Andersson: Blir ju spännande OM det nu dyker upp en till back, vad händer med Erixon? Skulle han helt plötsligt bli spelduglig igen så ska ju den lönen på runt 160-180 (?) också betalas. Då står vi isåfall med 11 backar på kontrakt, om ingen annan lämnar.
Rip Kirby: Bara hoppas på Södertälje då gris Gubbgården lär satsa ordentligt om de går upp. Synd på 5an men solklart matchstraff bra med 1-1 ändå efter 1a Klar fördel Tälje på målvaktsidan Hävelid ser darrig ut som vanligt KÄMPA KRIGA VINN SÖDERTÄLJE 💪💯🏒
Tysken: m0d0 är i HA (pisserie som jag inte vill uppleva igen), m0d0 har inga pengar och m0d0 har sämsta sportchefen. Jag är glad. Hoppas på 7 svåra år för m0d0 I HA. Minst......
Andersson: Hatten av till Brynäs säsong. Tror fan de stänger semin hemma på lördag och börjar fan tro att de kan gå hela vägen. T o m en sån jävla sopa som Larsson ser grymt bra ut.
Huge: Vi måste får raljera vidare om NHL:s bäste 4:e center 😉 Men seriöst, håller Brynäs på att genomföra den perfekta säsongen? Jag tror fan det. Vi har iaf 3-1 på er så vinner ni guldet är vi de moraliska segrarna 😎
Olli Nomadinen : Ja, och går vi hela vägen så får ju Larsson lägga ytterligare en titel till sitt CV, förutom NHL:s bästa 4:e center: SHL:s bästa förstecenter! Blir kanon de….😉