Jensen_12: Ja men det är inte säkert att dom får sista skrattet,det hoppas jag inte iallafall,dom har en stor press på sig,sen så ska det spelas om det och.
Ambroo: Blev det 5 eller 4 2? Får önska er lycka till i årets elitserie. Jag uppskattar att många har varit positiva mot oss i Mora de sanaste åren, tillskillnad mot de som var arga att vi var med, som kom från en så liten ort och hade junbotronen lågt , för få loger och bara en sorts korv.
Per HApps: Låter intressant,men till vilket år har Timrå bundit upp sig ute vid Eon? det kanske är alldeles lämpligt med tanke på den nya bron samt E4:an ;-) det löser ju många trafikproblem. Annars köper vi väl upp Gärde och bygger nytt där :-D
TIKbiff: Även om arenan ligger kvar i timrå så kommer nog fler tack vare bron,hoppas nu dom inte sabbar den med för hög avgift,egentligen borde den vara avgiftsfri.
John K: Precis blir ju ingen marginalpublik där ute. Sen kan det nog stocka till sig med trafiken där också, rondellen där ute är ju som värsta klistet.
Har läst att broavgiften kommer att ligga på 10 kr för en personbil och det låter ju inte alltför skrämmande. Dock anser jag alltjämt att en bra placering för E.ON Arena är snett mitt emot Sporthallen i Sundsvall, det vill säga på den gamla Berners-tomten. Om den nu får plats, vill säga. Parkeringsplatser? Åk kollektivt, för fan!
Slutställningen i försäsongens poängliga, håll till godo:
Mika Pyörälä 0+7 Oscar Sundh 4+1 Tom Wandell 4+0 Mikko Lehtonen 1+3 Toni Mäkiaho 2+1 Björn Svensson 2+0 Timo Pärssinen 1+1 Fredrik Hynning 1+1 Jonte Hedström 0+2 Anton Axelsson 0+2 Jesper Samuelsson 0+2 Johan Andersson 1+0 Thomas Skogs 1+0 Kimmo Lotvonen 1+0 Magnus Pääjärvi 0+1 Anton Lander 0+1 Pär Styf 0+1 Robin Jonsson 0+1 Dennis Persson 0+1 Sebastian Hård af Segerstad 0+1
ASA: Expert? tillåt mig le... Känner mig inte orolig över vårt lag, däremot över andra delar av ledningen. Men man kanske inte ska fundera så mycket, brukar aldrig bli bra då. Men det lag som kommer överraska alla i vinter är Södertälje. Det tror jag iallafall, och det lag som kommer totalfloppa blir nog Frölunda. Får en mystisk känsla av att Nubben tagit med sig "Skadespöket" ner till Göteborg.
Dagens tips... passa på att betta redan nu om ni vill göra er en hacka! Efter många om och men har jag kommit fram att matchen kommer sluta med detta utfall... Tillknäppt och målsnålt.
Undrar hur stor chans det är att Sanny Lindström spelar hela säsongen i alperna, laget ligger sist,nu gjorde han i och för sig sitt första mål i gårkväll men det blev torsk ändå. Någon som törs slå vad om att han dyker upp i Scandinavium innan denna säsong är slut? ;-)