Jag blir tokig på SVT båda i torsdag och idag säger en av dom som kommenterar att Warg spelar för Timrå fortfarande, rätt störande tycker jag. Tycker även det är konstigt att Wikegård som sitter brevid även idag inte reagerar på saken :S
Såg en ganska lustig sak på ticnets bokningssida på en del bortamatcher heter laget Timrå IK medans alla hemmamatcer heter laget Timrå Red Eagles är det inte på tiden att dom ändrar så att det alltid står Timrå IK
"Sedan vad är det för snack om att Regin sak operera knät och om han nu ska det varför är killen på landslagsuppdrag? Hoppas att detta med knät är en skröna och att Regin som det oxå gott lite tungt för på slutet funnit ny energi i sitt landslag och börjar komma upp i toppformen.
lungan @ Stockholm 2007-11-09 14:34"
Med tanke på att han inte spelade med Danmark i veckan/helgen så ligger det nog mycket i spekulationerna om operation...
mattias - 74: 17 tror jag att det blev, men jag har ingen aning om vad som är rekordet. Dream Team eller Jimmy har säkert koll. Kanske det är Sudden som har det?
Kerstin_k: Själva artikeln var rätt intressant men jag förstår inte riktigt hur någon kan ta illa upp...Jag kan bara konstatera att reaktionen är klart över förväntan! :)
Ps. Tomas, du är min bitch, du borde ta det lite lugnt!
Tänk på regeln: "Angripa personer (det är deras åsikter eller resonemang du ska ifrågasätta)." ...men jag antar att den trumfas av: "I vissa gästböcker kan egna "lokala" regler förekomma. Kontakta ansvarig moderator för att veta mer om dessa." Dvs att tikare får skriva vad skit som helst i den här boken utan åtgärd.
Wayne Gresky: "Dvs att tikare får skriva vad skit som helst i den här boken utan åtgärd"
Om syftet med ditt förra inlägg var att bevisa vilken dålig koll du har på vad som skrivs/plockas bort i den här gästboken så gjorde du det med stor framgång. Grattis. I övrigt diskuteras moderationen via brev/bubblor, inte i gästboken. Tack.