1150x200-tiken-1123131_9RDMimFNOEHPEMC.png

Timrå IK

SHL · 608763 inlägg · 6214 ämnen

Apropå nånting...

Sv: Apropå nånting...
Vargen: Jaja, den där gamla dängan har ni dragit med flera gånger. Vill du fortsätta den diskussionen kan vi ta det i PM. Behöver inte ha det i tråden här.

Montén Python:
Jag hoppas på ett tungt namn på ingång från Nordamerika ja. Varför inte från Detroit.

Zäta75: Jag tänker… Henrik Zetterberg, ikonisk lagkapten i Red Wings, bara det att han hör av sig för att checka läget av att ta nåt år i Timrå kan spela stor roll för en del i den organisationen.
Frågar Zäta så lyder man liksom… skulle Foppa vara sportchef och ringa runt… vem säger nej liksom?! Vi snackar samma liga i Detroit kretsarna när Z gör det. As simple as that.

Jamen dåså.

Ge oss nåt nu!
Uppladdat:

500x0-20260327082039.jpg

RYGG HANS: Nu hade det varit skoj att väga upp alla hejdå med ett par nyförvärv 😂

Cobbel: det låter ju på Nubben att några är klara, men att dom spelar ff. Vilket känns positivt. Då kommer dom inte från något bottenlag iallafall.

Tom Topp: två är från visby/roma, ett från hudik 😂

SKRIDSKOSKENAN: Ja dom spelar ju också ff! 😆

Nisse på Mon or: Tralmaks sägs finnas på SHL-klubbarnas bord, men om man ska tro på Expressen skulle ni i så fall behöva lyfta över hela Dahléns lön på honom. Väldigt dyr.

Cobbel: Allra helst för att bygga upp intresset och för att få igång försäljningen.

Andersson: Vafan e hög standard?

Peja: Samt otestad i SHL. Känns risky, speciellt om man nu ska lägga 300k+/månaden. Har ju inte superimponerande stats heller.

0tto: Är jag ensam om att reagera på hur lurig Nubbens reaktion var på frågan om Pärsinnen? Kan det vara någon som är på gång?

Peja: han är väll klar för spel i Tjeckien?

Eugen Sandberg: Jag teagerade på det Nubben sa om bristen på en toppklubb i Hockeyettan att ha samarbete med. Är aversionen så stark mellan Sundsvall Hockey och Timrå ?

Detta ser ut (tycker jag) som någon som undviker att ljuga men också har mer att berätta, eller? Det är alltså¨medlemsmötet 1:12:35.

Här är han lurig, jag tror Pärsinnen är på väg hem, enbart baserat på detta och att det vore väldigt skoj.

Tom Topp: Barkemo och Hallqvist spelar ju fortfarande slutspel i HA men förhoppningsvis finns nåt mer utöver dom.

Eugen Sandberg:
Ja, jag tror och hoppas att Pärsinnen är på väg hem. Det vore otroligt kul och bra för Timrå såklart.

Zäta75:
Hoppas såklart på det med. Men har inte han NHL-kontrakt till säsongen 26/27? Är han villig att ge upp de pengarna?

NotAChipmunk: Han har även högre lön(1.300.000 dollar) om det blir spel i AHL, så det känns ju mindre troligt att han ska ge upp ett sånt kontrakt när det är ett år kvar.

Zäta75: Modano-formad spelare . Kan producera . Det blir bra

0tto: Folk här har abstinens i brist på rykten helt enkelt finns såklart inget som skulle få en lirare i de åldern att vaska ett år med den lönen för att komma till en klubb man spelat i som ung grabb..Sluta drömma nu.

« · 3010740