Modano: Japp.... "Grattis Norrland" kan man säga där. Bara Modo som saknas nu efter norrlandskusten. Blir roliga matcher att tampas med dom igen. Sen SAIK-Löven..... där snackar vi matcher med äkta hatkärlek av rang.
Modano: Olofsson kan väl knappast bli kvar? Deras 1:a center i Lundin blir snabbt en 4:e center i SHL. Dom kommer behöva stöka om mycket i laget för att undvika kval. Men det vet dom nog om själva och lär satsa allt dom har. Hoppas dom kör i diket totalt iaf. Äcklig jävla förening med allt vad det innebär.
Andersson: Första målet kommer ju på grund av ett helt kopiöst slarv av BIK-spelaren som fick för sig att agera Paul Coffey i egen zon. Gick väl halvbra med det.
Rallarn: Håller med till 100% om äcklet. Däremot vinner Timrå IK en hatmotståndare och en "eventuell räddningsplanka". Någonting vi såklart aldrig får ta för givet.
JoseGonzales: Vet inte vad du/man tror, men vill gratulera om ni går upp, sedan tror jag ni får det supersvårt att undvika negativt kval kommande säsong. Pengarna i SHL är tyvärr inte att leka med.
HA håller sån satans dålig kvalite så Brodin blir en bärande spelare. 4 mål i slutspelet. Det är pinsamt hur dåligt HA är. Fy fan för att Löven går upp. Mår lika dåligt nu som när modo lyckades. Två pisslag med pissfans. Skönt att man blockat alla ord som har med löven att göra och inte sett en sekund av skiten.
Modano: avgörande matcher har en tendens att rinna iväg så lastade på över 5.5 mål totalt. Det gick ju bra. Är det något mer du känner att du behöver håna andra Timråiter med medans du försvarar björklöven? Hyfsat skev prioritering från någon som ska vara så jävla mkt Timrå…
Visste att jag inte skulle läsa ditt svar. Tji fick jag.
Jag är glad över att Löven gick upp till SHL. Mer Norrlandslag i SHL. What not to like. Övriga gnällspikar verkar grunda sitt missnöje på mer personliga vendettor med fansen.
Bara Modo som saknas nu efter norrlandskusten.
Blir roliga matcher att tampas med dom igen.
Sen SAIK-Löven..... där snackar vi matcher med äkta hatkärlek av rang.