1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614785 inlägg · 6214 ämnen

Är du medlem i Timrå IK?

1596201 · » Till forumet

Sv: Är du medlem i Timrå IK?
Jag avser lösa medlemskap om mina inkomstförhållanden ändras radikalt till det bättre. Och nu KAN det vara något på gång på den fronten inom en snar framtid. Jag håller andan så länge...

Sv: Är du medlem i Timrå IK?
El Maco: Nä, det är väl en röst per medlem här på HS tycker jag.

Sv: Är du medlem i Timrå IK?

Smokey: Japp härmed är Jag en stolt medlem oxå i Timrå IK. Grabben fick hänga med även han. Undulaten å.

Redigerad kommentar


Sv: Är du medlem i Timrå IK?
Då var det betalt och klart. Plus att jag lade till 100 kronor för min hund som glatt viftade på svansen.

Sv: Är du medlem i Timrå IK?
Dream Team: kan man klicka ja flera gånger om man anmält barnen också...?

Är du medlem i Timrå IK?
Nej
56% (40)
Ja
44% (31)

Antal röster: 71 st


1596201 · »
Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.