och jag uppskattar att du insåg hur fel du hade och nu hävdar motsatsen till vad du skrev förr.
Tikinmyheart: skulle inte bli förvånad om Ward nu gör bort sig rejält med fula tilltag ikväll när han ändå inte får va kvar ,riktigt skönt att få bort han från svensk hockey!
Jag står alltid på stå. Sista matchen pratade jag med en snubbe som hade säsongskort för tre säsonger. I och med att han "bundit" upp sig i tre år fick han köpa kortet för 3 000 kr.
Min fråga lyder; finns en sådan möjlighet? Om det stämmer är det sanslöst billigt.
Tikinmyheart: 2000 kr för ett säsongskort är redan det sanslöst billigt. Konstigt bara att endast 300-350 st blir sålda. Nog är det väl många fler än så som ser fler än 20 matcher inkl. slutspel.
jonmannen: Jag har ju för fan alltid stått bredvid honom och han är dessutom pensionär. Såna kan väl inte ljuga? Kanske pensionärer kan köpa för det priset?
Tikinmyheart: Det är nog kanske isåfall för att han är pensionär skulle jag tro. Tror inte att dom säljer säsongskort så där billigt till alla, då skulle dom ju knappt tjäna något alls.
Tikinmyheart: Ok ja är han pensionär så är et ju en annan sak... åh vad man längtar till det goda livet när man fyller 65 :P fast då kanske man förvarar äldre i små tuber i ån lagerlokal nånstans. Bara jag då iaf får C+ sport i VRHD eller nått så är jag nöjd :)
..så blev Hahl utsedd till Årets Spelare av elitdomarföreningen, med motiveringen:
”En mycket framstående spelare som bidrar med spetskompetens till sitt lag samtidigt som han tillsammans med oss domare kan föra en saklig och professionell dialog. En rinkens gentleman!”
Tikinmyheart: Vill du göra ett avbrott i ditt uppdaterande av timraik.nu så kan du lyssna på Sverige - USA i U18 VM i min länk. Matchen börjar om en 7-8 minuter ungefär.
" Ja percy har ju skapat mif till vad de är, men han tar ju inget ansvar för något av misslyckandena utan han fortsätter med samma stil och sparkar alla som inte presterat på den nivån han förväntar de ska göra. Om han hade haft en gnutta självkritik kanske han borde ha omprövat sin strategi och provat göra något mer gediget än att stoppa in pengar utan en tanke"
Vad jag vet så kan väl inte Percy sparka någon i föreningen. Kommer ihåg när "Osten" fick sparken och då blev Percy så besviken att han övervägde att inte punga in mer deg i föreningen.
Men jag kan ha fel, eller så har du fel.