2a perren är VM i slarv. Tur för lagen att de andra laget är så dåligt på att utnyttja slarven. Modo går all-in på kontringshockey och lita på vakten. Det blir segerreceptet.
SKRIDSKOSKENAN: Domarna är ju klappusla. Känslan är att HV har sjukt svårt att måla och nu i början av andra ser passningsspelet allsvenskt ut. Det här tar Modo alla dar i veckan.
JonteD: Vi bor tyvärr för långt ifrån att kunna se många matcher, när vi bodde i Timrå hade vi årskort I år har vi åkt upp och sett 2 matcher Örebro och Modo. Vi hade tur 2 segrar samma helg. Ser alla matcher på TV. Inte samma sak som att se det hallen. Publikmässigt är våran hall den bästa Vi varit i.
Charliejfz: tror tyvärr djurgården men jag hade velat ha upp AIK faktiskt. Spelar riktigt rolig hockey! Har sett samtliga matcher sen Roger Melin anträdde
Villervalla: Man spelar ju i en fortsättningsserie där man säkert kommer få "kvala" eller liknande mot de lag som placerat sig bättre under säsongen. Men man är ju alla gånger garanterade att få spela vidare.
{469}: Angående Sportbladet. Tror mer på Mattias i detta fall. Aftonblaskan slänger ju ur sig lösa rykten till höger och vänster. Expressen är i övrigt en klass i för sig när det gäller seriösa rykten.
Villervalla: Gammal i kropp men 17 i sinnet! Man tänker ju ibland när man ser inne i Östersund när de e dax för studenten om man hade varit lika ung o hade haft två apparater mellan benen jävlar va roligt man skulle ha haft!!🤣🤣 Obs ja e ingen ful gubbe men fan va tjusiga tjejer de finns!!🇺🇿😎 Man måste ju få titta iaf!
Nacka TIKare: Jag tänker att Erixon säger det han måste säga för att försvara att han stannar kontraktstiden ut. Han vet nog själv att det är osannolikt att han kommer spela nåt. Man kan absolut förstå honom men att säga "Jag kommer ... | Läs mer