Zäta75: man kan inte säga att vi är det bättre laget i matchen när vi är totalt värdelösa i special teams. Det är en så stor del av sporten och där är vi sämst av alla lag kvar i spel.
Vi har bara Hållander. Hanzl är en katastrof, Dahlén åker runt och ser lite rosig ut på kinderna. LEVERERA.
Vi måste bli bättre på att få igenom skotten och att ligga närmare RBK-spelarna i egen zon. Alldeles för många skott som viner utanför eller går rakt i täck nu. Vi får inga enkla mål för att vi inte ger oss själva förutsättningarna.
{297}: "ante karlsson, efter 53 omgångar har han hittat kemi i EN kedja. Sjukt att Hållander ska bära hela laget på sina axlar medan alla andra välbetalda spelare åker runt och fiser."
Och den kedjan bryter han upp inför det viktigaste.
vonDöbeln: blir Eronenn kvar nästa säsong då slutar jag kolla på skiten .. för om inte ens ledningen ser och begriper att han inte håller måtte och måste bort..Så finns det tyvärr inget hopp för det här laget. ..
Dubbeld: Inte JJs fel, men JJ har ett uselt facit mot just Rögle. Ett mysterium hur man inte ställer Juel som hållt nollan mot Rögle och varit med om enda vinsten denna säsong.
Söderöver: ante karlsson, efter 53 omgångar har han hittat kemi i EN kedja. Sjukt att Hållander ska bära hela laget på sina axlar medan alla andra välbetalda spelare åker runt och fiser.
tekarn1968: vi har en tränare som bänkar Rindell och spelar Eronen tillsammans med Svensson som inte spelat på en månad.. nvi ger oss själva inte ens chansen att vinna som det ser ut nu
Synct: Jag har sagt mitt om Eronen. Det skulle gjorts en "LaLeggia" för längesedan där...Nått finskt lag borde ju varit intresserat av en landslagsback..
Ni måste inte roasta vårt utbud lika hårt som Timrå IKs men tänkte bah påminna om att vi har två olika tishor till salu. Alternativ 1: Ifrån Medelpad kommer vårat lag - Kommentar överflödig men att gå med en tröja som bär en av våra ... | Läs mer