1150x200-tiken-1123131_9RDMimFNOEHPEMC.png

Timrå IK

SHL · 599095 inlägg · 6213 ämnen

Åttondelsfinaler 2024: Timrå IK - Rögle BK

Sv: Åttondelsfinaler 2024: Timrå IK - Rögle BK
{469}: Jag kunde tyvärr inte ta mig till ladan idag 🇺🇿 faaan!!! Men då sa frugan köp fyra ståplats biljett då bidrar du me någr iaf 🤪 o så blev de 🇺🇿🤣🤩🍺

JonteD: Skänk dem till någon.

Villervalla: Ringde en "vän" o han o hela familjen kunde gå!!! De blev ju hyfsat iaf dom blev glada för jag fixade sittplatser istället!!!🤣🤩🇺🇿🇺🇿😎

Villervalla:

2 poäng av Dahlén på 14 senaste matcherna. Herregud, visste inte att det var så illa.

JonteD:

En ”vän”. Det ser lite roligt ut med citationstecknen bara 🙂 Ungefär som att du medvetet har prackat på ”vännen” biljetter till något riktigt plågsamt (vilket det mycket väl kan bli också).

Ny målvakt ? Kan Mieho bli en målskytt ? Är herrar 14 och 78 lite mer intresserade än sist ? Byts taktik här på målsnöret ? Har vi nån back kvar som är spelduglig ? Många frågor .....

roger_sundsvall: nej men skulle inte förvåna om vi vinner ikväll bara för att sedan torska i match 3

OlliJanne: Ni vinner ikväll. Det kan jag lova. Ska ju kolla på TV.

Costanza: Jamendåså , bara in på de dära internet å boka plåtar till måndag då

JonteD: såklart det är fler än jonte som inte presterar, hanzl och EP kan inte vara nöjd heller

OlliJanne: hellre det än att torska. Ser hellre att vi får in extra pengar.

Andersson: Gå för guldet! Mina släktingar på Alnön behöver detta!

DenRöda: Ja en vinst idag kan ju betyda nån miljon till i intäkter med en till hemmamatch! Kan ju vara skillnaden till ytterliggare en värvning nästa säsong!

DJ Hemp: Jag pratade med honom igår då hade han inte råd att gå men då fixar jag biljetter till er oxå då sket de sig härhemma ist då köpte jag sittplatser åt alla o så blev de 🇺🇿 hans grabbar blev jätteglada över att få gå på matchen o när dom blev så glada då svischade jag pengar så grabbarna skulle få köpa sig varsin Timrå tröja
🇺🇿😎😎🤠

EXPLORERSMÅLAND: "Supportrar konfronterade spelare påväg mot bilen"
Jösses.. med sådanna supportrar behöver man sannerligen inga fienden.
Skriv av er skiten och frustrationen på fejjan eller var ni vill.. men när man börjat konfrontera på pp arkeringen då är en gräns nådd . Det är enligt min syn så långt ifrån riktiga supportrar man kan komma ..
Tror på allvar att Hv kommer förlora den här matchserien. .
Den mentala biten och deras egna sk supportrar Tala emot dem..

Karlsson74: SÄGER BARA EN SAK FYYYYY FAAAAAAAAN!!!!!!!!!!🤬🤬🤬

Karlsson74: Ja precis. Jag tycker till och med gränsen är hårfin till att stå och bua åt egna laget på plats. I HVs fall är det ju direkt att bygga på ännu mer ångest hos spelarna. Därav ventilerar man hellre av sig på ett sånt här forum. Så länge man inte går över gränsen även i skrift givetvis.

Ja då gubbar. Då är vi här - kniven på strupen.

Ses inför Silly season gubbar
Uppladdat:

500x0-screenshot-2024-03-16-131540.png

DJ Hemp: Ursäkta hoppas du skrattar nu då hans fru blev påkörd ifjol på ett övergångsställe så hon sitter i rullstol o "min vän" blev övertalig på Östrand jobbar deltid där fortfarande men jag har ju jobbat åt SCA många år
så min före detta chef håller på att fixa en tillsvidareanställning och det är han som styr lite över sponsring till TIK om dom kommer överens så att dom stoppar in en slant framöver om de sker då lägger jag in 200k
till föreningen 🇺🇿 Hoppas att de duger för alla trevliga timråiter!!!!!!😎😎😎

{469}:Där är vi helt enig ..
Dessutom funderar jag på hur de tänker. ..För ngenting blir bättre av att bua och konfrontera spelare.. inga spelare i världen kommer höja sig eller bli bättre av att man trycka ner dem i skoskaften, oavsett om det sker inne i hallen eller ute på parkeringen.

Villervalla: Frågan är om Timrå har kraft att sprattla till idag och ta det till en tredje match, lyckas man med det så tror jag på fördel i avgörande match.

Tror som du

Ge allt bara vinn Timrå!

JonteD:

Varför skulle jag skratta åt det? Var ju bara citationstecknen som kändes roliga vid en första anblick. Hoppas att de får en lyckad kväll med en trevlig upplevelse i form av en hemmaseger.

DJ Hemp: De e löngt 🇺🇿🇺🇿😎🤠

{469}: Beror väl på vad som sägs och hur man framför det till spelarna. Bua ut ut laget ser jag heller inga problem med.

Dubbeld: Det är ändå precis den laguppställning som någon som inte sett en match på hela säsongen skulle sätta ihop utifrån Elite Prospects. Det går väl inte att begära mer.

Hologramet är tillbaka, Ante packade golfbagen igår

Vad är oddsen för att Juel är kvar nästa säsong förresten?

Olli Nomadinen : Han vill nog ge det en chans med Jokinen.

Olli Nomadinen : typ 0 på spelas peng... Alltså han blir kvar.

Karlsson74:

Hoppas att båda blir kvar. Med en vettig backuppsättning har vi ett habilt målvaktspar. Inför säsongen fanns det väl ingen som var av annan åsikt.

En vinst idag hade varit fruktansvärt bra för både oss fans och självförtroendet i laget! Kan det vara så jävla mycket begärt att visa samma vilja som visades innan uppehållet 2023? Orkar inte somna besviken en till lördag! Framåt TIK mot kvarten, mitt hopp har inte försvunnit. 🤍❤️

Dubbeld: Det är idag det händer, EP, Jonte och Hanzl gör ett hattrick var.🤣

Villervalla: lets try again , part 39

Dubbeld: Nu hoppas vi att det inte görs några desperata omkastningar i PP bara.

Tålamod! Snart släpper det!!!1

Villervalla: ingen skulle bli gladare än jag.. 😂 Nä nu bär det iväg mot arenan .. höres när det är klart. . 🥳💪

Villervalla: 9-0 skulle göra Alnön glad!

Kan tycka EA och OJ skulle få lite mer cred för det de gör. Inte vara nedpetade i en fjärdelina.

Själv sitter jag i soffan och inväntar säsongens sista match...

Labban: Ingen Tambelini i Rögle i allafall. Hur mycket det nu spelar roll i slutändan. 🤷

{469}: Ingen Bibic idag heller

{469}: Oj. han var grym i MoDo..Blir nog 9-0 nu.

Labban: En coach skulle se sånt men med ett hologram kan man inte förvänta sig det. Sen att vi har en coach som när han väl är på plats tycker att sån cred ska gå till alibibrunkaren Mieho är en annan historia....

Olli Nomadinen : Nu vinner ni. Måste tackla och sätta trissan stenhårt i Kryllan.

Andersson: ska man jämna ut det "opartiska" så borde dom ha Jonte Hedström som bisittare i studion idag.

Andersson: Haha, det hade nog gynnat oss om Bibic var med i Rögles backuppsättnibg idag dock...

BlackBay: Sådär, på plats i arenan. Det är nu det gäller. Do or fucking die! Det är inte konstigare än så. Nu är det bara upp till varenda jävel härinne att skrika och leva om så mycket som möjligt. Kör ba köööör!! #krossarögle ❤️🤍❤️🤍

Rip Kirby: Lander hintar om att det kanske bara är på pappret som Ante ställer upp med laguppställningen?... Kört en fuling för att trolla bort Rögle?

{469}: tror mer Lander kör en fuling för att finta bort reportrarna

« · 2673585 · »