Frölunda HC - Timrå IK SHL Kvartsfinal 1:7 Scandinavium Fre Sänds Fre 18:30 Ishockey från Scandinavium där Frölunda HC ställs mot Timrå IK i kvartsfinal i SM-slutspelet.
Såhär denna onsdagskväll mitt i veckan brukar kännas ganska härlig men inte denna, just idag har min nervositet börjat kicka in, på fredag går vårt kära tik in i slutspelet och såklart är man på plats i Scandinavium och skriker skiten ur mig, må de bli vinst på fredag!❤️🤍
Sanyet: även fast jag ogillar Mödo så behöver Timrå Modo med korta resor och fylld arena. Att ha kvar HV är dyrare för Timrå med Hotellnätter och resor mindre folk i arenan osv. Dessutom har jag onda minnen mot HV och slutspelet mot dom på 2000 talet
Kattgubben: Modo gör det dom lyckas med hela säsongen och det är att spela bra ibland men alltid hitta sätt att blir förlorare . Tror hv kan vända detta
roger_sundsvall: var ganska nöjd att modo får svettas lite men efter att ha hört kyrkokören vara aldeles för glada denna period hoppas jag modo kör över dom 2 raka efter ikväll
Nisse på Mon or: För långsam för SHL. Lite som palmberg var för oss en gång i tiden. Får man tiden i numerärt övertag kan även dom leva ut på en för hög nivå
SHL
Kvartsfinal 1:7
Scandinavium
Fre
Sänds Fre 18:30
Ishockey från Scandinavium där Frölunda HC ställs mot Timrå IK i kvartsfinal i SM-slutspelet.
Patrik Westberg, Staffan Kronwall