Hört ja en skål i sommanatta rabbuslingar??😎🎉🥳 Se upp så ni int ramla i Valborgsbrasa!!🔥😵💫☀️🥳 Släpp puckuslingen i EON!!🎉🥳 Gå å lägg er för fan!!! Halleluja 🙏🙏🙏
vonDöbeln: Ja vart dä Bordershop för ett par veckor sen så ja klart ✅ mä! 🥳😂 Dä ä susningen mä å bo i söder…närheten tä kontinäta!! Ha du vari där å hannla??
Villervalla: Jag har . En polare odlade sitt skägg när han var 18 så att han såg ut som jultomten. Handlade på bolaget utan att behöva visa legitimation
Per HApps: Ja det gick en kille på Mariedals skola8jag gick på böle) Som hade ett gigantiskt skägg redan då, 15-16 år. Han gick på bolaget ryktades det om. Han kallades Skägge, med betoning individuellt på Sk, inte Sch-ljud.
{9037}: Har några flaskor Bedarö Bitter , en till varje period. Viktigaste matchen för båda lagen på årtionden, och själv kan man bara njuta av anspänningen uppe i Hägglunds Arenan.
Vi supportrar vinner oavsett. Antingen får TIK-08 några "hemmamatcher" eller så får vi Klykisar 1,5 h till bortamatcherna i Övik.
Andersson: Hoppas då innerligt på MoDo ikväll!👊💪👍! Derbyn o folkfester är då betydligt bättre än dessa kaminjävlar som ska ha en massa fördelar. Och sen får man väl ta gnabb med en del MoDolidos supportrar.😁 Och är väl lätta poäng att hämta mot MoDo...😜🥳 Norrlandshockeyn före 08;orna!👍
Vill passa på att betona, för våra lite yngre timråiter eller dom som är lite mer jävlig till natur, att det är högst opassande och otroligt respektlöst att håna motståndarfans i deras forum efter en sån här match. Sånt tycker jag vi undviker oavsett utgång av kvällens match.
RunarUp: Ser fram emot när Ove kommer be på sina knän om att vi kan få det berömda prisskåpet i utbyte mot att de får låna pucken och göra ett mål i derbyna nästa säsong. 😘
Sputnik: Grattis till Modo. Jag kan inte förmå mig att hålla på det laget. Men man vinner rättvist (ja det är klart redan). Hoppas alla härinne som tror på trevliga derbymatcher där vi vinner enkelt får rätt. Själv befarar jag att det kan bli mindre lustigt för vår del.
FH - avdammad: Ja man får väl så lov att gratta Modo… hoppas att dom lärt sig lite vett o etikett supportrarna annars blir det en jobbig nästa säsong. Vi får tukta dom på isen… det kan gå.
Se upp så ni int ramla i Valborgsbrasa!!🔥😵💫☀️🥳
Släpp puckuslingen i EON!!🎉🥳
Gå å lägg er för fan!!!
Halleluja 🙏🙏🙏