Jag får väll försöka övertyga er om denna låt passar bättre till Bagarns intro än den förra jag ansåg passade. Pat Benatar - The Warrior gick ju inte hem:(
Känns som en urintressant finnkamp det där i ett perfekt läge dessutom. Men det är väl alltid kul och en ära att få ta på sig en svensk landslagströja.....hoppas jag.
Skarin: Skönt att bara två spelare försvinner till de där fjantlandskamperna. Mycket viktigare att spela ihop laget innan serien drar igång. Kan för mitt liv inte förstå nyttan med landskamper innan spelarna har kommit igång på allvar... ...förrutom att förbundet tjänar pengar på spektaklet, förstås!
He he, står ni inför säsongens första heta derby "krappar". Jag ska kolla i morgon hur matchen slutade. Har satt pengar på att saik kommer sist och ni näst sist i elitserien denna säsong. Ger ett litet utbyte om det går hem. Håller alltså på er ikväll :)
Dream Team: Nog för att jag vet att du är intresserad av mina åsikter, så jag har full förståelse att du noterar det. Men vettigare vore väl att TIK´s haverikommision antecknade det. Men, jag ger er ju cred...jag tror inte alls att ni kommer sist. Det gör saik
Tikinmyheart: Nu ska vi vara snälla mot söderbergh, han är faktiskt min kompis. Dessutom är han smyg Brownassare. Fast det kommer han aldrig att erkänna. :)
lungan: Även fast vi hatar Modo så kommer dom inte har hamna på 9:e plats. Och Södertälje kommer inte hamna bland dom 4 bästa, och Frölunda.....5:a????