Det värsta var inte koks-bruket, det värsta var inte heller den snyftintervjun, det värsta var att han skriver med Timråsupportrar på sociala medier och gråter om hur han så gärna vill till Timrå men att Kimmo inte vill ha honom. Försökte vända supportrarna mot klubben. Där pissade han på Kimmo och klubben på ett sätt som gör att de där sista broarna verkligen brändes.
Tråkigt, jävligt härlig grabb som är helt fantastisk på isen.
{9839}: "försökte vända supportrarna mot klubben"!?!? Det klarar vi nog bra själva, är det inte vad vi själva gjort här på hockeysnack en längre tid? Hängt ut spelare och ledare på löpande band och pissat på klubben, frågan är om vi kommer in i hallen nästa säsong? 🤔
Lakesi: han blir värd sin vikt i guld för Oskarshamn.nOtroligt tråkigt med problematiken på sidan om isen för den killen. Hade älskat att se han i våran rustning om de inte vore för de.
DJ Hemp: Kanske dags att slå fast att om man skall hamna i kval så är det bäst att ta den mindre smickrande jumboplatsen och hinna förbereda sig mentalt? 3 säsonger i rad nu där jumbon ser ut att vara mest mentalt föreberedda. Först klarade vi oss kvar, sen Malmö och nu Oskarshamn som det ser ut som.
{9839}: jag har sett långt ifrån allt, men innan han var avskriven var han ju mkt tydlig med sin kärlek till Timrå och att han gärna ville åter? Och sen är det väl bara ärligt att säga att man inte var önskvärd i klubben på en direkt fråga?
vi fans är duktiga på att klaga på att för lite folk går på matcher. imorgon är kanske sista hemma matchen för säsongen. hur många av er ska ditt? svara eller gilla om det är så, så man får nån uppfattning om hur många här som faktiskt går och stöttar på matcherna
Dubbeld: Funderar på att gå in på eliteprospects och skriva att Eronen är en högklassig back och lovorda honom till skyarna. Förhoppningsvis finns det någon slarvig sportchef därute som gör en EP scouting och väljer att värva.
Dubbeld: Första gången jag kan glädjas över att en fd TIKare vinner en match. Lodin känns glad å nöjd med livet just nu. Jag hoppas det är så på Viktors insida också.
Vargher85: Finns det nån chans att betala för nån extrafunktion på EliteProspects för att ändra beskrivningen på Eronen?
"Awesome skater. Sees the ice well. Got a good shot and split vision to make good passes. He is a 2 way defenceman with good abilitys in both ends. Strong in defence zone and in front of own net. A complete player."
Bäckström vänder alltså hem till Brynäs. Det blir ett hyfsat tillskott även om han går på 80%. Jag gillar att han ger det en chans. Vilken spelare han varit/är.